تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811812777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور استاندار زنجان: حماسه 9 دي‌، ضربه محكمي بر پيكره پوشالي دشمنان نظام وارد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مشاور استاندار زنجان: حماسه 9 دي‌، ضربه محكمي بر پيكره پوشالي دشمنان نظام وارد كرد


خبرگزاري دانشجويان ايران - زنجان
سرويس: استان‌ها

مشاور استاندار زنجان گفت: حماسه 9 دي كه ناشي از بصيرت انقلابي مردم و هوشمندي رهبري انقلاب بود، ضربه محكمي بر پيكره پوشالي دشمنان نظام وارد كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه زنجان، محمدعلي شجاع‌حيدري، پيش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت "روز بصيرت ملي" كه به همت آموزش و پرورش ناحيه 2 زنجان برگزار شده بود، گفت: نهم دي‌ماه يك نقطه‌عطف در تاريخ پرافتخار مجاهدت‌هاي ملت ايران است كه بايد به‌دقت تحليل و موشكافي شود و از آن به‌عنوان ميراثي گران‌قدر براي آيندگان، حفاظت و پاسداري شود.

وي با تاكيد بر اينكه اشاعه روزافزون انقلاب اسلامي ايران در ميان ملت‌هاي مسلمان و آزادي‌خواه جهان، همواره خشم دولت‌هاي استكباري را در طول بيش از سه دهه گذشته به‌همراه داشته است، يادآور شد: وقوع انقلاب اسلامي با اهداف و منافع مستكبرانه دول غربي، منافات داشت و آنها با پيروزي انقلاب همه منافع خود را در منطقه خاورميانه بر باد رفته ديدند، لذا هر روز و در هر زماني، از طراحي و اجراي ترفندها و توطئه‌هاي براندازانه عليه مردم ايران غفلت نمي‌كنند.

شجاع‌حيدري ادامه داد: دشمنان نظام اسلامي در هر دهه از عمر انقلاب، با شگردهاي خاصي به ميدان آمدند كه در هر مرحله نيز ملت هميشه در صحنه ايران، به انحاء مختلف در مقابل فتنه‌ها ايستادگي و با تبعيت از ولايت، آنها را خنثي كرده‌اند.

وي افزود: در آغاز دهه 60، اميد معاندين نظام اسلامي به دولت بني‌صدر بود كه توانست با ظاهرسازي در رأس قوه مجريه قرار گيرد و پس از مدت كوتاهي چهره منافق‌گونه خود را نشان داد. او تلاش مي‌كرد تا ديدگاه‌هاي غربي و ليبرالي را در جامعه پياده كرده و مسير حركت دوستان منافق خود را در ضربه زدن به نظام اسلامي از طريق ايجاد آشوب و بلوا و به شهادت رساندن ياران انقلاب هموار سازد، اما در نهايت تنها با يك جمله امام راحل در خصوص عزل وي از جانشيني فرماندهي كل قوا، مطرود مردم شد و مفتضحانه از كشور فرار كرد.

شجاع حيدري ادامه داد: با اتمام جنگ تحميلي و از ابتداي دهه هفتاد، دشمنان نظام اسلامي با اعتقاد به اينكه حذف انقلاب اسلامي از طريق راه‌ها و ابزارهاي فيزيكي و نظامي امكان‌پذير نيست، در برنامه‌هاي خصمانه خود تجديدنظر كردند كه براي نمونه، "علي اميني"، نخست‌وزير دوران شاه مخلوع كه از حاميان بني‌صدر نيز به‌شمار مي‌رفت، در اوايل دهه هفتاد در كنفرانسي در هامبورگ، برخورد فيزيكي با ايران را به‌دليل شكست در توطئه‌هاي ترور و جنگ تحميلي هشت‌ساله، ناكام دانسته و مقابله فرهنگي را يكي از مهم‌ترين راهكارهاي مقابله با ايران اسلامي عنوان كرد و در همان زمان، يكي از مهره‌هاي سيا در منطقه اعلام مي‌كند كه بايد وارد مبارزه با اسلام فقاهتي در ايران شويم.

وي با يادآوري هوشياري و تيزبيني مقام معظم رهبري در شناخت شگردها و ترفندهاي دشمنان، خاطرنشان كرد: زماني ايشان از تعبير "تهاجم فرهنگي" استفاده كردند كه كمتر كسي متوجه حساسيت اين قضيه شده بود. همچنين طرح مفاهيمي چون "شبيخون فرهنگي"، "غارت فرهنگي"، "ناتوي فرهنگي" و در نهايت "جنگ نرم" از سوي رهبر معظم انقلاب در دو دهه گذشته، نشان از حساسيت هوشمندانه ايشان نسبت به توطئه‌هاي دشمنان قسم‌خورده ملت ايران دارد.

شجاع‌حيدري در ادامه با بيان اينكه آغاز دهه هشتاد و فعاليت مجلس ششم را دشمنان نظام اسلامي، زمان طلايي در ضربه زدن و متزلزل كردن پايه‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تصور مي‌كردند و به‌زعم آنها همه شرايط آماده پياده‌سازي اهداف شوم‌شان بود، خاطرنشان كرد: ولي از آن‌جا كه اراده خداوند بر اين است كه انقلاب اسلامي در مسير اصلي خود گام بردارد، يك‌بار ديگر امدادهاي غيبي به سراغ ملت ايران آمد و گفتماني به‌نام گفتمان سوم تير، فارغ از همه هياهوهاي جريانات سياسي، متولد شد و انتخاب دولت عدالت‌محور و مهرورز، آغازي دوباره در بازگشت به اهداف و فضيلت‌هاي انقلاب اسلامي بود.

وي با بيان اينكه هر دولتي، سه وظيفه اساسي دفاع از آزادي‌هاي مشروع، تامين رفاه نسبي و امنيت قابل قبول را برعهده دارد، يادآور شد: حقيقت‌جويي، فضيلت‌گرايي و عدالت‌محوري، سه وظيفه مضاعفي بود كه در دولت نهم و دهم، بر دوش دولتمردان قرار دارد.

مشاور استاندار زنجان همچنين اعتمادسازي بين مردم و مسئولان را يكي از راهبردهاي اساسي دولت نهم و دهم عنوان كرد، اظهار كرد: دكتر احمدي‌نژاد با برداشتن فاصله ميان مردم و مسئولان، سرمايه اعتماد مردمي را در سبد انقلاب ريخت.

شجاع‌حيدري ادامه داد: همه اين‌ها موجب شد تا در انتخابات سال 88، همه كساني كه با نحوي منافع خود را در برابر عدالت‌خواهي دولت نهم در خطر مي‌ديدند، در برابر دولت صف‌آرايي كنند و زماني كه حضور حداكثري مردم به مذاق اين گروه‌ها خوش نيامد، شاهد بروز فتنه‌هايي بوديم كه بسياري از ارزش‌ها و مقدسات مردم ايران را مورد هجمه قرار داد.

مشاور استاندار زنجان، حماسه 9 دي را نشأت گرفته از بصيرت انقلابي و لبريز شدن كاسه صبر مردم مسلمان ايران در مقابل اين حوادث تلخ عنوان كرد و گفت: روشنگري‌هاي رهبر بصير انقلاب و اعتماد و اعتقاد قلبي مردم به اصل ولايت فقيه، موجب شد تا حماسه 9 دي، ضربه محكم ديگري بر پيكره پوشالي دشمنان نظام وارد آورد و حضور مردم در صحنه، خط بطلاني به توطئه‌هاي آنها كشيد.

شجاع حيدري با تاكيد بر اينكه حرمت‌شكني عاشورايي حسيني توسط عوامل فتنه، بر خلاف انتظار آنها تمام نقشه‌هاي دشمنان نظام را نقش بر آب كرد، يادآور شد: مردم زنجان در اجتماع عظيم دسته‌هاي عزاداري بلافاصله بعد از عاشورا، با واكنش صريح خود هتاكان چهارم دي را محكوم كردند و به‌نوعي پيشتاز و پيشرو ساير مناطق كشور در حركتي بودند كه در نهم دي‌ماه به اوج خود رسيد و حماسه‌اي ماندگار شد.

مشاور استاندار زنجان در پايان با بيان اينكه بايد خداوند متعال را به‌واسطه عالم‌گير شدن شمس ولايت امام خامنه‌اي، شكرگذار باشيم، تاكيد كرد: انشاءالله پرچم انقلاب اسلامي به‌دست مقام معظم رهبري تحويل صاحب اصلي اين انقلاب، حضرت صاحب‌الامر(عج) خواهد شد.

مديركل آموزش و پرورش استان زنجان نيز در اين مراسم، گفت: دهه اول دي‌ماه دوره پرافتخاري براي نظام جمهوري اسلامي ايران است كه سه مناسب را در آن داريم، 7 دي‌ماه مصادف با سالروز فرمان تاريخي امام(ره) براي تامين تاسيس نهضت سوادآموزي، 9 دي‌ماه 88 روز بصيرت ملت ايران و دي‌ماه 89 آغاز طرح تحول اقتصادي است.

امير نظري اظهار كرد: طبق فرموده امام راحل ملت ايران از مردم عهد رسول‌الله برتر هستند. از ابتداي انقلاب تا به امروز مردم با حضور پرشور خود در همه صحنه‌ها و حمايت از اصل ولايت‌فقيه بر اين گفته امام خميني (ره) صحه گذاشته‌اند.

نظري، اوج ولايت‌مداري مردم را 9 دي 88 عنوان و خاطرنشان كرد: اين روز، اوج ولايت‌مداري و بصيرت مردم بود و نقش برجسته و بي‌بدليل ولايت و تدبير رهبري را در اداره جامعه و كنترل فتنه‌اي كه اتفاق افتاد، به اثبات رسيد.

وي با تاكيد براينكه 9 دي چالش عظيمي از سوي فتنه‌گران بود، خاطرنشان كرد: قطعاً فتنه‌گران دست از توطئه و دشمني برعليه ايران برنخواهند داشت و شايد تنها ظاهر قضيه را عوض كنند.

نظري افزود: جنگ بين اسلام و كفر، جنگي قديمي است كه از ابتدا بوده و خواهد بود، ولي در حال حاضر دشمن به اين نتيجه رسيده است كه بهترين روش جنگ، مقابله فرهنگي است.

اين مقام مسئول با مهم برشمردن نقش مسئولان به ويژه مسئولان فرهنگي در مقابله با اهداف دشمنان، خاطرنشان كرد: مهمترين تكليفي كه امروز برعهده دلسوزان نظام است، تقويت روحيه ديني و آشنا كردن جوانان و دانش‌آموزان با معارف اسلامي و فرهنگ غني اسلام و نهضت عظيم عاشوراست كه براي داشتن جامعه‌اي مهدوي به لطف خدا، آموزش و پرورش قدم‌هاي خوبي در اين زمينه برداشته است.

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن