تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821091099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افراط و خشونت پديده‌اي جهاني و بي‌ارتباط با اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افراط و خشونت پديده‌اي جهاني و بي‌ارتباط با اسلام است
وزير اوقاف مصر با اشاره به اينكه افراط پديده‌اي جهاني است و هيچ ارتباطي با اسلام ندارد، گفت: افراطيها و تروريستها در جوامع اروپايي هم وجود دارند و تنها در كشورهاي اسلامي زندگي نمي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از محيط، دكتر محمود حمدي زقزوق وزير اوقاف مصر در ديدار با شوراي پارلماني اروپا متشكل از 15 نفر اظهار داشت: افراط پديده‌اي جهاني است و هيچ ارتباطي با اسلام ندارد بلكه افراطيها در جوامع اروپا هم زندگي مي‌كنند.

وي در ادامه به روابط ميان مسلمانان و مسيحيان در كشورهاي اسلامي به‌ويژه در مصر، جايگاه اسلام نسبت به ترور، خشونت، ظلم، گروههاي افراطي و آزادي بيان اشاره كرد.

حمدي زقزوق با اشاره به تلاش كشورهاي اسلامي در معرفي صحيح اسلام، مسلمانان، مبارزه با همه اشكال افراط، ترور و خشونت، تصريح كرد: كشورهاي اسلامي برنامه‌هاي مختلفي براي ايجاد ارتباط ميان فرهنگها و تمدنهاي جهان انجام مي‌دهند. مصر نيز به منظور افزايش اعتماد ميان اسلام و غرب برنامه‌هاي مختلفي را در نظر گرفته است كه از آنها مي‌توان به ترجمه قرآن به 7 زبان و انتشار مطبوعات مختلف به منظور ارائه چهره اسلام اشاره كرد .

وزير اوقاف مصر با اشاره به اينكه علما و مبلغان مسلمان در همه جاي دنيا پراكنده شده‌اند تا مباني و اصول اسلام را شرح دهند، افزود: آنها بهتري گروهي هستند كه مي‌توانند افكار نادرستي را كه از اسلام رواج يافته تصحيح كنند.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن