تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816238019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار فارس:طرح سرشماري عشاير در فارس اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون استاندار فارس:طرح سرشماري عشاير در فارس اجرا مي شود
شيراز - خبرگزاري مهر: عباس رفيعي از اجراي طرح سرشماري عشاير سيار و كوچنده استان فارس در 22 تيرماه همزمان با سراسر كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، رفيعي ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: به طور طبيعي با توجه به پراكندگي و شمار زياد عشاير اجراي اين طرح همزمان با سرشماري نفوس و مسكن امكان پذير نيست از اين رو طرح سرشماري عشاير سيار در تير ماه اجرا مي شود.

وي برنامه ريزي براي ساماندهي زندگي عشاير، تهيه چارچوب آماري براي طرح نمونه گيري و الزامات قانوني براساس برنامه توسعه را از جمله اهداف اجراي سرشماري عشاير خواند و گفت: از آنجا كه در تيرماه عشاير سيار در نقاط ييلاقي خود استقرار مي يابند اين ماه براي سرشماري عشاير بهترين زمان است اما با توجه به خشكسالي هاي اخير و تاخير در انجام ييلاقها شايد با مشكلاتي در اجراي طرح سرشماري برخورد كنيم كه البته اميدواريم در فارس عشاير تا تيرماه در مناطق ييلاقي استقرار يافته باشند.

معاون برنامه ريزي استاندار فارس يادآور شد: بر اساس سرشماري سال 77، استان فارس با 23هزار و 30 خانوار و 145هزار و 988 نفر بيشترين جمعيت عشايري كشور را در خود جاي داده است.

رفيعي با بيان اينكه عشاير در 18شهرستان فارس پراكنده شده اند افزود: براي اجراي طرح سرشماري عشاير، استان به سه بخش شمالي، جنوبي و مركزي تقسيم شده و شهرستانهاي آباده، اقليد، خرمبيد، بوانات، كازرون، فيروزآباد، جهرم، لار، زرين دشت، فسا، ارسنجان، پاسارگاد، ممسني، لامرد و داراب نيز در اين طرح قرار مي گيرند.

وي ياد آور شد: در راستاي اجراي طرح سرشماري عشاير سيار در استانها ستادي با رياست استاندار و عضويت دستگاه هاي مرتبط با اين امر مانند اداره امور عشاير، جهاد كشاورزي، معاونت برنامه ريزي و پشتيباني استانداري، صدا و سيما و... تشكيل شده است.

معاون برنامه ريزي استاندار فارس با تاكيد بر اينكه براي اجراي طرح سرشماري فارس در مجموع 460 نفر نيرو درگير خواهند بود، اظهار داشت: از اين تعداد سه نفر معاون فني، 171 مامور آمارگيري، 55 نفر بازبين، 55 نفر كارشناس، 18نفر كارشناس مسئول و ديگر نيروها هستند.

به گفته اين مسئول براي اجراي طرح مذكور به لحاظ گستردگي استان فارس به 150خودرو نياز است.

رفيعي تصريح كرد: بر اساس برنامه زمان بندي شده از هفته آينده برنامه آموزش كارشناسان مسئول در تهران برگزار مي شود و مرحله دوم نيز از 19تا 27خرداد ماه در هر استان كارشناسان مسئول آموزشهاي لازم را به ماموران آمارگير ارائه خواهند داد.

وي متذكر شد: موضوعاتي نظير جمعيت، وضعيت تاهل، درآمد، اشتغال، نوع صنايع دستي خانوار، شغل كنوني، نحوه كوچ، عمده ترين نوع سوخت مصرفي، عضويت در شركت تعاوني عشاير، تعداد دام و... از عشاير پرسيده خواهد شد.

معاون برنامه ريزي استاندار فارس تاكيد كرد: در راستاي اجراي طرح سرشماري عشاير سيار به همكاري خود عشاير، رسانه ها و دستگاه هاي دست اندركار نيازمنديم و بايد دانست مبناي هر برنامه ريزي در اختيار داشتن اطلاعات درست است.

رفيعي گفت: عشاير نيز بايد بدانند اطلاعاتي كه از آنها ثبت مي شود محرمانه بوده و در جايي منتشر نخواهد شد.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 627]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن