تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816601402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار خراسان‌رضوي بر بهره‌گيري از فناوري نوين در خدمات شهري تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار خراسان‌رضوي بر بهره‌گيري از فناوري نوين در خدمات شهري تاكيد كرد
داخلي. اجتماعي. خدمات شهري.

استاندار خراسان رضوي گفت: بهره‌گيري از فناوريهاي نوين براي ارايه خدمات شهري به مردم ضروري است.

محمدجواد محمدي‌زاده روز شنبه در همايش شهرداران اين استان در مشهد افزود: اين امر موجب صرفه‌جويي، سرعت در انجام امور، جلوگيري از تخلفات، شفاف‌سازي فعاليتها و رفاه و آسايش عمومي مردم مي‌شود.

وي گفت: شهرداري به عنوان پرچمدار خدمت رساني، نزديكترين ارتباط را در بين دستگاه‌هاي اجرايي و عملياتي با مردم دارد.

او حوزه خدمت رساني شهرداريها را فراتر از حوزه‌هاي فرهنگي، اجتماعي، خدماتي، فني و اقتصادي دانست و افزود: نقش شهردارسها در مجموعه فعاليت‌هاي هر منطقه بسيار مهم است.

وي گفت: تصويب قانون شوراها و اجراي آن فرصتي براي شهرداري‌ها فراهم كرد تا بدون بوروكراسي اداري، با قوانين روان و امكانات بهتر به اقدامي جدي و همه‌جانبه براي توسعه مديريت شهري بپردازيم.

استاندار خراسان رضوي، شوراها را نيز براي شهرداري‌ها يك فرصت و براي خدمت‌رساني يك ضرورت دانست و افزود: برقراري ارتباط شهرداري‌ها با شوراها بستر مناسب‌تري براي ارايه خدمت به شهروندان را فراهم مي‌كند.

وي با اشاره به اهتمام دولت نهم در حمايت از شوراها و شهرداري‌ها براي خدمت رساني، از شهرداري‌ها خواست تا با شوراها ارتباط موثر برقرار كنند.

او يكي از تهديدهاي جدي شهر را عدم رعايت مقررات مربوط به ساخت و ساز بنا خواند و گفت: هر چند ساختمان بايد مقاوم، اقتصادي و زيبا باشد اما استحكام از ديگر شاخصهاي ساختماني مهمتر و نظارت بر آن به دوش شهرداران است.

وي بر لزوم توجه شهرداران به حضور كيفي ناظر، طراحي‌هاي قابل قبول نماي ساختمان و استحكام اسكلت تاكيد و بيان كرد: از نظر توان مهندسي در خراسان رضوي مشكلي نداريم اما بايد نظارتها را تقويت كرد.

استاندار خراسان رضوي با اشاره به تلاش صورت گرفته براي تهيه طرح‌هاي جامع و تفصيلي شهرها اظهار داشت: وفاداري به طرحها، جلوگيري از قانون فروشي، حساسيت بر بحث منظر شهري و اعمال برنامه در خصوص مصالح مورد نياز ساختمان از جمله مباحثي است كه توجه جدي شهرداري را مي‌طلبد.

وي شهرداري را سازمان‌دهنده و مدير ساخت و ساز شهري دانست و گفت: ضرورت حيات شهرها ارايه خدمات نوين براي جلب رضايت مردم است، بر اين مبنا شهرداران بايد در قالب طرحهاي ناحيه‌محوري به "شهرداران محلات" تفويض اختيار كرده تا مناطق خود را آباد كنند.

معاون عمراني استاندار خراسان رضوي هم در اين نشست با بيان اينكه مديريت يكپارچه شهري يكي از مهمترين موضوعات است گفت: شهرداريها به عنوان عهده‌دار مديريت شهري بايد در جهت تحقق حقوق شهروندي تلاش لازم را به عمل آورند اما اين امر نيازمند پيش‌نيازهاي بسيار است.

سعيد حسين‌پور افزود: شناخت فرصتهاي مرتبط با كسب درآمدهاي پايدار مي‌تواند نقش موثري در توانمندسازي شهرداري‌ها داشته باشد.

وي همچنين بر روانسازي فعاليت‌هاي شهرداري‌ها به عنوان اولويت كار تاكيد و بيان كرد: روانسازي به معني عدم اجراي ضوابط و قوانين نيست بلكه اجراي قوانين به صورت شفاف و محكم است.

او با اشاره به سرماي شديد سال گذشته و خشكسالي امسال گفت: تعاملات بايد سرلوحه كارها باشد تا خدمات مناسب در اختيار مردم قرار گيرد و آسايش و رفاه براي شهروندان فراهم شود.

معاون عمراني استاندار خراسان رضوي خواستار نقش فعال شهرداران در طراحي طرح جامع شهري نيز شد و افزود: مسايل مربوط به حريم شهرها و ساخت و سازهاي غيرمجاز بايد پيگيري شود.ك/‪۲‬
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن