تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820903603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين دوره آموزشي روابط عمومي سازمان ثبت اسناد برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نخستين دوره آموزشي روابط عمومي سازمان ثبت اسناد برگزار مي شود
همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومي، نخستين دوره آموزش تخصصي مسئولان روابط عمومي سازمان ثبت اسناد و املاك سراسر كشور در مركز آموزش و پژوهش اين سازمان آغاز مي شود.

به گزارش خبرگزاري مهر ، سياوش يعقوبي مديركل روابط عمومي سازمان ثبت اسناد و املاك كشور ضمن اعلام مطلب فوق، با اشاره به ايجاد پست سازماني روابط عمومي در ادارات كل ثبت اسناد و املاك سراسر كشور در سال 86 گفت: اين دوره هاي آموزشي با هدف گسترش سطح كيفي فعاليتهاي روابط عمومي سازمان در راستاي سياستهاي توسعه قضايي آيت اله هاشمي شاهرودي رياست قوه قضائيه و تحقق اهداف اجرايي سياستهاي بهداشت حقوقي، كمك به توسعه ثبت نوين به عنوان يكي از سياستهاي كلان و مورد تاكيد حسينعلي اميري معاون قوه قضائيه و رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، تكريم ارباب رجوع، شفاف سازي و اطلاع رساني پويا و متقابل با مردم و ديگر سازمانها اجرا مي شود.

وي افزود: در اين دوره ضمن آموزش مفاهيم اساسي و تكنيك هاي متنوع روابط عمومي، اهداف و سياستهاي كلي روابط عمومي سازمان نيز تشريح مي شود.

شايان ذكر است، اين دوره ها به مدت سه روز و از 29 تا 31 ارديبهشت ماه با همكاري مركز آموزش و پژوهش سازمان ثبت اسناد و املاك كشور و حمايت معاونت توسعه منابع انساني و پشتيباني اين سازمان برگزار مي شود.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 984]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن