واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: راهنمایی در مورد متریال دهی vray babilo 28 بهمن 1389, 12:59عکس اول به صورت معمولی در vray متریال داده شده عکس دوم bump گرفته ولی با این حال وجه کنار کیفیت خوبی از لحاظ سه بعدی نداره ... دوستان چه کار باید کرد ؟ 1 . 2. tarkan_tan 29 بهمن 1389, 16:37تکسچر دیوار آجری رو اول با فوتوشاپ سیاه و سفید کن بعد بنداز رو bump. درجه bump هم خیلی زیاده کمتر باشه بهتره.30 تا 50 babilo 30 بهمن 1389, 12:14تکسچر دیوار آجری رو اول با فوتوشاپ سیاه و سفید کن بعد بنداز رو bump. درجه bump هم خیلی زیاده کمتر باشه بهتره.30 تا 50 البته حق با شماست bump زیاد شده ولی هر دو با یک متریال دادم ولی وجه سمت راست با روبه رویی تناسب نداره...؟چرا؟ ehsan_nekooee 30 بهمن 1389, 14:45به جای bump از displacement استفاده کن. ببین درست میشه یا نه babilo 01 اسفند 1389, 11:50به جای bump از displacement استفاده کن. ببین درست میشه یا نه تشکر بابت راهنمایی کردید . بهش VRayDisplacementMod از مدیفایر دادم خیلی جالبه ولی لبه ها به هم وصل نمی شه ...؟چی کارش کنم ؟ البته سرعت رندر خیلی میاره پایین. zero_tolerance 01 اسفند 1389, 12:12تشکر بابت راهنمایی کردید . بهش VRayDisplacementMod از مدیفایر دادم خیلی جالبه ولی لبه ها به هم وصل نمی شه ...؟چی کارش کنم ؟ البته سرعت رندر خیلی میاره پایین. تیک گزینه ی keep continuity رو بزار..... مقدارش هم پایینش میتونی تنظیم کنی ehsan_nekooee 01 اسفند 1389, 13:05تیک گزینه ی keep continuity رو بزار..... مقدارش هم پایینش میتونی تنظیم کنی من از Displace Map استفاده می کنم و همین ازهم گسیختگی لبه ها پیش میاد. اونجا چه طور میشه برطرفش کرد؟ این VrayDisplaceMod هم زمان رتدرش بالاس هم تو انیمیشن باعث ایجاد فلیک میشه babilo 01 اسفند 1389, 20:22Displace Map : وصل نشدن ؟ . . .خیلی بهتر شد . را ه حل دیگه داره ؟ سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1176]