تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 25 دی 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

کلینیک زخم تهران

کاشت ابرو طبیعی

پارتیشن شیشه ای اداری

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

تور بالی نوروز 1404

سوالات لو رفته آیین نامه اصلی

کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

پی ال سی زیمنس

دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک

تجهیزات و دستگاه های کلینیک زیبایی

تعمیر سرووموتور

تحصیل پزشکی در چین

مجله سلامت و پزشکی

تریلی چادری

خرید یوسی

ساندویچ پانل

ویزای ایتالیا

مهاجرت به استرالیا

میز کنفرانس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1853524786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شبیه سای معماری موزه فرهنگ و هنر ( همه رندر ها) -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: موزه فرهنگ و هنر ( همه رندر ها) *farshid* 20 شهريور 1389, 19:43طراح : فرشید هاشمی خبیر سلام خدمت دوستان عزیز:oops::oops::oops: این رندر ها مربوط به پروژه پایان نامه کارشناسی بنده هستش... خوشحال میشم نظر بدین :rose:(البته تو پست های قبلی هم اینا رو دیده بودین ... به توصیه مقامات بالا همشو جمع کردم تو یه تاپیک) توضیحات: مدلینگ: autocad 2010 64 bit architectural+3ds max رندرینگ: 3dsmax2011 64 bit+vray sp5+vray rt sp2 پست پروداکشن: فوتوایمپکت13 توضیحات تکمیلی: vray sun- با سایز بزرگ برای شبیه سازی آسمون نسبتا ابری vray sky -برای نور پرداری عمومی کار vray hdri -برای شبیه سازی انعکاس شیشه و جاهایی از آب که عکس آسمون توش باید دیده بشه vray light material برای شبیه سازی آسمون بکگراند ( از enveroment map استفاده نشده (8) ) درختان از یه صحنه قدیمی استخراج و به vray proxy تبدیل شدن. چمن هم vray proxy هستش که با vray scatter رو زمین پخش شده تکسچرینگ هم تو فوتو ایمپکت انجام شده... سعی کردم با بالا پایین کردن bump & reflection map & glosiness و ... به نسبت مورد نظر برسم. از vray rt sp2 هم برای تنظیم نور پردازی و گرفتن ویو های آناگلیف استفاده کردم. ( تو rt جدید امکان رندر گیری از پروکسی ها هم فراهم شده ولی vray scatter در این حالت غیر فعال هستش. 50 %کار تو فوتو ایمپکت انجام شده... و شامل افکت های زیر هستش... - تغییر تم صحنه به یک مود رنگی سبزآبی عمیق و سیر - افزودن افکت اتمسفریک اشعه خورشید و هاله روشنایی آسمون...(همنشینی دو رنک زرد و سبز-آبی تو رندر خارجی رو دوست دارم... همیشه سعی میکنم یه همچین رنگی داشته باشه رندر هام) - افزودن دیتیل های دو بعدی شامل: پرنده ها +رد رعد و برق+ ابر های اضافی+ پرسوناژ و ... - افزودن افکت های نوری رو دیوار ها... *farshid* 20 شهريور 1389, 20:01اینم پوستر و ماکت ... MortezaAghili 20 شهريور 1389, 22:12آفرين :rose: واقعاً عالي شده :rose: اميدوارم نمره بالا بگيري تا به منم ياد بدي :green: :) :cool: ( شوخي ) يه سوال : يكي از عكسها حالت 3 بعدي داره ؟؟ اگه آره چرا ؟ :green: موفق باشي *farshid* 20 شهريور 1389, 23:04يه سوال : يكي از عكسها حالت 3 بعدي داره ؟؟ اگه آره چرا ؟ :green: فارسی حرف میزنین دیگه؟ :wink: من هرچی زور میزنم نوفهمم دادا :) داره یا نداره؟؟؟ یکی از عکس ها عکس ماکت واقعیه... حتما منظورت اونه... نه؟ MortezaAghili 21 شهريور 1389, 00:13huh? بايد يكم واضح تر بگم منظورم آناگلیف بود عزيز Hamed 21 شهريور 1389, 07:50سلام فرشيد جان واقعا عالي عالي علي در حدبيست...:green:خستگي ادم در ميره من اگر همچين تايپيتي ميزدم حتما توش يكم به جزئيات كار مكسم مي نوشتم مثلا افكت مه با فتوشاپه يا با مكس ابزار فلان... با چه سيستمي رندر گرفتي چقدر طول كشيده ن؟؟؟نرم افزارش چي بودن؟؟؟ هنوزم ام يكم حس اي رمز آلود داره ... ولي در كل از 100 من 85 ميدم بيييييييييييييييييييييييي ييييييييييييسسسسسست. من در تعجبم كار اي من ول معتله كاراي مثله ماله تو چر تو تاپ گالري نميزان قبل توجه مديراي سايت...كه بعضن به تايپيت هاي ج....:sad: ايشالا هميشه تو مراحل زندگيت موفق باشي جون علي علي Hamed 21 شهريور 1389, 07:53منظورم بيشتر از اوناي كه نوشتي چون اين كار ارزشش زياده *farshid* 21 شهريور 1389, 15:59huh? بايد يكم واضح تر بگم منظورم آناگلیف بود عزيز 1-جیگرم منظورت اینه که آناگلیف چیه؟ 2-یا چرا آناگلیف رندر گرفتم؟ 3-یا با 3d معمولی چه فرقی داره؟ 4-یا عینک واسه چی لازمه؟ عدد مربوط به گزینه مورد نظرتون رو به شماره 90-000-2 ارسال نمایید حالا به احتمال منظورت یکی از این 4 تا گزینس... پس همشو جواب میدم 1-منظور از آناگلیف چیه؟ تصویر سه بعدی آناگلیف یا همون stereoscopic تصویریه که باید با عینک مخصوص دیده بشه ... رندر های سه بعدی که ما از کارامون میگیریم یه عکس معمولیه که دید رو از یه چشم نشون میده.(monocolar) ولی تو عالم واقعی ما 2 تا چشم داریم... و این 2 تا بودن چشم ما رو تو تشخیص عمق کمک میکنه. تصویر آناگلیف در واقع شبیه سازی دید دو چشمیه. در مورد تکنولوژی و نوع کارکردش هم میتونی تحقیق کنی... 3نوع تصویر آناگلیف تا الان اختراع شده 1- آناگلیف مکمل (البته این اسمو از خودم در آوردم): سیستم مکمل اینجوری کار میکنه... الف) دو تا عکس از یک محیط تهیه میکنیم. این دو عکس کاملا شبیه هم هستن و camera target یکسانی دارن ولی یکی از عکس ها رو با حرکت دادن 10سانتی متری دوربین (با هدف مشترک) میگیریم. (این فاصله 10 سانتی همون فاصله بین دو تا چشم هستش. ب) این دو عسک رو تو محیط فوتوشاپ باز میکنیم... تم رنگی یکی از عکس ها رو به رنگ قرمز و دیگری رو به رنگ آبی (یا سبز_آبی) تغییر میدیم... الان باید دو تا عکس رو به صورت لایه ای روی هم قرار بدیم... ج) نوبت میرسه به عینک... وقتی با طلق قرمز به عکس نگاه کنید لایه آبی رنگ به طرز معجزه آسایی ناپدید میشه... همین حالت برای رنگ آبی هم تکرار میشه... نتیجه میشه چی؟؟؟؟ چشمی که با طلق آبی در حال رویت تصویره یک عکس آبی رنگ میبینه. چشمی که با طلق قرمز در حال رویت تصویره یک عکس قرمز رنگ میبینه. در واقع ما به یه تصویر نگاه میکنیم ولی هر یک از چشمامون یه تصویر مجزا رو به صورت مجازی میبینه (این دقیقا همون چیزیه که وقتی با دو چشم به یک شیئ نگاه میکنیم دیده میشه- هر چشم یه تصویر مجزا میبینه) حالا نوبت مغز هست که دو تصویر آبی و قرمز رو پردازش کنه... در این مرحله مغز فریب میخوره و یه تصویر دوبعدی رو به سه بعدی(دوچشمی) میبینه. این دو رنگ میتون بنفش و سبز هم باشن... نوع دیگه ای آناگلیف هم که تازگی ها ابداع شده استفاده از عینک قطبیه... سیستمش پیچیده تره و آخرین تکنولوژی هم مال شرکت lg هست که بدون عینک امکان دیدن فیلم یا تصویر stereoscopic رو فراهم کرده :rose: دستم بی حس شد از بس تایپیدم :wink:. *farshid* 21 شهريور 1389, 16:25سلام فرشيد جان واقعا عالي عالي علي در حدبيست...:green:خستگي ادم در ميره من اگر همچين تايپيتي ميزدم حتما توش يكم به جزئيات كار مكسم مي نوشتم مثلا افكت مه با فتوشاپه يا با مكس ابزار فلان... با چه سيستمي رندر گرفتي چقدر طول كشيده ن؟؟؟نرم افزارش چي بودن؟؟؟ هنوزم ام يكم حس اي رمز آلود داره ... ولي در كل از 100 من 85 ميدم بيييييييييييييييييييييييي ييييييييييييسسسسسست. من در تعجبم كار اي من ول معتله كاراي مثله ماله تو چر تو تاپ گالري نميزان قبل توجه مديراي سايت...كه بعضن به تايپيت هاي ج....:sad: ايشالا هميشه تو مراحل زندگيت موفق باشي جون علي علي سلام حامد جان... ارادتمندیم :rose: لطف داری... من سعی کردم تا حدودی به ابزاری که استفاده کردم اشاره کنم ولی اگه بخوام کل گزینه هارو بنویسم نمیشه ... ممکنه به کسی هم بر بوخوره و بگه این چیزای ابتدایی چیه نوشتی :sad: من از همون ابزارهای معمولی نورپردازی مکس و vray استفاده کردم.... vray sun- با سایز بزرگ برای شبیه سازی آسمون نسبتا ابری vray sky -برای نور پرداری عمومی کار vray hdri -برای شبیه سازی انعکاس شیشه و جاهایی از آب که عکس آسمون توش باید دیده بشه vray light material برای شبیه سازی آسمون بکگراند ( از enveroment map استفاده نشده (8) ) درختان از یه صحنه قدیمی استخراج و به vray proxy تبدیل شدن. چمن هم vray proxy هستش که با vray scatter رو زمین پخش شده تکسچرینگ هم تو فوتو ایمپکت انجام شده... سعی کردم با بالا پایین کردن bump & reflection map & glosiness و ... به نسبت مورد نظر برسم. از vray rt sp2 هم برای تنظیم نور پردازی و گرفتن ویو های آناگلیف استفاده کردم. ( تو rt جدید امکان رندر گیری از پروکسی ها هم فراهم شده ولی vray scatter در این حالت غیر فعال هستش. 50 %کار تو فوتو ایمپکت انجام شده... و شامل افکت های زیر هستش... - تغییر تم صحنه به یک مود رنگی سبزآبی عمیق و سیر - افزودن افکت اتمسفریک اشعه خورشید و هاله روشنایی آسمون...(همنشینی دو رنک زرد و سبز-آبی تو رندر خارجی رو دوست دارم... همیشه سعی میکنم یه همچین رنگی داشته باشه رندر هام) - افزودن دیتیل های دو بعدی شامل: پرنده ها +رد رعد و برق+ ابر های اضافی+ پرسوناژ و ... - افزودن افکت های نوری رو دیوار ها... و ... :rose: موفق باشی... در ضمن این کار احتمالا بره تاپ گالری ... چون فرخ فبلا پست داده بود که " ارسال شد به تاپ گالری" Hamed 22 شهريور 1389, 08:08سلام غلام ادبتم من و مفجر كردي... دمت هميشه گرم ايوالا.... علي علي *farshid* 22 شهريور 1389, 09:29سلام غلام ادبتم من و مفجر كردي... دمت هميشه گرم ايوالا.... علي علي :shock: FATEMEH 22 شهريور 1389, 09:57سلام و یه خسته نباشید حسابی به جز رندر پاییزی که کمی مات و فولو شده بود و کیفیت کمی داشت بقیه رندر ها خیلی خوب شدن ترکیب رنگ سبز آبی در کنار رنگ های گرم کار رو خیلی قشنگ میکنه () این یکی را بیشتر از همه دوست داشتم^.- *farshid* 22 شهريور 1389, 10:47سلام فاطمه جان ممنون از تظری که دادی... ترکیب رنگ سبز آبی در کنار رنگ های گرم کار رو خیلی قشنگ میکنه :rose: 100%موافقم (خودمم به این نکته ی ظریفی که شما فرمودین اشاره کرده بودم ... ممنون که تاکید کردی:rose:) :sad:رندر پاییز تست رندر بود :sad: وقت نشد رندر باکیفیت تری بگیرم ازش. *farshid* 23 شهريور 1389, 17:06سلام خدمت دوستان... اینم پست پروداکشن برای دوستانی که در موردش سوال داشتن... امید وارم مفید باشه elahe beheshti 23 شهريور 1389, 22:03خوب می خوام نظر کلیمو بگم... رندرات که حرف نداره بقیش هم سر هم بندی کردی رفته !! :cool:حال نداشتی کار کنی وگرنه طرح کارایی که من از مهندس فرشید تو ترمای پایین تر دیدم صد برابر از این بهتره! کلا برو تری دی کار شو تو ماهی سه میلیون در میاری!:rose: *farshid* 24 شهريور 1389, 09:57خوب می خوام نظر کلیمو بگم... رندرات که حرف نداره بقیش هم سر هم بندی کردی رفته !! :cool:حال نداشتی کار کنی وگرنه طرح کارایی که من از مهندس فرشید تو ترمای پایین تر دیدم صد برابر از این بهتره! کلا برو تری دی کار شو تو ماهی سه میلیون در میاری!:rose: سلام الی خانوم بهشتی یار دبستانی ورودتو تبریک میگم... امیدوارم فعالیتتو ادامه بدی ممنون:rose: قبول دارم زیاد فرصت نشد رو طراحی معماریش کار کنم... تناسبات حجم به نظر خودم هم مشکل داره ... ولی آخر سر خودم نسبتا راضی بودم از تنیجه کار... :wink: بلاخره چه بخوایم و چه نخوایم کامپیوتر شده ابزار ارائه معماری... ابزار ارائه 10000 سال پیش لوح گلی و سنگ بود 5000 سال پیش پاپیروس و پوست گوزن 100 سال پیش مداد و الان ولی الان بهترین ابزار جلو دستمونه ... ولی بعضی ها خودشونو کنار میکشن و بقیه رو هم به 3d کار بودن متهم میکنن... 3dکار خوب بودن یه جورایی خیلی سخت تر از خود معماریه ... elahe beheshti 24 شهريور 1389, 19:21سلام الی خانوم بهشتی یار دبستانی ورودتو تبریک میگم... امیدوارم فعالیتتو ادامه بدی ممنون:rose: قبول دارم زیاد فرصت نشد رو طراحی معماریش کار کنم... تناسبات حجم به نظر خودم هم مشکل داره ... ولی آخر سر خودم نسبتا راضی بودم از تنیجه کار... :wink: بلاخره چه بخوایم و چه نخوایم کامپیوتر شده ابزار ارائه معماری... ابزار ارائه 10000 سال پیش لوح گلی و سنگ بود 5000 سال پیش پاپیروس و پوست گوزن 100 سال پیش مداد و الان ولی الان بهترین ابزار جلو دستمونه ... ولی بعضی ها خودشونو کنار میکشن و بقیه رو هم به 3d کار بودن متهم میکنن... 3dکار خوب بودن یه جورایی خیلی سخت تر از خود معماریه ... از نظر من واسه معمار بهتره بیشتر برای طرح کار وقت بذاره تری دی ها صرفا جهت ارائه است و در واقع به درد مردم نمی خوره !! حالا مهارت تو تری دی داری آفرین ولی خوب حسم میگه با شناختی که از تو دارم کلا معماری و طرح رو فدای تری دی می کنی!! :cool:تری دی برای یک معمار به نظر من در حد معرفی آنچه که یک 3d باید معرف اونها در ساختمان باشه نه کشیدن تابلوی نقاشی!می دونی چی میگم؟چقد گفتم تری دی!:cry: *farshid* 24 شهريور 1389, 21:30از نظر من واسه معمار بهتره بیشتر برای طرح کار وقت بذاره تری دی ها صرفا جهت ارائه است و در واقع به درد مردم نمی خوره !! حالا مهارت تو تری دی داری آفرین ولی خوب حسم میگه با شناختی که از تو دارم کلا معماری و طرح رو فدای تری دی می کنی!! :cool:تری دی برای یک معمار به نظر من در حد معرفی آنچه که یک 3d باید معرف اونها در ساختمان باشه نه کشیدن تابلوی نقاشی!می دونی چی میگم؟چقد گفتم تری دی!:cry: اینجا گالری سه بعدیه به همین دلیل هم من در مورد معماری کار بحثی نکردم... :cool:در شان شما نیست که اینجوری سیگار بکشین و دودشو فووت کنین تو چشم من. :) اگه میخواید در مورد معماری کار نظر بدین باید مدارک معماری رو کامل ببینین... بدون دیدن پلان و مقطع کار چجوری نظر میدین الی خانوووووم؟:) سعی میکنم یه تاپیک تو iranenginier برای این کار بزنم (با پلا نما مقطع و رساله و ...) تا بشه معماری کار رو هم نقد کرد... فارغ از نقد های تکنیکی مربوط به ارائه اگه در مورد حجم کار (اون چیزی که تو رندر ها دیده میشه) نقدی دارین بفرمایین خوشحال میشم نقدتون رو بخونم ... :rose: elahe beheshti 25 شهريور 1389, 15:35اینجا گالری سه بعدیه به همین دلیل هم من در مورد معماری کار بحثی نکردم... :cool:در شان شما نیست که اینجوری سیگار بکشین و دودشو فووت کنین تو چشم من. :) اگه میخواید در مورد معماری کار نظر بدین باید مدارک معماری رو کامل ببینین... بدون دیدن پلان و مقطع کار چجوری نظر میدین الی خانوووووم؟:) سعی میکنم یه تاپیک تو iranenginier برای این کار بزنم (با پلا نما مقطع و رساله و ...) تا بشه معماری کار رو هم نقد کرد... فارغ از نقد های تکنیکی مربوط به ارائه اگه در مورد حجم کار (اون چیزی که تو رندر ها دیده میشه) نقدی دارین بفرمایین خوشحال میشم نقدتون رو بخونم ... :rose: مدارکتو قبلا دادی دیدم که در رابطه با معماریش نظر دادم:green: راجع به رندراتم گفتم حرف نداره کلا ترجیح می دم بیشتر باهات بحث نکنم :wink:تو خوبی !:cool: *farshid* 25 شهريور 1389, 17:12مدارکتو قبلا دادی دیدم که در رابطه با معماریش نظر دادم:green: راجع به رندراتم گفتم حرف نداره کلا ترجیح می دم بیشتر باهات بحث نکنم :wink:تو خوبی !:cool: من یه پلان ناقص نشونت داده بودم :mad:. در مورد معماری که نظر ندادی ... فقط گفتی معماریش بده :) بیشتر توضیح بده :sad: اتفاقا من عاشق بحثم. بحث کنیم بیشتر یاد میگیریم :rose: DIMO 27 شهريور 1389, 13:53سلام..:) خوب بریم سره نظر.. کلیت کار از لحاظ 3d و ارائه خوب شده ولی چندتا ایراد به کارت وارده... 1-پوسترت خیلی شلوغ شده و من به شخصه زیاد با پوسترای شلوغ نمیتونم ارتباط برقرار کنم و کلاً به نظر من اینجور تنظیم کردن پوسترا یه جور آسیب رسوندن به خود کاره محسوب میشه..به شکلی که منه بیننده وقتی برای اولین بار پوسترو میبینم از لحاظ بصری یه جور سردرگمی بهم دست میده که نیدونم کدوم تصویرو اول نگاه کنم یا به دلیل شلوغی افراطی که به صورت غیر ارادی رخ داده اصلاً نمیشه به تصاویر دقت کرد...که این اتفاق از لحاظ بصری یه اتفاق خیلی بد محسوب میشه و متاسفانه حتی میتونه بهترین کاهارو به چالش بکشونه... 2-از لحاظ 3d به نظر من تنها ایرادی که میشه از کارت گرفت،تکسچرینگه که معملومه خیلی بی دقت و سرسری روش کار شده..ولی اگه از تکسچرینگ چشم پوشی بکنیم تبریک میگم کلیت کار خیلی خوب شده... از لحاظ معماری هم نمیتونم چیزی بگم..به دو دلیل..یکی اینکه اول باید حرفها و ایدئولوژی خودتو راجع به کار بشنوم و دوم رو هم که خودت تو پست های قبل بیانش کردی... اگه میخواید در مورد معماری کار نظر بدین باید مدارک معماری رو کامل ببینین... ولی از حجمت یه چیزایی درک کردم که اگه آگاهانه تو پلان هم رعایت شده باشن جای تحسین داره و میتونه یه نقطه قابل تکیه تو طرحت باشه... زیاد حرف زدم...:) شاد باشی *farshid* 27 شهريور 1389, 17:38سلام..:) خوب بریم سره نظر.. کلیت کار از لحاظ 3d و ارائه خوب شده ولی چندتا ایراد به کارت وارده... 1-پوسترت خیلی شلوغ شده و من به شخصه زیاد با پوسترای شلوغ نمیتونم ارتباط برقرار کنم و کلاً به نظر من اینجور تنظیم کردن پوسترا یه جور آسیب رسوندن به خود کاره محسوب میشه..به شکلی که منه بیننده وقتی برای اولین بار پوسترو میبینم از لحاظ بصری یه جور سردرگمی بهم دست میده که نیدونم کدوم تصویرو اول نگاه کنم یا به دلیل شلوغی افراطی که به صورت غیر ارادی رخ داده اصلاً نمیشه به تصاویر دقت کرد...که این اتفاق از لحاظ بصری یه اتفاق خیلی بد محسوب میشه و متاسفانه حتی میتونه بهترین کاهارو به چالش بکشونه... 2-از لحاظ 3d به نظر من تنها ایرادی که میشه از کارت گرفت،تکسچرینگه که معملومه خیلی بی دقت و سرسری روش کار شده..ولی اگه از تکسچرینگ چشم پوشی بکنیم تبریک میگم کلیت کار خیلی خوب شده... از لحاظ معماری هم نمیتونم چیزی بگم..به دو دلیل..یکی اینکه اول باید حرفها و ایدئولوژی خودتو راجع به کار بشنوم و دوم رو هم که خودت تو پست های قبل بیانش کردی... ولی از حجمت یه چیزایی درک کردم که اگه آگاهانه تو پلان هم رعایت شده باشن جای تحسین داره و میتونه یه نقطه قابل تکیه تو طرحت باشه... زیاد حرف زدم...:) شاد باشی ممنون از نظرت :rose: در مورد تکسچرینگ کاملا حق داری... فرصت کافی برای تکسچرینگ مناسب نداشتم... برای نقد معماری هم نقشه هارو باید ببینی که ترتیبشو میدم انشااله پوستر شلوغ ... من خودم از این نوع کومپوزوسین بدم میومد ولی خودمم نفهمیدم چرا اینقدر شلوغ شد... پوستر های قبلی که میزدم خیلی هندسی تر بودن البته زیاد هم شلوغ نیست ... :wink: (پوستر شلوووووووووغ ندیدی پس :)) شاید کنتراست رنگیه بالایی داره که اینجوری به نظر میاد ... :rose: این هم یه پوستر که در زمان خردسالی روش کار کردم *farshid* 27 شهريور 1389, 18:49اینم نقشه برای دیمو :wink: jpeg کردم که راحت ببینی :rose: hamidreza_22 28 شهريور 1389, 23:35نگا کن فرشید جان عاشق سبک رندرگیری و پست پروداکشنتم همین. راسی ارشد کجا آوردی ؟ *farshid* 29 شهريور 1389, 07:59سلام شما مگه منو میشناسین؟ :rose: حمیدرضا ؟! لطف داری ... ارشد و علم و صنعت تهران قبول شدم hmv-ray 29 شهريور 1389, 16:38فرشید جان بهت تبریک میگم من خیلی کم میام اینجا اینبارم اومدم نتیجه کارتو ببینم فوق العاده شده:rose: موفق باشی hamidreza_22 29 شهريور 1389, 19:51دست درد نکنه درصدات و رتبت و ازت پرسیدم اگه خاطرت باشه تو پیغام خصوصی. به هر حال تبریک DIMO 29 شهريور 1389, 22:28سلام همین اول یه سوال دارم ازت...تو پیوسته بودی یا ناپیوسته..؟ خوب برای طراحی 2 روش وجود داره..یا از حجم میرسیم به طرح و یا با قرار دادن فضاها کنار هم به طرح و حجم کلی میرسیم... که البته هرکدوم ایرادها و مزایای خودشو داره.. من احتمال میدم از روش دوم رفته باشی،از کدوم روش استفاده کردی...؟ تو چیدمان فضایی و ارتباط فضاها و سلسله مراتب فضایی هم مقداری ایراد دیدم.. درکل باید بگم چفت و بستی که تو حجمت بین مکعبا برقرار کردی همون نقطه عطف کارته ولی سوال دارم..؟ تعداد پله هایی که گذاشتی برای دسترسی به موزه چندتاست..؟ و اینکه اون سالنی که سمت بوفه گذاشتی سالن جلساته یا آمفی تئاتر... و مطلب آخر اینکه پسر گل..اندازه گذاری یه پلان میخواد..مبلمان هم یه پلان مجزا... *farshid* 30 شهريور 1389, 00:07همین اول یه سوال دارم ازت...تو پیوسته بودی یا ناپیوسته..؟ سلام من پیوسته بودم (کارشناسی پیوسته) خوب برای طراحی 2 روش وجود داره..یا از حجم میرسیم به طرح و یا با قرار دادن فضاها کنار هم به طرح و حجم کلی میرسیم... که البته هرکدوم ایرادها و مزایای خودشو داره.. من احتمال میدم از روش دوم رفته باشی،از کدوم روش استفاده کردی...؟ من سعی میکنم کل طرح هامو با طراحی فضا پیش ببرم... هر چند تو این طرح بنا به دلایلی حجم رو بیشتر ملاک عمل قرار دادم... در ضمن سلسله مراتب پلان یه جاهایی مورد داره ولی سعی کردم بازدید کننده ها حق انتخاب داشته باشن و بتونن بین دوراهی ها مسیرشون رو انتخاب کنن... یعنی سلسله مراتب فضایی که دارم هم خطیه و هم سیال... چون بیشتر رو فضا و حجم کار کردم بنابرین پلان پیچیده ای ایجاد نشده... یه جورایی شبیه کلاژ شده پلانش تعداد پله هایی که گذاشتی برای دسترسی به موزه چندتاست..؟ میتونی بشماری :wink: اگه منظورت اینه که پله ها زیادن ... حق داری ولی من یه هدف دیگه هم داشتم... میخواستم امتداد دید به پارکی که موزه درش قرار گرفته مسدود نشه... به همین خاطر اکثر فضاها روی پیلوت شکل گرفتن... بلاخره هر ایده ای باعث میشه یه سری چیز ها فدا بشن... و اینکه اون سالنی که سمت بوفه گذاشتی سالن جلساته یا آمفی تئاتر... از اونجایی که من خودم ختم روزگارم:) فرق سالن اجتماعات با اتاق جلسه و آمفی تئاتر و سالن چند منظوره رو میدونم...:wink: این سالنی که من گذاشتم یه سالن اجتماعات کوچیک با امکانات محدوده... یعنی سیستم مخصوص سقف و امکانات سن اون محدوده... چون این موزه نیازی به آمفی تئاتر نداشت به این اتاق کوچیک بسنده کردم... و مطلب آخر اینکه پسر گل..اندازه گذاری یه پلان میخواد..مبلمان هم یه پلان مجزا... من 3 نوع پلان تحویل دادم برای ارائه ... شامل: مبلمان+اندازه گذاری+آکس بندی این فایلی که دادم همشو یه جا جمع کردم تا راحت همشو ببینید... ایراد که فراوونه ... ولی به نسبت وقت کمی که گذاشتم خودم از نتیجش راضی بئدم... انشالا کارهای بعدی بهتر و قوی تر عمل میکنم... یه شوخی هم بکنم باهات... یه ترم پائی� سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2032]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن