تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813068856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخشش گوشی 8 مگاپیکسلی M8800 Pixon سامسونگ


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: درخشش گوشی 8 مگاپیکسلی M8800 Pixon سامسونگ06/07/1387گروه خبری GSM : دومین گوشی لمسی 8 مگاپیکسلی در بازارگوشی تلفن همراه، با نام Samsung 8800 Pixon ، بالاخره معرفی شد . پس از چندین بررسی صورت گرفته بر روی این محصول ، سرانجام امروز سامسونگ علناً  آن را به معرض نمایش گذاشت.  با وجود این هنوز از ویژگیهای دقیق آن جزئیات کاملی در دست نیست  اما به طور کلی به نظر می رسد محصول فوق العاده خوبی باشد . پس از Samsung i8510 INNOV8 ، این گوشی دومین گوشی 8 مگاپیکسلی عرضه شده توسط سامسونگ است . Samsung i8510 INNOV8 هم اکنون در بازار موجود است و تاریخ عرضه Samsung Pixon ، اوایل اکتبر اعلام شده است.                

سامسونگ به منظور تبلیغ  Samsung Pixon، وب سایتی را تدارک دیده است که در آن نشان می دهد یک عکاس حرفه ای خیابانی ، با یک گوشی دوربین دار کارآمد ، چه کارهایی می تواند انجام دهد. این وب سایت در تاریخ 2 اکتبر آماده بهره برداری خواهد بود.          

این محصول دارای پشتیبانی چهاربانده GSM و 3G سه بانده است . ابعاد آن 107.9 x 54.6 x 13.8 و  وزنش فقط 109 گرم است . همچنین دارای نمایشگر 3.2 اینچی با تفکیک پذیری 400×240 پیکسل است و از این لحاظ رقیب  LG KC910 Renoir به شمار می آید . ویژگی های دیگر این محصول عبارتند از : رسیور GPS، سنسور حرکتی داخلی، رادیوی FM دارای RDS، قطعه کارت حافظه microSD. دوربین آن، علاوه بر قابلیت گرفتن عکسهای جالب 8  مگاپیکسلی، توانایی ضبط  تصاویر ویدئویی WVGA(480×740 پیکسل) با سرعت 30 فریم در ثانیه را داراست که بهترین قابلیتی است که در گوشی های تلفن همراه سراغ داریم . Pixon حتی دارای قابلیت پخش DviX و    SRS Virtual 5.1 Ch نیز می باشد. تنها ویژگی که این محصول فاقد آن می باشد ، قابلیت اتصال به Wi-Fi  است. انتظار می رود فروش این گوشی در اواسط اکتبر و با قیمت 550 یورو ( 880 دلار آمریکا ) آغاز شود. تشخیص دست خط، صفحه کلید مجازیQWERTY ، مجموعه ShoZu( آپلود مستقیم عکس و تصاویر ویدئویی)، Office Document Viewer، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی GPS، WDR،  لرزه گیر پیشرفته ASR و منوهای   Touch Wiz، از قابلیت های دیگر این محصول به شمار می آیند.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن