تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817113319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موسیقی فیلم دیگری؛ صدای فلوت در آفتابه پلاستیکی!!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: برای ساخت موسیقی فیلم «دیگری» فلوت را در یک آفتابه پلاستیکی گذاشتم و صدایش را در آنجا درآوردم چون می‌دانستم که از این ساز چه صدایی را می‌خواهم... به گزارش خبرآن لاین،بابک میرزاخانی ضمن بیان این مطلب به مهر در خصوص کم و کیف ساخت موسیقی این فیلم  گفت : "دیگری" به لحاظ آهنگسازی فیلم سختی است چراکه مدام در فضایی ناتورالیسم و رئالیسم در رفت و برگشت است و اصولا فیلم هایی از این دست موسیقی متن نمی خواهد در واقع نداشتن موسیقی جزئی از فضا و سبک فیلم است. این آهنگساز در ادامه افزود : فیلم هایی از این دست بیان کننده حقیقت محض در ژانر سینمای اجتماعی هستند و زمانی که حقیقت تعریف می شود تداخل حس در تماشاگر به وجود می آید که این تداخل حس به هیچ عنوان موسیقی نمی طلبد درست مثل فیلم های عباس کیارستمی که فضایی شخصی دارد ،اما با توجه به این موضوع مهدی رحمانی کارگردان فیلم "دیگری" بر موسیقی این فیلم پافشاری می کرد و معتقد بود که موسیقی به تقویت حس در بیننده کمک می کند. وی همچنین افزود : بنابراین موسیقی این فیلم بیش ازهرعنوانی به منظور تقویت حس رئال ساخته شده است به این معنا که در ساخت موسیقی یک فیلم دو عنصر شخصیت پردازی و فضاسازی حرف اول را می زنند و من در این فیلم بحث شخصیت پردازی موسیقایی را کنار گذاشتم و تمرکز اصلی را بر روابط کاراکترها گذاشتم . آهنگساز فیلم "دیگری" در ادامه افزود : سادگی بیان در روایت داستان از ویژگی های مثبت این فیلم بود که در پشت این سادگی نوعی پیچیدگی در روابط به چشم می خورد به همین دلیل موسیقی این فیلم باید ساده و اثرگذار از آب درمی آمد و البته مبین پیچیدگی روابط هم باشد و همین سادگی را در سازبندی و ملودی نیز پیاده کردم. میرزاخانی در توضیح سازبندی این فیلم گفت : از سازهای موسیقی ارکسترال به شکل کاملا تجربی در سازبندی موسیقی این فیلم استفاده کردم ، مثلا فلوت یکی از سازهایی بود که بیشترین استفاده از آن شد منتها استفاده از این ساز به این شکل نبود که یک نوازنده فلوت در استودیو موسیقی مورد نظر را بنوازد. لازم به ذکر است بابک میرزاخانی علاوه برموسیقی فیلم سینمایی "دیگری" یک فیلم مستند با نام "زندگی در کسوف" به کارگردانی فتح الله میری را در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر آماده نمایش دارد.  




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن