تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813066030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با روز ملي مقاومت:پارك موزه دفاع مقدس در اردبيل احداث مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همزمان با روز ملي مقاومت:پارك موزه دفاع مقدس در اردبيل احداث مي شود
اردبيل - خبرگزاري مهر: مديركل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس گفت: همزمان با سوم خرداد، روز ملي مقاومت و ايثار، عمليات احداث پارك موزه دفاع مقدس در اردبيل آغاز مي شود.

مديركل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس اردبيل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت گراميداشت ياد و خاطره حماسه سازان فتح خرمشهر، كلنگ پارك موزه دفاع مقدس در اردبيل طي مراسمي با حضور معاون اول رئيس جمهور به زمين زده خواهد شد.

وي افزود: براي احداث اين پارك موزه بيش از شش هكتار زمين پيش بيني شده كه با بهره برداري از آن آثار هشت سال دفاع مقدس در آن به نمايش در خواهد آمد.

وي عنوان كرد: اين پارك در دو قسمت ساختمان و سازه طراحي شده و هشت غرفه نيز به ياد عملياتهاي انجام گرفته در هشت سال دفاع مقدس و نقش پشتيباني اقشار مختلف مردم در آن به نمايش گذاشته مي شود.

خوشبخت تاكيد كرد: بخش سازه اين پارك به وسعت سه هزار و 500 متر مربع از بزرگترين عمليات احداثي و از مهمترين قسمتهاي اين پارك است و ماكت عملياتهايي كه نيروها و رزمندگان استان در آن شركت داشته اند در اين بخش طراحي مي شود.

وي يادآور شد: همچنين براي محوطه باز اين پارك نيز المانهاي نمادين، سنگر، غنايم جنگي، تنديس سرداران استان و نيروهاي مردمي و ماكت هاي طراحي عمليات ها(اتاق جنگ) در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اينكه متولي احداث پارك موزه دفاع مقدس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل است، افزود: احداث سالن آنفي تئاتر براي نمايش فيلم، تئاتر و همايش از دفاع مقدس و كتابخانه تخصصي دفاع مقدس از ديگر بخشهاي اين پارك خواهد بود.

مديركل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس اردبيل يادآور شد: براي احداث اين پارك موزه اعتباري بالغ بر 21 ميليارد ريال در نظر گرفته شده كه با عملياتهاي موزه آرايي و جمع آوري آثار شهدا در طول سه تا پنج سال احداث و به بهره برداري خواهد رسيد.

وي ادامه داد: در طراحي پارك موزه دفاع مقدس تلاش كرده ايم كه اين پارك به عنوان محلي براي گذراندن اوقات فراغت و مزين به آثار دفاع مقدس باشد تا مردم از آن ديدن نمايند.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن