تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي شوراي شهر:شهرداري تهران در حراست از سرخه حصار يكه و تنها است/ قدمگاه صالحيه ايجاد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سخنگوي شوراي شهر:شهرداري تهران در حراست از سرخه حصار يكه و تنها است/ قدمگاه صالحيه ايجاد مي‌شود
سخنگوي شوراي شهر گفت: شهرداري تهران در حراست از سرخه حصار يكه و تنها است و در اين زمينه از شوراي شهر و ساير نهادهاي مسئول كمك خواسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو دانشجو با بيان اين مطلب در حاشيه جلسه امروز شورا كه به صورت غير علني برگزار شد، تصريح كرد: متاسفانه مشكل موجود در اراضي سرخه حصار ناشي از تصميمات اشتباه دستگاه هاي دولتي درقبل بوده است و در حال حاضر نيز قوه قضائيه احكامي را در اين ارتباط صادر كرده است.

سخنگوي شوراي شهر خاطر نشان كرد: اين مشكل بايد با تعامل شهرداري، وزارت مسكن، محيط زيست، قوه قضائيه و ... حل شود و لذا بايد براي مسئله خريداران زمينهاي فوق فكر اساسي شود.

به گفته دانشجو اراضي سرخه حصار سابقه بيش از 200 ساله دارند و از قديمي ترين پارك هاي ملي جهان به حساب مي آيند و در واقع نقش ريه را براي شهر تهران بازي مي كند.

سخنگوي شورا همچنين از انتخاب رسول خادم، رئيس كميسيون برنامه و بودجه شورا جهت عضويت در كميته ضريب K خبر داد و گفت: ضريب K جهت محاسبه اخذ عوارض املاك و راسته هاي تجاري كاربرد دارد.

قدمگاه صالحيه با ساخت تونل دو طبقه در تجريش ايجاد مي شود

وي همچنين اظهار داشت: قدمگاه صالحيه به منظور بهبود وضعيت ترافيكي، پاركينگ ، ايجاد پياده راه و ... با ساخت تونل دو طبقه در تجريش ايجاد مي شود.

خسرو دانشجو از حضور شهردار تهران در جلسه امروز شوراي شهر و توضيحات او در خصوص پروژه قدمگاه صالحيه درتجريش خبر داد و افزود: در خصوص احداث تونل دو طبقه به عنوان زير گذر تجريش ، طراحي هاي اوليه انجام شده و طي آن مسير شرقي و غربي منطقه تجريش به هم متصل مي شوند.

وي خاطرنشان كرد: بر اساس توضيحات شهردار تهران در اين منطقه تونل مترو درعمق 40 متري احداث مي شود و تونلهاي فوق در فاصله بين سطح زمين تا عميق 40 متري احداث خواهند شد.

به گفته دانشجو با ساخت قدمگاه صالحيه، ترافيك ناشي از تردد خودروها و حضور زائرين امامزاده صالح، بهبود پيدا كرده و فضاي مناسبي جهت پياده راه و پاركينگ در منطقه ايجاد مي شود.

سخنگوي شورا به توضيح شهردار در خصوص پروژه هاي عمراني شهر تهران اشاره كرد و گفت: شهردار از توجه ويژه شهرداري به پروژه برج ميلاد خبر داده و قول داده است كه با برداشتن روز شمار، اين پروژه با بي توجهي روبرو نمي شود و شهرداري با جديت تكميل برج ميلاد را دنبال مي كند.

به گفته دانشجو، شهردار تهران در جلسه امروز در خصوص تامين سيمان و ميلگرد مورد نياز شهرداري نيز گزارشي را ارائه كرده است.

سخنگوي شورا ياد آور شد: بر اساس گفته شهردار، شهرداري تهران مواد اوليه توليد سيمان را در اختيار برخي كارخانه ها قرار داده تا سيمان مورد نياز خود را تامين كند، ضمن آنكه مذاكراتي با فولاد مباركه اصفهان انجام شده تا فولاد و ميلگرد مورد نياز شهرداري از اين طريق تامين شود.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن