تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترابيان در گفتگو با مهر:قهرماني ايران قابل پيش بيني بود / حيدريان به خواست خود خداحافظي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ترابيان در گفتگو با مهر:قهرماني ايران قابل پيش بيني بود / حيدريان به خواست خود خداحافظي كرد
رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال با ابراز خوشحالي از قهرماني اين تيم در مسابقات قهرماني آسيا خاطرنشان كرد كه دستيابي به اين عنوان براي جامعه فوتسال ايران قابل پيش بيني بود.

عباس ترابيان پس از قهرماني تيم ملي فوتسال كشورمان در دهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا با بيان اين مطلب درگفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ما شك نداشتيم كه تيم ملي فوتسال ايران مي تواند براي نهمين بار عنوان قهرماني آسيا را از آن خود كند. از ابتدا پيش بيني كرده بوديم كه ژاپن تنها رقيب تيم ما در دستيابي به عنوان قهرماني آسياست و با برتري مقابل اين تيم در مرحله نيمه نهايي خود را براي برپايي جشن قهرماني آماده كرديم.

وي ادامه داد: براي ما رويارويي با تايلند در ديدار نهايي به مراتب آسان تر از تقابل با ژاپن بود. با شناخت لازم نسبت به توانايي و ضعف تيم ملي فوتسال تايلند به ديدار اين تيم رفتيم. تدابير لازم را براي رويارويي با تيم ميزبان انديشيده بوديم و بي توجه به جو سالن برتري با چهار گل و عنوان قهرماني آسيا را از آن خود كرديم.

رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال در خصوص دلايل خداحافظي محمدرضا حيدريان از تيم ملي فوتسال كشورمان، گفت: پيش از برگزاري ديدار نهايي، محمدرضا حيدريان نزد حسين شمس آمد و درخواست كرد كه با جدايي او از تيم ملي موافقت كند.

وي تصريح كرد: با توجه به درخواست محمدرضا حيدريان شرايط را براي خداحافظي وي مهيا ديديم. چه شرايطي بهتر از اين كه تيم براي نهمين بار قهرمان آسيا مي شد و كاپيتان تيم ملي با افتخار از اين تيم خداحافظي مي كرد. با اين شرايط پذيرفتيم كه محمدرضا به همكاري خود با تيم ملي خاتمه داده و از جمع ملي پوشان جدا شود.

ترابيان با اذعان به اين كه " حيدريان در اوج افتخار از تيم ملي جدا شد"، افزود: توسط گوينده سالن خبر خداحافظي وي از تيم ملي ايران اعلام شد و مسئولان عالي رتبه كميته فوتسال كنفدراسيون فوتبال آسيا در مراسم خداحافظي وي حضور پيدا كردند.

تيم ملي فوتسال كشورمان پس از كسب عنوان قهرماني دهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا، فرداشب بانكوك را به مقصد تهران ترك خواهد كرد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن