تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821099672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم ملي كشتي ازاد مهم نبود يزداني در چه وزني كشتي بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرمربي تيم ملي كشتي ازاد مهم نبود يزداني در چه وزني كشتي بگيرد
ورزش. كشتي
سرمربي تيم ملي كشتي ازاد ايران گفت : با توجه به اينكه يزداني به دلايل شخصي مدتي از حضور درميادين بين‌المللي كشتي به دور بود در رقابتهاي بين المللي جام علي اف مهم نبود درچه وزني كشتي بگيرد.

محمود معزي پور روز جمعه درگفت و گوباخبرنگار ايرنا تصريح كرد : نكته بسيار مهم براي كادر فني تيم ملي كشتي ازاد اين بود كه يزداني در رقابتهاي بين‌المللي جام علي اف كشتي بگيرد تا ميزان امادگي جسماني او را ارزيابي كنيم.

وي در مورد مصدوميت عليرضا حيدري دررقابتهاي بين‌المللي جام علي اف گفت:
اين كشتي گير در وقت اول مبارزه خود با كشتي گير جوان روسي در يك كش و قوس از ناحيه كتف دچار مصدوميت شد.

معزي پور افزود : عليرضا حيدري هم شرايطي مشابه‌اي با رضا يزداني داشت ما ميخواستيم حيدري نيز بعد از مدتي دوري از ميادين معتبر بين‌المللي با حضور درجام علي اف خودش ميزان امادگي‌اش را ارزيابي كند.

وي در رابطه با سطح فني و كيفي رقابتهاي بين‌المللي جام علي اف گفت : هر مسابقه‌اي كه در روسيه برگزار شود بدون شك از سطح فني با كيفيت بالايي برخوردار است.

معزي پور تاكيد كرد : اگر به نتايج كسب شده تيم ملي كشتي ازاد كشورمان در سال‌هاي گذشته دررقابتهاي جام علي اف توجه كنيم به اين نتيجه مي‌رسيم كه كسب مدال دراين رقابتها بسيار سخت و دشوار است .

وي درپايان خاطرنشان كرد : عليرضا حيدري اگر مي‌خواهد موقعيت خودش را درتيم ملي كشتي ازاد تثبيت كند بايد در رقابتهاي بين‌المللي جام تختي حضور پيدا كند.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن