تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814971718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشهد اولين قطب مدرسه سازي كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مشهد اولين قطب مدرسه سازي كشور است
مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز خراسان رضوي گفت: مشهد اولين قطب مدرسه سازي كشور است و اولين مجمع خيرين مدرسه ساز در مشهد تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد محمد قفلي عصر امروز در دهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز استان افزود: در سال جاري خيرين مدرسه ساز حدود 35 ميليارد تومان تعهد براي ساخت مدارس را قبول كردند كه در سال گذشته نيز همين ميزان را متعهد شدند و تاكنون حدود 75 درصد آن تحقق پيدا كرده است.

وي تاكيد كرد: در استان خراسان رضوي بيش از دو هزار نفر خير مدرسه ساز فعال هستند كه تا به حال بيش از چهار هزار كلاس در روستا ها ساخته اند.

قفلي افزود: تا به حال پنج هزار و 700 مدرسه در استان به همت خيرين و نيكوكاران مدرسه ساز احداث شده است.

رئيس آموزش و پروش خراسان رضوي نيز بيان داشت: روحيه تعاون همواره در ميان مردم ايران وجود داشته است اما در هيچ دوره زماني مثل امروز زمينه براي انجام كارهاي خير فراهم نبوده است.

غلامحسين افسري تصريح كرد: امروز به واسطه حاكميت اسلام، ارزشهاي ديني و قرآن همچنين به واسطه استقلال كشور و عدم وابستگي به كشورهاي بيگانه، اعتماد مردم براي انجام كارهاي خير و رفع مشكلات همنوعان خود به مراتب نسبت به گذشته فراهم تر است.

وي افزود: سير صعودي همياري و كمك خيرين مدرسه ساز مشاركت بالاي آنان را نشان مي دهد.

افسري گفت: در جشنواره ششم خيرين مدرسه ساز كمكهاي تحقق يافته توسط خيرين بيش از 15 ميليارد تومان بوده است و در جشنواره نهم اين كمكها به 27 ميليارد تومان افزايش يافته است.

وي خاطرنشان كرد: براي پيشبرد اهداف آموزش و پروش اسلامي و تربيت انسان متعهد به اخلاق الهي و براي دستيابي به قله هاي علم و دانش نيازمند تدارك فضاي آموزشي شايسته براي دانش آموزان هستيم.

رئيس آموزش و پروش خراسان رضوي يادآور شد: آموزش و پروش براي تبديل مدارس فرسوده به نو، استيجاري به دولتي و دو نوبته به يك نوبته و ايجاد امكانات نيازمند به مساعدت خيرين مدرسه ساز است.

اصغري افزود: دو هزار و 82 خير مدرسه ساز در سراسر خراسان رضوي وجود دارد كه با همت آنان گامهاي بلندي در جهت مدرسه سازي در خراسان رضوي برداشته خواهد شد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن