تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814660954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

178 تن بذر بين تعاونيهاي روستايي كرج توزيع شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 178 تن بذر بين تعاونيهاي روستايي كرج توزيع شد
كرج - خبرگزاري مهر: رئيس اداره تعاون روستايي شهرستان كرج گفت: طي سال گذشته 177 تن و 909 كيلوگرم بذر با قيمت 766 ميليون ريال بين تعاونيهاي روستايي اين شهرستان توزيع شده است.

مسلم كندري در گفتگو با خبرنگار مهر در كرج اظهار داشت: علاوه بر خريد و توزيع بذر در بين تعاونيها، سه هزار و 208 تن انواع كود شيميايي به قيمت يك ميليارد و 672 ميليون ريال خريداري شده است كه تا كنون از اين ميزان حدود يك هزار و 977 تن بين كشاورزان توزيع شده است.

وي افزود: خريداري سه هزار و 776 ليتر سموم حشره كش، علف كش و ساير سموم يا قيمت 268 ميليون ريال خريداري شده و سه هزار تن از اين مقدار تاكنون توزيع شده است.

اين مسئول خاطرنشان كرد: طي سال گذشته حدود چهار ميليون و 95 كيلوگرم آرد روستايي و 167 هزار و 695 كيلوگرم كالاهاي كوپني به ترتيب به قيمت 308 ميليون و 352 هزار ريال و 387 ميليون و 509 هزار ريال بين كشاورزان توزيع شده است.

كندري يادآور شد: ميزان وام پرداختي به روستاييان همچنين در سال گذشته برابر يك ميليارد و 380 ميليون ريال بوده است.

به گفته وي به ديواركشي انبار اشتهارد با اعتباري برابر 132 ميليون و 600 هزار ريال از اعتبارات استاني نيز از ديگر اقدامات انجام شده طي سال گذشته بوده است.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن