تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819581949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سكان دورلن از كرواسي نماينده فدراسيون جهاني در تور بين المللي آذربايجان


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: سكان دورلن از كرواسي نماينده فدراسيون جهاني در تور بين المللي آذربايجان
خبرگزاري آريا- مدير كل تربيت بدني آذربايجان شرقي خبر از انتخاب نماينده فدراسيون جهاني دوچرخه سواري UCIدر بيست و چهارمين تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان داد.

به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز ، مدير كل تربيت بدني آذربايجان شرقي گفت : سكان دورلن به همراه باري برود هر دو از كشور كرواسي به ترتيب نماينده فدراسيون جهاني و مبارزه با دوپينگ خواهند بود.

غلامحسين فخاري افزود: بيست و چهارمين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري آذربايجان از 11 تير ماه با يك ماه تغيير استارت خواهد خورد و مكاتبات لازم با فدراسيون جهاني دوچرخه سواري انجام يافته و در تقويم فدراسيون جهاني دوچرخه سواري تغيير زمان برگزاري تور نيز لحاظ شده است و مسير تور مشخص شده و رايزني هاي وزارت امور خارجه در مسير نخجوان باقي مانده است كه در روزهاي آينده طي جلسات با وزارت امور خارجه و مسئولين نخجوان موانع موجود برطرف خواهد شد.

وي در ادامه اظهار داشت : اداره كل تربيت بدني آذربايجان شرقي مصمم است در آينده اجراي تور بيست و چهارم دوچرخه‌سواري آذربايجان را با روش‌هاي جديد تجربه كند و بر اين اساس روز 11 تير ماه پرولوگ در تبريز برگزار خواهد شد و سپس ركابزنان 12 تير مسير تبريز به اروميه ، 13 تير اروميه به شبستر ، 14 تير تبريز به جلفا ، 15 تير جمهوري نخجوان ، جلفا استكانلو و 16 تير مرحله نهايي كليبر به تبريز را ركاب خواهند زد.

وي همچنين تاكيد كرد: يكي از سياست‌هاي اصلي اداره كل تربيت بدني آذربايجان شرقي در برگزاري دوره‌هاي بعدي تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان تغيير ذهنيت برخي از تيم‌هاي خارجي نسبت به ايران و اين تور است و در اين گام جايزه تور آذربايجان را 3 برابر افزايش داده ايم تا تيمهاي قدر و قوي تري در قديمي ترين تور دوچرخه سواري ايران حضور يابند.

وي گفت: كارشناسان فني در تدوين متدها و روش‌هاي نوين، نقاط قوت و ضعف دوره‌هاي گذشته تور دوچرخه‌سواري آذربايجان را با هدف تقويت نقاط قوت واصلاح نقاط ضعف، مورد توجه قرار داده اند و مسير تور بيست و چهارم نيز مشخص شده است. ايازي/خبرنگار آريا در آذربايجان شرقي

http://aryanews.com/default.aspx?cod=1020092110002651

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن