تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812893530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير زندانهاي ايلام: فرهنگ‌سازي براي آزادي زندانيان غيرعمد ضرورت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مدير زندانهاي ايلام: فرهنگ‌سازي براي آزادي زندانيان غيرعمد ضرورت دارد
داخلي. اجتماعي. امورزندانها.

مديركل امور زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي استان ايلام بر ضرورت فرهنگ‌سازي براي جذب كمكهاي مردمي در راستاي آزادي زندانيان غيرعمد تاكيد كرد.

سيد "محمدلطيف موسوي‌فرد" روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: افرادي كه به دليل جرايم غيرعمد در زندان بسر مي‌برند عموما بدهكار بوده و نيازمند كمك مالي مي‌باشند.

وي افزود: باتوجه به پيامدهاي بسيار مخرب ورود افراد به زندان براي فرد، خانواده و جامعه بايد سعي شود با فرهنگ‌سازي و جذب كمكهاي مردمي از ورود اين افراد به زندان پيشگيري شود.

وي گفت: ستاد ديه و انجمن حمايت از زندانيان استان سعي دارند براي كمك به زندانيان بدهكار غيربزهكار كه به دليل سوانح رانندگي، ورشكستگي مالي، نفقه و مهريه در زندان هستند با برپايي جشن گلريزان كمكهاي مردمي را جذب كنند.

وي افزود: در اين راستا باتوجه به اثرات مثبت حبس زدايي بايد تبليغات وسيعي براي جذب كمكهاي مردمي صورت گيرد.

وي، از آزادي ‪ ۴۱۵‬نفر زنداني ديه در سال گذشته در استان ايلام خبر داد و گفت: ‪ ۱۲۰‬نفر اين افراد با كمك ستاد ديه با پرداخت سه ميليارد و ‪۸۶۸‬ ميليون ريال آزاد شدند.

موسوي‌فرد افزود: همچنين تعداد ‪ ۲۸۹‬نفر از زندانيان استان نيز از طريق واحد مددكاري با جلب رضايت شاكيان، پرداخت ديه، پيگيري پرونده قضايي و تقاضاي اعسار آزاد شدند.

وي گفت: ‪ ۴۹‬نفر ديگر نيز با استفاده از تسهيلات وام به مبلغ ‪ ۱۵۱‬ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار ريال از زندان رهايي پيدا كردند.

وي افزود: اين افراد به دليل نداشتن توان مالي براي پرداختن ديه در زندان بسر مي‌بردند.

وي گفت: خوشبختانه با تمهيداتي كه به عمل آمده در سالهاي اخير افرادي كه جرم آنها نداشتن توان مالي براي پرداخت چكهاي بلامحل و ديه است كمتر در زندان بسر مي‌برند.

وي افزود: اين افراد بلافاصله با كمك واحد مددكاري شناسايي شده و با اقدامات ستاد ديه و همچنين پرداخت تسهيلات به آنان آزاد مي‌شوند.

موسوي‌فرد گفت: خوشبختانه آمار زندانيان ايلام نسبت به ديگر استانها در سطح بسيار پاييني است كه اين امر نشانه امنيت و سلامت در ايلام است.

بر اساس آمار موجود استان ايلام يكي از پاكترين استانهاي كشور از نظر جرايم مختلف است.ك/‪۳‬
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن