تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820995550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دو هزار نفر در هرمزگان تحت پوشش فعاليتهاي قرآن آموزي قرار مي گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دو هزار نفر در هرمزگان تحت پوشش فعاليتهاي قرآن آموزي قرار مي گيرند
بندرعباس - خبرگزاري مهر: رئيس دارالقرآن كريم هرمزگان گفت: تابستان امسال بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته دو هزار نفر تحت پوشش طرح بزرگ نهضت قرآن آموزي قرار مي گيرند.

به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس، محمد صدري راد بعد از ظهر امروز در حاشيه همايش تجليل از برجستگان قرآني هرمزگان افزود: براي اجراي مناسب برنامه هاي دارالقرآن كريم هرمزگان در تابستان سال جاري 120 مربي مجرب جهت همكاري با اين مركز فراخوان شده اند.

وي بيان داشت: اين دوره هاي قرآني در پنج سطح قرائت يك، قرائت دو، مفاهيم، روخواني و روانخواني اجرا مي شود و بر اساس طي هر دوره از سوي كارآموزان گواهي پايان هر دوره نيز صادر مي شود.

صدري راد ادامه داد: در سراسر استان هرمزگان يك هزار و 700 مربي قرآني در سطوح مختلف ساماندهي شده اند كه از اين تعداد بالغ بر يك هزار و 200 تن از آنان را مربيان خانم تشكيل مي دهند.

رئيس دارالقرآن كريم هرمزگان اظهار داشت: طرح بزرگ و جامع بانك اطلاعات حافظان، قاريان و مربيان قرآني سراسر استان در حال جمع آوري است و به زودي شعبه اي از دانشكده علوم و حديث در هرمزگان ايجاد مي شود.
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن