تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821264343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بروجردي در ديدار رييس فراكسيون حزب سوسيال مسيحي آلمان: فشارهاي آمريكا بر ايران در حالي است كه خواهان گفتگو با تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بروجردي در ديدار رييس فراكسيون حزب سوسيال مسيحي آلمان: فشارهاي آمريكا بر ايران در حالي است كه خواهان گفتگو با تهران است
سياسي. قوه مقننه. مجلس. بين المجالس
رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت:آمريكا يي ها در حالي كه به كشورهاي ديگر براي محدود كردن روابط با ايران فشار مي آورند، خودشان خواستار گشودن باب گفت وگوي مستقيم با جمهوري اسلامي ايران هستند.

علاء‌الدين بروجردي روز يكشنبه در ديدار پيستر رامزاور رييس فراكسيون حزب سوسيال مسيحي آلمان در پارلمان اين كشور با اشاره به رفت و آمدهاي متعدد هيات‌هاي پارلماني دو كشور از روند توسعه مناسبات پارلماني في مابين ابراز خرسندي كرد.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از اداره اخبار و رسانه‌هاي گروهي مجلس ، بروجردي با بيان اينكه ايران و آلمان ظرفيت‌هاي فراواني براي همكاري دارند، افزود: تحكيم و گسترش روابط پارلماني در تعميق ساير ابعاد مناسبات دوجانبه تاثيرگذار خواهد بود.

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در بخش ديگري از سخنانش با ابراز نگراني شديد از افزايش بي‌سابقه توليد موادمخدر در افغانستان در سال‌هاي اخير گفت: عدم مبارزه جدي با موادمخدر به معناي كمك به القاعده است، زيرا درآمدهاي كلان قاچاق موادمخدر پشتوانه گروه‌هاي تروريستي در جهان است.

وي بر سياست اصولي كشورمان براي مبارزه با قاچاق موادمخدر در منطقه تاكيد كرد و ضرورت همكاري بين‌المللي در اين زمينه را يادآور شد.

بروجردي همچنين با بيان اين كه حضور نيروهاي بيگانه در عراق موجب بي ثباتي و ناامني در اين كشور و منطقه مي‌باشد، افزود: حل بحران عراق نيازمند همكاري منطقه‌اي است و ايران آماده هرگونه تلاش براي تامين امنيت و ثبات در اين كشور است.

نماينده بروجرد در بخش ديگري از سخنانش با بيان اين كه جنگ نظامي و تصميمات يك طرفه راه حل بحران لبنان نيست، وي اظهارداشت: ايران برخلاف آمريكا وجود يك لبنان آرام را به نفع منطقه مي‌داند و معتقد است اين آرامش بايد از درون اين كشور بيرون آيد، نه آن كه از بيرون بر آن ديكته شود.

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، همچنين با اشاره به مبارزه جدي و مستمر كشورمان با گروه‌هاي تروريستي در طول سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي تاكيد كرد: ملت ايران انتظار دارد، دولت آلمان از حضور گروه‌هاي تروريستي در اين كشور جلوگيري كند.

بر اساس اين گزارشرامزاور رييس فراكسيون حزب سوسيال مسيحي در پارلمان آلمان نيز در اين ديدار با تاكيد بر اهميت ويژه ايران براي سياست خارجي كشورش گفت: با توجه به نقش محوري ايران در تحولات منطقه به ويژه عراق، آسياي مركزي و خاورميانه عربي تقويت و گسترش مناسبات با ايران براي آلمان از اهميت خاصي برخوردار است.

وي با تائيد مواضع كشورمان در زمينه مبارزه با قاچاق و توليد موادمخدر اظهارداشت: آلمان به دنبال تهيه يك برنامه مدون و روشن براي جلوگيري از كشت و قاچاق موادمخدر است و در اين زمينه همكاري با ايران ضرورت دارد.

رييس فراكسيون حزب سوسيال مسيحي در پارلمان آلمان همچنين بر اهميت مبارزه با گروه‌هاي تروريستي تاكيد كرد و افزود: دولت آلمان از تمام امكانات خود براي جلوگيري از فعاليت اين گروه‌ها در اين كشور استفاده مي‌كند.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن