تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812852540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايش فيلم هندي در صحنه سرقت مسلحانه


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: نمايش فيلم هندي در صحنه سرقت مسلحانه


داخلي- گروه حوادث:
مرد جوان براي اجراي نقشه اخاذي از مالك يك مغازه، به سبك‌ فيلم‌هاي هندي مدعي شد ايدز دارد و زمان كوتاهي به مرگش مانده و به اين خاطر براي خوشبختي دختر مورد علاقه‌اش وارد ماجراي اخاذي شده است.

« من ايدز دارم و مي‌خواهم پول اين جنايت را به پاي خوشبختي دخترمورد علاقه‌ام بريزم.» مرد جوان اين جمله را گفت و اسلحه‌اش را به سمت مالك مغازه هدف گرفت.

« با پول مرا اجير كرده‌اند تا تو را بكشم، من مدت زيادي زنده نيستم اما با پولي كه بعد از قتل تو مي‌گيرم دختر مورد علاقه‌ام مي‌تواند جهيزيه مناسبي بخرد و خوشبخت شود.»

جوان مسلح چند لحظه قبل وارد مغازه فروش لوازم آرايشي و بهداشتي شد و بعد از بستن در، اسلحه‌اش را به سمت مغازه دار هدف گرفت و او را تهديد به مرگ كرد.

مرد مغازه دار از او خواست اسلحه‌اش را زمين بگذارد اما مرد جوان حاضر به كوتاه آمدن نبود و حتي در هنگام گلاويز شدن با مرد مغازه دار، تيري هم شليك كرد.

تماس براي يك شليك

« از مغازه لوازم بهداشتي و آرايشي صداي شليك گلوله مي‌آيد، مرد جواني صاحب مغازه را گروگان گرفته است.»

صبح شنبه گذشته، وقتي مرد ناشناسي با پليس ۱۱۰ تماس گرفت و از تيراندازي يك سارق مسلح در مغازه لوازم بهداشتي در اطراف ميدان ونك خبر داد، گروهي از ماموران با حضور در محل و محاصره مغازه، جوان مسلح را خلع سلاح و دستگير كردند.

مرد جوان كه از يكي از استان‌هاي غربي به تهران آمده بود، پس از انتقال به اداره آگاهي راهي جز اعتراف به حقيقت نداشت و پرده ازرؤياي خود براي پولدار شدن در پايتخت برداشت.او گفت: مدت‌ها بود كه مي‌خواستم هر طوري شده پولدار شوم، چند ماه قبل با توجه به تخصصي كه در زمينه رايانه داشتم تصميم گرفتم حساب بانكي بازاريان تهران را هك كنم.

براي اين كار برنامه‌هاي رايانه‌اي مختلفي را تهيه كردم و سپس براي به دست آوردن مشخصات بازاريان عازم تهران شدم. در بازار پايتخت خودم را در نقش يك ويزيتور خبره جا زدم و با اين شگرد كارت ويزيت مغازه‌هاي بزرگ را گرفته و مشخصات مالكان آنها را به دستآوردم.

از آنجا كه قصد داشتم با نفوذ به حساب بانكي افرادي كه مشخصات آنها را به دست آورده بودم نقشه‌ سرقت‌هاي بزرگي را عملي كنم، به شهرستانمان بازگشتم و از طرق اينترنت سعي كردم حساب‌هاي آنها را پيدا كرده و از آنها به‌صورت غيرقانوني برداشت كنم .

با اينكه پس‌از هفته‌ها تلاش توانستم شماره حساب طعمه‌ها را به دست بياورم اما هرگز موفق نشدم به حساب آنها نفوذ كنم. و قتي همه آرزوهايم را نقش بر آب ديدم، فكر ديگري به ذهنم رسيد و اين بار تصميم گرفتم نقشه سرقت‌هاي مسلحانه را عملي كنم. بنابراين با ساخت دستگاهي شبيه بمب ساعتي و خريد يك قبضه اسلحه، راهي پايتخت شدم و قصد داشتم از مالك مغازه بهداشتي و آرايشي سرقت كنم كه گير افتادم.

سناريوي دروغين براي سرقت مسلحانه

مالك مغازه لوازم آرايشي كه در جريان اين سرقت از سوي جوان سارق تهديد به مرگ شده بود، در تشريح ماجرا به ماموران گفت: ساعت 9 صبح متهم با من تماس گرفت و مدعي شد براي يك معامله بزرگ وقت ملاقات مي‌خواهد، من هم بي‌خبر از همه جا، از وي خواستم نيم ساعت بعد به مغازه‌ام بيايد تا درباره اين معامله صحبت كنيم.

وقتي او به مغازه آمد، به محض ورود در را پشت سرش بست وبا نشان دادن يك دستگاه كه چند چراغ چشمك زن روي آن نصب شده بود، گفت كه چند مرد او را اجير كرده‌اند تا مرا بكشد و او هم براي به قتل رساندن من قصد دارد اين بمب را درمغازه‌ام منفجر كند.

صاحب مغازه ادامه داد: او آنقدر جدي بود كه فكر كردم واقعا مي‌خواهد نقشه‌اش را عملي كند بنابراين از او خواستم در ازاي دريافت دو برابر پولي كه طراحان اين نقشه به او داده‌اند از قتل من صرف‌نظر كند. اما او گفت كه به بيماري ايدز مبتلا است و چون نمي‌تواند با دختر مورد علاقه اش ازدواج كند، مي‌خواهد با پولي كه از به قتل رساندن من به دست مي‌آورد براي آن دختر جهيزيه بخرد تا او بتواند با خواستگار دلخواهش ازدواج كند.

قاضي رضا جعفري- معاون دادستان در دادسراي جنايي تهران- با تاييد اين خبر گفت: دربررسي كلت كمري متهم معلوم شد ۴ تير از اين اسلحه شليك شده اين در حالي است كه سارق جوان هنگام سرقت از مغازه لوازم بهداشتي فقط يك تير شليك كرده بود كه تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

تاريخ درج: 29 ارديبهشت 1387 ساعت 22:35 تاريخ تاييد: 30 ارديبهشت 1387 ساعت 01:24 تاريخ به روز رساني: 30 ارديبهشت 1387 ساعت 01:23
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 711]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن