تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819551666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تور دوچرخه سواري آذربايجان بدون حضور تيمهاي خارجي نيز بين المللي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تور دوچرخه سواري آذربايجان بدون حضور تيمهاي خارجي نيز بين المللي است
تبريز - خبرگزاري مهر: مديركل تربيت بدني آذربايجان شرقي گفت: تور دوچرخه سواري آذربايجان كه قرار است از اول خرداد ماه برگزار شود، حتي بدون حضور تيمهاي خارجي نيز بين المللي است.

به گزارش خبرنگار مهر در تبريز، جواد شهلايي، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامي سعي ما بر اين است تا حداقل نظر مساعد پنج و يا شش تيم خارجي كه در حال حاضر در تور رياست جمهوري حضور دارند را جهت حضور در تور آذربايجان جلب كنيم.

وي افزود: اما در حال حاضر ورزشكاران برخي از كشورها در تور رياست جمهوري دچار آسيب ديدگي شده اند كه اين موضوع حضور تيمهاي خارجي در تور آذربايجان را با اما و اگر روبرو كرده است.

شهلائي تصريح كرد: البته در اين ميان تيمهاي پتروشيمي تبريز و ايران خودرو تهران به دليل دارا بودن جايگاه ويژه در سطح آسيا، خودشان به عنوان تيمهاي بين المللي مطرح هستند كه حضور آنها در تور آذربايجان قطعي است.

وي با تاكيد بر اينكه تور دوچرخه سواري آذربايجان با تمام قدرت برگزار خواهد شد، گفت: اين تور به هيچ كسي وابسته نيست و ظرفيتهاي بالاي اين رشته ورزشي در استان مي تواند سطح كيفي مسابقات را به مراتب بالا نگه دارد.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن