تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812801895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تغييرات مداوم در استقلال و وعده‌هاي عملي نشده مسوولان اين باشگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تغييرات مداوم در استقلال و وعده‌هاي عملي نشده مسوولان اين باشگاه
كليات
باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال تهران طي چند هفته اخير شاهد اتفاقات ناخوشايندي بود كه موجبات نگراني دوستداران ورزش و علاقمندان به اين باشگاه قديمي و پرطرفدار را فراهم كرده است.

شكست‌هاي تيم فوتبال استقلال در دور برگشت رقابتهاي فوتبال ليگ برتر ، قرار گرفتن در رده سيزدهم اين رقابتها ، اختلافات دروني باشگاه و تيم ، انتخاب سه مربي در طول فصل و اجتماع تعدادي از طرفداران اين تيم در مقابل باشگاه و اعتراض نسبت به حضور سرمربي جديد از جمله اين اتفاقات است.

دو سال پيش بود كه تيم فوتبال استقلال تهران در يك فروپاشي اعضاي هيات مديره‌اش را از دست داد و اين امربه دليل سهل انگاري آنها و حذف اين تيم از رقابت‌هاي جام قهرمانان آسيا بود.

دراين زمان ابتدامقداد نجف نژادمديرعامل باشگاه ،نظري جويباريسرپرست تيم فوتبال و عباس ترابيان مسوول امور بين‌الملل استعفا كردند و پس از آن ساير اعضاي هيات مديره ، استعفاي دسته جمعي خود را به محمدعلي آبادي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني تقديم كردند.

به دنبال اين مساله ‪۱۰‬ارديبهشت ماه سال ‪۸۶‬بود كه رييس سازمان تربيت بدني درحكمي علي فتح الله زاده خويي را به سمت سرپرست باشگاه منصوب كرد.

به دنبال اين تغيير و تحولات تيم فوتبال اين باشگاه در ششمين دوره ليگ برتر هفته‌ها در صدر جدول ايستاد اما در روزي كه بايد قهرماني براي اين تيم رقم مي‌خورد ، تمام مسايل دستخوش تغييرشد و اين تيم نه تنها قهرمان نشد،بلكه درجايگاه چهارم ايستاد.

پس از اين اتفاقات ناگهاني و تقديم قهرماني به تيم سايپاي كرج همگان چشم انتظار اعضاي جديد هيات مديره بودند تا بالاخره پس ازهفته‌ها انتظار در چهار تيرماه سال ‪ ۸۶‬رييس سازمان تربيت بدني اعضاي جديد را معرفي كرد.

براساس احكام صادره ، علي فتح الله زاده خويي ، منصور پورحيدري ، خسرو دانشجو، محمد سعيد نفريه و حميد رضا عليان براي دو سال به سمت هيات مديره باشگاه استقلال منصوب شدند.

حضور ديرهنگام اين افراد در باشگاه و شروع فصل نقل و انتقالات هواداران اين تيم را نگران كرد اما در همان شب اعضاي هيات مديره علي فتح الله زاده را به عنوان مدير عامل اين باشگاه برگزيدند تا وي نيز سرمربي موردنظرش را معرفي كند.

وي درنخستين گام و پنج روز بعد از حضور در سمت مديرعاملي ناصر حجازي را به عنوان سرمربي معرفي كرد و وي پس از سالها دوري از اين تيم به كشتي آبي بازگشت .

عبدالصمد مرفاوي و صادق ورمزياربه عنوان مربيان ، نيزمعرفي شدند.

اما كسب نتايج ضعيف توسط تيم فوتبال استقلال تهران در ليگ هفتم فوتبال باشگاه‌هاي برتر ايران ، به سرمربيگري ناصر حجازي سبب شد كه به يكباره و با توجه به تمام حمايت‌هاي مديرعامل و هيات مديره اين باشگاه تصميم به تغيير سرمربي بگيرد.

پيش از بازي با تيم پيكان در نيم فصل اول اعضاي هيات مديره از حمايت سرمربي تا نيم فصل ليگ هفتم خبر داده بودند، اما شكست سه بر دو آبي پوشان در اين بازي و در حالي كه تيم دو بر صفر از حريف پيش بود سبب شد هيات مديره تشكيل جلسه اضطراري بدهد.

در كمال تعجب امير قلعه نويي با حضور در باشگاه برنامه‌هاي خود را براي هدايت تيم ارايه كرد!
استقلال در نيم فصل اول از ‪ ۱۲‬بازي اول در ليگ برترتنها سه برد و پنج تساوي به دست آورده وتنها اندوخته‌اي ‪ ۱۴‬امتيازي براي خود داشت كه اين تيم را در جايگاه يازدهم قرار داد، نتايجي كه به عقيده كارشناسان براي تيم بزرگ وپرطرفداري كه سال گذشته يكي از مدعيان قهرماني بود، بسيار دور از انتظار جلوه كرد.

پس از قلعه نويي نيز فيروز كريمي سرمربي استقلال اهوازبه همراه ناصر حجازي براي ارايه برنامه به باشگاه رفت و بالاخره كريمي در باشگاه استقلال حكم سرمربيگري گرفت و حجازي سرمربي سابق تيم نيز به سمت مدير فني گمارده شد.

در همان زمان بسياري از پيشكسوتان از حضور نابهنگام كريمي متعجب شدند واين مساله را ضعف در استقلال دانستند كه زمان بيشتري به سرمربي منصوب شده نداد ودر مقابل بسياري ديگر از جمله مديران به موفقيت كريمي در اردوي آبي‌ها اميدوار بودند و حتي عنوان كردند وي تيم را به اوج مي‌رساند اما گويا بازهم شانس با آنها يار نبود!!
كسب نتايج ضعيف ترازسوي كريمي استقلال را براي نخستين باربه رده سيزدهم ليگ برتر با ‪ ۴۳‬امتياز رساند.

سيزده شكست اين تيم در حالي رقم خورد كه همگان اميدوار بودند حداقل اين تيم تهراني در ليگ امسال حرفي براي گفتن داشته باشد.

حال اين سوال مطرح است كه در اين ميان مقصر اصلي كيست ؟ نقش مديريت در اين شكست‌ها چيست و آيا هيات مديره اين باشگاه باانتخاب فيروز كريمي به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال استقلال تهران ، دست به اقدام عجولانه ديگري نزد؟
آيا بهتر نبود تا پايان نيم فصل نخست ليگ برتربه سرمربي منتخب فرصت مي دادند تا شايد اين مربي بتواند تيم راازبحران خارج كند؟ آيا هم اكنون و با توجه به حضور كريمي زمان براي تغيير سرمربي در استقلال زود نبود؟.

درست است كه تيم فوتبال استقلال نتوانست در ليگ برتر خوب نتيجه بگيرد اما جام حذفي هنوز تمام نشده ! آيا قبول نداريم كه فيروز كريمي مربي بزرگي است ؟آيا واقعا ايراد تيم استقلال مربي بود و آنها از لحاظ روحي مشكلي نداشتند؟ و اين مشكل را نبايد مديران باشگاه حل مي‌كردند.

همگان دوست دارند بدانند مهم سرمربي تيم است يا نتيجه گرفتن و نگرفتن و علت اين شكست‌ها و ناكامي‌ها به چه كسي باز مي‌گردد و چه كسي بايد پاسخگو باشد.

حال بعد ازگذشت اين همه فرازونشيب بار ديگر سكان هدايت تيم استقلال به امير قلعه نويي مربي مغضوب ديروزومحبوب امروز مديران سپرده شد تا شايد جام حذفي براي اين تيم در تهران ماندگار شود.

پس بايد منتظرتغيير وتحولات عظيمي درباشگاه استقلال بود تا شايد اشتباهات در اين تيم كاهش يابد و تصميمات بصورت كارشناسي و براساس خرد جمعي و جمع كارشناسان و خبرگان اين باشگاه گرفته شود ، نه فردي .
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 365]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن