تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820856854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي مسئول جديد بسيج دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: معرفي مسئول جديد بسيج دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن
رودهن – خبرگزاري ايسكانيوز: مسئول جديد بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن معرفي شد .
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" ، در جلسه معرفي مسئول جديد كه علاوه بر مسئولين دانشگاه ، مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان تهران نيز در آن حضور داشت.برنامه ها و فعاليتهاي بسيج براي مسئول جديد تبيين و ابلاغ گرديد.
حيدري رئيس واحد رودهن ضمن تجليل از بسيجيان و معرفي جايگاه بلند بسيج تصريح كرد : تا زماني كه اين مملكت نياز به امنيت دارد نياز به بسيج هم احساس مي شود.
وي با بيان اين نكته كه در بسيج دانشجويي امتيازات بيشتري نسبت به ساير بسيجيان وجود دارد افزود : دانشجو بودن ارزش است و در بطن خود ارزش هاي والاي ديگر نيز دارد.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن ضمن تعريف بسيج ، فعال بودن ، اخلاص داشتن ، تن به حادثه دادن و براي اهداف متعالي كار كردن را جز در شاخص هاي اصلي بسيج دانست و اظهار داشت :بسيج يعني به صحنه آمدن و به مقابله با چالش هاي اساسي و حياتي رفتن كه اين چالش ها فقط خاص دوران جنگ و حمله نظامي نيست ، بلكه دفاع از هويت ملي و سياسي ، فرهنگ ، اعتقادات يك ملت را نيز شامل مي شود .
حيدري در پايان صحبت هايش ضمن حمايت قاطع از بسيج دانشجويي اظهار اميدواري كرد كه در آينده اي نه چندان دور اين نهاد مقدس بتواند جايگاه اصلي و واقعي خود را بيابد و كاستي هاي گذشته را جبران نمايد.
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاههاي استان نيز ضمن تشكر از حمايت هاي رئيس واحد تصريح كرد : تواضع در اخلاق و ايثار و فداكاري بايد سرلوحه كار بسيجيان باشد وي افزود : تك تك مردم و مسئولين ابتدا بايد بسيجي باشند و سپس مسئوليت ديگري داشته باشند .
گفتني است : در پايان اين جلسه رسول هادي پور به عنوان مسئول جديد بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن برگزيده شد ./120
مريم مراديان
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 565]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن