تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815167950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان حج و زيارت به عمره گذاراني كه از سفر بازماندند تسهيلات مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سازمان حج و زيارت به عمره گذاراني كه از سفر بازماندند تسهيلات مي‌دهد
اجتماعي
سازمان حج و زيارت در اطلاعيه‌اي اعلام كرد كه اين سازمان به عمره گذاراني كه به هر دليل از سفر عمره باز مي‌مانند و يا مجبور مي‌شوند، سفر معنوي زيارت خانه خدا را نيمه تمام رها كنند، تسهيلات ارايه مي‌كند.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار اجتماعي ايرنا به نقل از روابط عمومي سازمان حج و زيارت، اين سازمان به منظور جلوگيري از تضييع حقوق عمره گذاراني كه به هر دليل از سفر عمره باز مي‌مانند و يا مجبور شوند سفر را نيمه تمام رها كنند، در صورتي كه مقصر نباشند، مي‌توانند درخواست تشرف مجدد كنند.

سازمان حج و زيارت در اطلاعيه خود نوشت: اين تسهيلات براي افرادي است كه به دلايلي چون اتمام مهلت رواديد و عدم درج صحيح و يا مغايرت در ثبت اطلاعات متقاضي و يا همراه وي، از سفر معنيوي زيارت خانه خدا باز مي‌مانند، تعلق مي گيرد.

اين نهاد زيارتي در اطلاعيه خود نوشت: تاييد مديريت حج استان براي تشرف مجدد اينگونه افراد و همراهان درجه اول آنها لازم است.

سازمان حج و زيارت در اطلاعيه خود نوشت: سازمان حج و زيارت علل بروز اينگونه موارد را در سطح استان پيگير و مقصر آن مشخص و خسارت‌هاي احتمالي از وي اخذ مي‌شود.

اين نهاد زيارتي نوشت: چنانچه فرد يا افرادي در زمان اقامت در مدينه به بيماري مبتلا شود و با تاييد مركز پزشكي حج و ستاد عمليات عمره مجبوز به بازگشت شود، مي‌تواند مجددا مشرف شود.

همچنين، همراهان درجه يك كه با بيمار مجبور به بازگشت شوند، مشمول اين تسهيلات هستند.

سازمان حج و زيارت در اطلاعيه خود نوشت: افرادي كه در مدت اقامت در مدينه دچارحادثه شوند و ادامه سفر براي آنها مقدور نباشد و مجبور به بازگشت به كشور شوند در صورت تشخيص مركز پزشكي حج و ستاد عمليات عمره مدينه، حق تشرف به آنان داده مي‌شود.

اين نهاد زيارتي در اطلاعيه خود نوشت: افرادي كه در مدت اقامت در مدينه به دليل فوت يكي از بستگان درجه يك، تمايل به بازگشت داشته باشند، پس از تكميل و تاييد فرم مربوطه و ارايه مدارك لازم با پرداخت هزينه، مجاز به تشرف مجدد هستند.

سازمان حج و زيارت نوشت: يك نفر از وراث قانوني آن دسته از متوفياني كه در عمليات عمره در مدينه يا مكه دفن شده باشند، در صورت درخواست و پس از ارايه رضايت ساير وراث مجاز است، فقط براي يك بار و با پرداخت هزينه كامل سفر از محل سرفصل سهيمه اعزام احدي از وراث پذيرش و اعزام شود.

اين نهاد زيارتي نوشت: مشمولين اين دستورالعمل عمره‌گذاران سال‌هاي ‪،۸۵‬ ‪ ۸۶‬و ‪ ۸۷‬هستند.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن