تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816602487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حريم خصوصي در دنياي ديجيتال وجود خارجي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: حريم خصوصي در دنياي ديجيتال وجود خارجي ندارد


روابط‌ عمومي- همشهري‌آنلاين:
همزمان با گسترش روزافزون اينترنت و شبكه‌ي تارنماي جهاني بايد چگونگي تاثير اين رسانه‌ها و واسطه‌ها بر زندگي روزمره‌مان را همواره مورد ارزيابي قرار دهيم

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پروفسور يحيي كمالي‌پور- رييس دپارتمان ارتباطات و هنرهاي زيباي دانشگاه پوردوي آمريكا - در سومين همايش روابط عمومي الكترونيك با بيان اين مطلب اظهار كرد: رشد و گسترش روزافزون اينترنت و تكنولوژي‌هاي هوشمند ديجيتال هر روز از پديده‌اي تازه در حوزه‌هاي ارتباطي، فرهنگي، اقتصادي و سياسي نويد مي‌دهند.

وي از در راه بودن نسل آينده اينترنت خبر داد و افزود: بيش از 200 دانشگاه روي اين طرح كار مي‌كنند و به مرحله‌اي از موفقيت رسيده‌اند كه يك دانشمند آلماني بو را از يك رايانه به رايانه‌ي ديگر منتقل مي‌كند.

او تصريح كرد: همانگونه كه تلفن، راديو و تلويزيون در قرن 19 ميلادي زندگي روزمره مردم را عوض كردند، امروز انقلاب ديجيتالي و يا انقلاب اينترنتي ما را با چالش‌ها و فرصت‌هاي جديدي روبه‌رو كرده است.

وي همچنين خاطر نشان كرد: بدون ترديد تكنولوژي‌هاي ارتباطي ذهن ما و فضاهاي كاري، خصوصي و عمومي ما را احاطه و كليه شئون زندگي را منقلب كرده و ما انسان‌هاي عصر ارتباطات را عملا و به طور داوطلبانه وابسته و حتي برده خود كرده است.

او در پايان تاكيد كرد: در دنياي ديجيتالي چشم و گوش الكترونيك همه جا حضور دارد؛ چيزي به نام حريم خصوصي وجود خارجي ندارد و مفهوم مرز (جغرافيايي و فيزيكي) اگر بي‌معنا نشده باشد، كم رنگ مي‌شود.

به گزارش ايسنا در ادامه اين همايش شهيندخت خوارزمي - نايب رييس انجمن ايراني مطالعات جامعه اطلاعاتي - با بيان اينكه به روابط عمومي الكترونيك از دو زاويه مي توان نگاه كرد، اظهار كرد: روابط عمومي الكترونيك فعاليتي است كه با استفاده از تكنولوژي‌هاي نوين اطلاعات و ارتباطات، سعي دارد اثربخشي فعاليت‌هاي روابط عمومي را در رابطه با اهداف سازمان و به ويژه جلب رضايت ذي‌نفعان به حداكثر برساند.

او ادامه داد: در اين معنا، روابط عمومي الكترونيك در مقايسه با روابط عمومي سنتي از نظر هدف و نقش و جايگاه در سازمان، تغييري نكرده اما از توانمندي به مراتب بالاتري برخوردار شده است.

وي افزود: در نگاه ديگر، روابط عمومي الكترونيك نه تنها به دليل مجهز شدن به تكنولوژي‌هاي نوين توانمندتر شده، بلكه به دليل الزام حضور مستمر و فعال و موثر در فضاي سايبر، نقش و جايگاهش در سازمان از بنيان تغيير كرده و به مديريت دانايي نزديك مي‌شود.

او گفت: در چنين معنايي است كه اين تحول اهميت مي‌يابد و روابط عمومي را از ايفاگر نقش تبليغات و تشريفات، به عامل تحول استراتژيك در سازمان تبديل مي‌سازد.

خوارزمي با بيان اين كه سازمان‌هاي ايراني به دليل عقب ماندگي زيرساخت‌ها و فرايندهاي مديريتي از يك سو و نياز شديد به اجراي برنامه‌هاي تحول از سوي ديگر، در جريان راه‌اندازي روابط عمومي الكترونيك بهتر است رويكرد دوم را برگزينند، تصريح كرد: به اين ترتيب از همان آغاز راه را براي استمرار نظامي هموار مي‌سازند كه سازمان را به سمت كسب قابليت هاي لازم براي حضور موثر در محيط‌هاي پرتحول و بحران خيز ملي و جهاني هدات كند.

وي تاكيد كرد: شكي نيست كه چنين رويكردي طراحان و مجريان برنامه استقرار اين نظام را افزون بر چالش‌هاي الكترونيك كردن روابط عمومي، با چالش‌هاي تازه و جدي‌تري مواجه مي سازد.

تاريخ درج: 27 ارديبهشت 1387 ساعت 14:38 تاريخ تاييد: 27 ارديبهشت 1387 ساعت 14:47 تاريخ به روز رساني: 27 ارديبهشت 1387 ساعت 14:50
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن