تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815042869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطر طرح جديدي را براي توزيع سهميه وزراي دولت لبنان مطرح كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قطر طرح جديدي را براي توزيع سهميه وزراي دولت لبنان مطرح كرد
كليات
بيروت - قطر طرح جديدي را براي توزيع سهميه وزراي دولت آينده لبنان مطرح و سران سياسي لبنان بطور اصولي با آن موافقت كرده اند.

به گزارش ايرنا، روزنامه البلد روز يكشنبه با درج اين مطلب افزود: بر اساس اين طرح ‪ ۱۱‬وزير به مخالفان ، ‪ ۱۶‬وزير به گروه سياسي حاكم و سه وزير به رييس جمهوري داده شده است.

اين روزنامه افزود: گروه سياسي حاكم بر اين طرح داراي ملاحظاتي بودند از جمله اين كه به موازات آن، مساله سلاح حزب الله نيز طرح شود كه قطر پيشنهاد داد كه موضوع سلاح در بيروت پس از انتخاب رييس جمهوري مورد بررسي قرار گيرد.

البلد افزود: قرار شد كه بحث درباره سلاح مقاومت به دو بخش امنيتي و راهبردي تقسيم و بحث درباره سلاح مقاومت در چارچوب استراتژي دفاعي لبنان در بيروت مورد بحث قرار گيرد.

درباره قانون انتخابات نيز كميته شش جانبه در دوحه توسط سران سياسي تشكيل شد و كميته ياد شد موافقت كرد كه با برخي تعديلات شهرستان به عنوان حوزه انتخاباتي باشد و همچنين بيروت به سه حوزه انتخاباتي تقسيم شود.

شيخ حمد بن خليفه آل ثاني امير قطر نخستين دور گفت وگوهاي سران لبناني را جمعه شب در دوحه افتتاح كرد و سپس در ادامه نخستين نشست گفت وگوهاي دوحه صبح و عصر روز شنبه ادامه پيدا كرد.

اين نشست به ابتكار اتحاديه عرب و در پي دو روز ديدار و گفت وگوي حمد بن جاسم نخست وزير و وزير خارجه قطر، عمرو موسي دبير كل اتحاديه عرب و شماري از وزيران خارجه كشورهاي عربي با سران احزاب و گروه‌هاي لبناني برگزار مي‌شود.

طي يك سال گذشته اين نخستين گفت وگوهاي ملي و مهم بين سران سياسي لبنان براي كمك به حل بحران اين كشور است.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن