تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815174469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار فارس: مراسم بزرگداشت امام (ره) يك حركت ارزشمند است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استاندار فارس: مراسم بزرگداشت امام (ره) يك حركت ارزشمند است
داخلي. اجتماعي. مناسبت ها.

معاون سياسي-امنيتي استاندارفارس گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام‌خميني (ره) يك حركت بسيار ارزشمند است و بايد به بهترين شكل ممكن برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مهندس محمد رضي حدائق دوشنبه در جلسه مشترك كميته‌هاي ستاد بزرگداشت حضرت امام خميني (ره) درشيراز افزود: با توجه به عشق و علاقه مردم و مسوولان به امام راحل وآرمانهاي ايشان‌شاهد حضور خود جوش گروه‌هاي مختلف در اين مراسم خواهيم بود و اميدواريم بتوانيم شرايط حضور تمام دوستداران و عاشقان امام را فراهم كنيم.

وي اظهارداشت: قطعا برگزاري چنين مراسم بزرگ و وسيعي مشكلات و كاستي‌هايي خواهد داشت اما تمام سعي ما اين‌است كه با استفاده ازتجربيات سالهاي گذشته مشكلات را به حداقل رسانده و خدمات بهتري به مردم ارائه دهيم.

حدائق گفت: با وجود اينكه نزديك به سه دهه از عمر انقلاب شكوهمند اسلامي مي گذرد اما مي‌بينيم كه اين انقلاب اسلامي پر شورتر از هميشه در سراسر عالم مي‌درخشد و تمام اين‌ها نتيجه تلاشهايي است كه براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره امام راحل و آرمان‌هاي ايشان صورت مي‌پذيرد.

معاون سياسي- امنيتي استاندار فارس اضافه كرد: بايد با يك نوآوري كيفيت وكميت كار را بالا ببريم وشرايط حضورتمام علاقه‌مندان به امام راحل در مراسم بزرگداشت ايشان را فراهم كنيم.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان فارس و مسوول كميته تبليغات ستاد بزرگداشت امام خميني (ره) نيز گفت: استان فارس در سالهاي گذشته در بحث برگزاري مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) به عنوان يكي از استان‌هاي ويژه معرفي شد و اميدواريم امسال نيز با برنامه‌ريزي دقيق بتوانيم اين مراسم را به بهترين شكل ممكن برگزار كنيم.

حجت‌الاسلام محمد رضايي افزود: يكي از اهداف مهمي را كه بايد مد نظر قرار دهيم تقويت وتحكيم رابطه بين امام با تمام نسل‌ها خصوصا نسل سوم انقلاب است و هرچند نسل سوم انقلاب نسلي هوشيار و آگاه است اما ما براي برقراري اين پيوند خصوصا در سال‌هاي گذشته چندان موفق عمل نكرده‌ايم كه بايد تلاش خود را دو چندان كنيم.

وي اظهارداشت:باتوجه به وجود مذاهب مختلف در استان فارس، در خصوص ايجاد وحدت و همدلي بين فرقه‌هاي مذهبي خصوصا در جنوب اين استان برنامه‌ريزيهاي دقيقي بايد صورت پذيرد تا اين عزيزان نيز در مراسم مربوط به ارتحال امام حضور چشمگير داشته باشند.

مشاور استاندار فارس در امور ايثارگران و مسوول ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) نيز گفت: اين ستاد در قالب شش كميته امنيتي، پشتيباني، امداد و درمان، اعزام، اسكان و تغذيه، حمل و نقل و تبليغات از ‪ ۲۵‬ارديبهشت ماه ‪۸۷‬ كار خود را آغاز كرده است.

سعيد گردشي افزود: سهميه امسال استان فارس براي اعزام زائران مرقد امام خميني (ره)براي شركت در مراسم ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ‪ ۸۵‬هزار نفر است كه از اين تعداد حدود ‪ ۲۰‬هزار نفر از شيراز اعزام خواهند شد.

او گفت:تمام برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي برگزاري هرچه بهتر مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني چه دربحث اعزام زائران و چه در بحث برگزاري مراسم در اين استان انجام شده است واميدواريم امسال نيز شاهد برگزاري هرچه بهتر اين مراسم باشيم. ك/‪۲‬
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن