تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814975668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دري نجف آبادي:سرنخ شبكه تروريستي كشف شده در آمريكا و اسرائيل است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دري نجف آبادي:سرنخ شبكه تروريستي كشف شده در آمريكا و اسرائيل است
دادستان كل كشور گفت: مناديان حقوق بشر با چه منطقي از تروريست هايي كه مردم كوچه و بازار را آماج كينه توزي و جنايت قرار مي دهند، پشتيباني مي كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر، آيت الله دري نجف آبادي در حاشيه ديدار با دادستان كل قبرس طي سخناني در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه ريشه فتنه اخير كه توسط وزارت اطلاعات كشف گرديده در آمريكا و اسرائيل است، تصريح كرد: به حمد الله با تلاش و پيگيري مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج) در نقاط مختلف كشور، تعدادي از عناصر خودباخته شبكه فاسد و تروريست دستگير گرديده و تحويل مقامات مسئول شدند.

وي در ادامه به حمايت علني آمريكا از تروريستها اشاره كرد و افزود: بر مبناي مدارك و اسناد و شواهد بدست آمده، سرنخ اين شبكه تروريستي، در آمريكا و اسرائيل بوده و معلوم نيست آمريكا به عنوان منادي حقوق بشر و دموكراسي و سركرده سينه چاكان احقاق حق ملتها و اعطاي دموكراسي به ديگر نقاط جهان چگونه و با چه منطق و توجيهي مبادرت به آموزش و حمايت و پشتيباني از تروريست هايي مي كند كه قصد داشتند در محافل و مجالس عمومي كه زن و مرد و پير و جوان اين ملت در آن حضور دارند، بمب گذاري نموده و جنايت بيافرينند.

وي با اشاره به حادثه حسينيه شيراز و نيز برنامه هاي تروريستي كه اين شبكه تروريستي داشته اند اظهار داشت: آمريكا و اسرائيل و حاميان اين شبكه تروريستي در ارتكاب چنين اقدامات غير انساني شريك هستند و بايد به ملت ايران و مجامع بين المللي پاسخگو باشند.

وي در ادامه تاكيد كرد: دادستان كل كشور با جديت و قاطعيت به عنوان مدعي العموم ملت ايران پرونده انفجار شيراز را تا مجازات عاملان و سفارش دهندگان آن پيگيري خواهد كرد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن