تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820530932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير علوم با خانواده هاي شاهد و ايثارگر دانشگاه علوم كشاورزي گرگان ديدار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وزير علوم با خانواده هاي شاهد و ايثارگر دانشگاه علوم كشاورزي گرگان ديدار كرد
وزير علوم، تحقيقات و فناوري روز گذشته در دور دوم سفرهاي استاني هيئت دولت به استان گلستان با خانواده هاي شاهد و ايثارگر دانشگاه علوم كشاورزي گرگان ديدار كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر محمد مهدي زاهدي روز گذشته در اين ديدار ضمن گراميداشت نام و ياد شهدا اظهار داشت: باور و عمل ما در وزارت علوم توجه ويژه به خانواده هاي شهدا و ايثارگران بوده و تا كنون جلسات متعددي را در راستاي رسيدگي هر چه بهتر به مسايل و مشكلات آموزشي دانشجويان شاهد و ايثارگر با مسئولان بنياد شهيد برگزار كرده ايم.

وي گفت: يكي از برنامه هاي وزارت علوم در سفرهاي استاني ديدار با خانواده هاي شهدا و ايثارگران و قدرداني از آنها بوده است.

وزير علوم با قبول كاستيها و نواقص در انجام خدمت رساني به خانواده هاي شهدا افزود: وزارت علوم در دولت نهم تلاش كرده است، مشكلات موجود در امور آموزشي خانواده هاي شهدا را تا حدود زيادي مرتفع كند و در زمينه بورس تحصيلي فرزندان شاهد از اولويت برخوردار بوده اند.

به گزارش مهر، دراين جلسه تني چند از اعضاي خانواده هاي شاهد و ايثارگر مشكلات خود را با وزير علوم، تحقيقات و فناوري مطرح كردند.

همچنين وزير علوم با اهداء لوح و هدايا به خانواده هاي شاهد و ايثارگر دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي از آنها تقدير كرد.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن