تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813085422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل آموزش و پرورش كهگيلويه‌وبويراحمد: با كمبود نيرو مواجه هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مدير كل آموزش و پرورش كهگيلويه‌وبويراحمد: با كمبود نيرو مواجه هستيم
داخلي. فرهنگي. آموزش وپرورش.

رييس سازمان آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد گفت: به دليل بازنشسته شدن يك هزار معلم اين استان در سال جاري اين سازمان با كمبود نيرو مواجه است.

به گزارش ايرنا، سيد علي‌محمد دانشي پنجشنبه در نشست شوراي آموزش وپرورش كهگيلويه‌وبويراحمد افزود:اين در حالي است كه از سوي وزارت آموزش و پرورش، استخدام نيرو در اين سازمان ممنوع اعلام شده است.

وي بيان كرد: اين تعداد نيرو شامل بازنشستگان در آستانه ‪ ۳۰‬سال خدمت، آقايان با ‪ ۲۵‬سال خدمت و بانوان با ‪ ۲۰‬سال خدمت هستند.

دانشي، بدون اشاره به آمار معلمان ورودي به سازمان آموزش و پرورش اين استان طي سال جاري، اظهار داشت: سياست اصلي دولت در حوزه آموزش و پرورش صرفه‌جويي و پرهيز از هدر رفتن نيروها است.

وي عنوان كرد: جغرافياي طبيعي، شرايط فضاهاي آموزشي و پراكندگي برخي از مدارس استان كهگيلويه و بويراحمد موجب بروز اين‌گونه مشكلات شده است.

امام جمعه‌ياسوج نيزدر اين نشست، با اشاره به تاكيد اسلام در زمينه تعليم و تربيت، گفت: در بسياري از روايات و آيات قرآن بر اهميت و ارزش والاي علم‌آموزي در كنار تربيت تاكيد شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمين سيد علي‌اصغر حسيني افزود: از نظر اسلام سه چيز مظهر خوبي است و قابل ستايش شناخته شده كه از جمله آن‌ها دانشمند بودن، آگاهي در كنار حلم و صبوري در مقابل سختي‌ها را مي‌توان نام برد كه با تلفيق اين دو تقرب و خضوع در مقابل پروردگار حاصل مي‌شود.

وي، از برتري دانش و تربيت بر ثروت و مال‌اندوزي تاكيد كردو اظهار داشت:
افراط در هر چيزي زيان‌آور است به جز زياده‌روي در كسب علم و دانش كه مورد قبول همگان و به ويژه ائمه اطهار (ع) است.

‪ ۱۱‬هزار معلم در مقاطع ابتدايي، راهنمايي، متوسطه و پيش دانشگاهي در كهگيلويه و بويراحمد مشغول به تدريس هستند. ك/‪۲‬
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 302]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن