تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820929264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح كانون بسيج استادان دانشگاه آزاد واحد رودهن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: افتتاح كانون بسيج استادان دانشگاه آزاد واحد رودهن
خبرگزاري فارس: همزمان با پنجمين روز از دهه مبارك فجر، كانون بسيج استادان دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد واحد رودهن، اين مراسم با حضور جمعي از فرماندهان سپاه و بسيج لشكر سيد الشهدا (ع) استان تهران و رئيس و معاونان دانشگاه در محل سالن اجتماعات مجتمع دانشگاهي برگزار شد.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي رودهن در اين مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامي از نهادهاي جوشيده بعد از انقلاب اسلامي است كه با مساعدت امام راحل و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و همراهي شخصيت‌هاي علمي و فرهنگي ايران اسلامي شكل گرفته است.
غلامحسين حيدري افزود: دانشگاه آزاد اسلامي رودهن بزرگ‌ترين دانشگاه در شرق استان تهران است كه در بعد علمي، فرهنگي، پژوهشي و اقتصادي نقش بسزايي در منطقه داشته است.
وي تصريح كرد: اين دانشگاه با جمعيتي بالغ بر 22 هزار استاد، كارمند و دانشجو در 73 رشته و در چهار مقطع در حال فعاليت است و احداث بيمارستان 96 تختخوابي و پذيرش دانشجو در رشته‌هاي پزشكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي اين واحد دانشگاهي است.
در ادامه اين مراسم معاون فرهنگي دانشگاه آزاد رودهن به بررسي ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامي پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامي فرزند انقلاب و از دستاوردهاي شكوهمند آن به شمار مي‌آيد.
عليرضا چناري افزود: اميدواريم با همكاري بيشتر با دانشجويان و اساتيد بتوانيم ارزش‌ها و تفكرات انقلاب اسلامي را بين جوانان نهادينه كنيم و در راستاي فرمايشات مقام معطم رهبري گام برداريم.
در اين مراسم عليرضا چناري به عنوان مسئول كانون بسيج اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن معرفي شد.
انتهاي پيام/ش30

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن