تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820444698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتبارات پشت نوبتي هاي بهزيستي به سوي توانمندسازي هدايت مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اعتبارات پشت نوبتي هاي بهزيستي به سوي توانمندسازي هدايت مي شود
مشهد - خبرگزاري مهر: مديركل بهزيستي خراسان رضوي گفت: اعتبارات پشت نوبتي هاي بهزيستي با رويكرد توانمند سازي هزينه و از سياست اضافه كاري ورودي هاي مستمري بگير دور مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در گناباد، تهمينه شكيب بعد از ظهر امروز در افتتاحيه همايش كاربردي مديران بهزيستي شهرستان استان در گناباد افزود: اشتغال مددجويان امسال با محوريت وجوه اداره شده پيگيري مي شود زيرا بنگاههاي زودبازده، بيشتر كارفرمايي است و مددجويان بهزيستي را به طور مطلوب پوشش نمي دهد.

وي تصريح كرد: در سال جاري رويكرد تمركز زدايي در سازمان دنبال مي شود و تلاش بر اين است كه حداكثر وظايفي كه مي شود آنها را به بخش خصوص ي واگذار كرد از عهده بخش اجرايي بهزيستي خارج شود و سازمان به كار نظارت و برنامه ريزي بپردازد.

وي تاكيد كرد:‌ با وجود اضافه شدن 20 وظيفه به وظايف سازمان بهزيستي و با در نظر گرفتن جامعه هدف سازمان كه روز به روز بر تعداد آنها افزوده مي شود، بودجه هاي دولتي امكان انجام اين وظايف را ندارد و بايد كار با مشاركت بخش غير دولتي انجام شود.

در اين همايش فرماندار گناباد نيز يادآور شد: با تعاملي كه در شهرستان بين سازمان بهزيستي و دانشگاه علوم پزشكي شده تلاش بر اين است كه براي پيشگيري موثر از چالشهاي اجتماعي و معلوليت ها،‌ اطلاع رساني بيشتري توسط اين دو نهاد انجام شود.

محمد صفايي افزود: به جز موارد امنيتي و بعضي وظايف خاص حاكميتي،‌ بقيه كارها بايد به بخش غير دولتي سپرده شود.

وي با اشاره به اينكه شهرستان گناباد بيشترين سهم را در اشتغال جويندگان كار داشته تاكيد كرد: از 24 هزار پرونده تشكيل شده بنگاههاي زودبازده در استان سه هزار و 700 پرونده مربوط به گناباد بوده است.

وي از مديركل بهزيستي استان خواست قول ايجاد چند كارگاه آموزشي توليدي را كه معاون اشتغال سازمان بهزيستي كشور به شهرستان داده پيگيري كند.

مديركل بهزيستي خراسان رضوي نيز بيان داشت: اين قول مربوط به اعتبارات سال جاري است كه از سوي رئيس بهزيستي شهرستان در حال پيگيري است و تخصيص خواهد يافت.

در اين همايش دو روزه معاونين و كارشناسان ستادي بهزيستي خراسان رضوي با بررسي عملكرد سال گذشته شهرستانها برنامه هاي سال جاري را براي آنها تشريح و به سئوالات مديران شهرستان پاسخ مي دهند.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن