تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806742579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اختصاصي مهر/بنيادهاي توسعه كارآفريني و اشتغال، مراكز توليد 300 هزار فرصت شغلي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: /اختصاصي مهر/بنيادهاي توسعه كارآفريني و اشتغال، مراكز توليد 300 هزار فرصت شغلي
خبرگزاري مهر - گروه اقتصادي: وزارت تعاون با راه اندازي بنيادهاي توسعه كارآفريني و اشتغال در 30 استان كشور در صدد ايجاد 300 هزار فرصت شغلي در سال جاري است.

به گزارش خبرنگار مهر وزارت تعاون به منظور فراهم نمودن موجبات تحقق اصول 43 و 44 قانون اساسي، چشم‌انداز 20 ساله، برنامه پنج ساله چهارم، قانون اقتصاد تعاوني و ايجاد اشتغال براي بيكاران كشور از طريق ظرفيتهاي حمايتي و هدايتي در قالب تعاوني و تسريع در سرمايه ‌گذاري توليد و اشتغال، بنيادهاي توسعه كارآفريني و اشتغال در استانها را راه اندازي نمود.

به استناد مادۀ 140 قانون برنامه چهارم قرار است بنيادهاي توسعه كارآفريني و اشتغال در استانها به شكل غير دولتي اداره شود.

در همين ارتباط محمد عباسي وزير تعاون اعلام نمود ميزان اعتبار براي انجام طرح توسعه و ايجاد بنيادهاي توسعه كار آفريني و تعاوني بدون سقف مالي است و اعتبار اين طرح بستگي به حضور مردم و حمايت دولت از آن دارد.

وزير تعاون همچنين تاسيس بنيادهاي توسعه تعاون و كارآفريني را 30 اقدام وزارتخانه متبوعش در سال جاري اعلام نموده كه در 30 رشته اقتصادي طراحي شده است.

بر اساس اين گزارش بنيادهاي توسعه كارآفريني و اشتغال بايد تلاش نمايند تا با ايجاد بستر و توانمند سازي در كنار حمايت از كارجويان، به شناسايي مزيتهاي مناطق مختلف كشور بپردازند و با حمايت از تشكيل شركتهاي هلدينگ چند منظوره طرحهاي اقتصادي را سازماندهي و شناسايي كنند و وظيفه آموزش داوطلبان به كار و اشتغال را در قالب تعاون پيگيري نمايند.

شركتهايي كه به شكل ياد شده تشكيل مي شوند مجموعه هاي اقتصادي غير دولتي محسوب مي شوند كه با سرمايه گذاري موسسين، كمكهاي مردمي و دولتي فعاليت خواهند كرد و در اين رهگذر مديران استانها به عنوان سياستگذاران و حاميان توسعه كارآفريني و اشتغال به ويژه براي فارغ التحصيلان كار مي كنند.

در كنار وزارت تعاون و استانداران هر استان قرار است روساي سازمانهاي جهاد كشاورزي، صنايع و معادن، بازرگاني، كار و امور اجتماعي، مسكن و شهرسازي، بسيج، كارآفرينان استاني و نهادهاي ديگر از موفقيت بنيادهاي توسعه كارآفريني و اشتغال حمايت نمايند.

منوچهر يزداني معاون توسعه اشتغال و كار آفريني وزارت تعاون در گفتگو با مهر نيز ايجاد 300 هزار فرصت شغلي از طريق بنيادهاي توسعه كار آفريني وتعاون را تا پايان سال جاري خبر داد.

يزداني گفت: در حال حاضر بنيادهاي توسعه كار آفريني و تعاون در 30 استان تشكيل شده است واميدواريم تاسيس اين بنيادهاي توسعه اقتصادي استانها و ايجاد سرمايه گذاري براي ايجاد اشتغال را در پي داشته باشد.

وي از در نظر گرفتن اعتبار و رديف بودجه خاص براي توسعه بنيادهاي توسعه كار آفريني و تعاون در سراسر كشور خبر داد و تصريح كرد: اعتبار توسعه بنيادها مشخص و به تائيد وزير تعاون رسيده كه براي اجرا به استانها ابلاغ مي شود.

يزداني اظهار اميدواري كرد با اعتبار در نظر گرفته شده و كمكهاي دولت تا پايان سال جاري 300 هزار فرصت شغلي از طريق بنيادهاي توسعه كار آفريني و تعاون در كشور ايجاد شود.

اين گزارش مي افزايد: براي تسريع در امر اشتغال و اعتبارات مورد نياز طرحهاي تعاوني در استانها قرار است تا بر اساس مقررات مالي و اعتباري تسهيلات بنگاه هاي زود بازده و پس از اخذ مجوزهاي لازم توسط كارگروه هاي استاني طرحها جهت دريافت تسهيلات به بانكها معرفي شوند.

همچنين بر اساس قوائد تشكيل بنيادهاي توسعه كارآفريني و اشتغال در استانها و دستور رئيس جمهور قرار است تا گزارشات به صورت پي در پي از طريق وزارت تعاون به رئيس جمهور ارائه شود.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن