واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Smoke Particular specter-1369 08 شهريور 1389, 13:09یه کار تقلیدی هست نمیدونم حتما مشابه این کارو دیدید.هدفم از ساخت این کار بیشتر هر چه طبیعی تر بودن material دود بود.سینک صدا و تصویر دستی انجام گرفته که متاسفانه بخاطر سیستم نه چندان قوی و عدم توانایی در مشاهده به صورت live سینک چندان چنگی به دل نمیزنه.نسخه اصلی بدون optical flare هست.این نسخه یک دمو هست از کار همچنین به خاطر اینکه حجم ویدیو پایین بیاد افت کیفیت محسوس هست.رندر و export کار به صورت full hd چیزی در حدود 7 ساعت طول کشید.اگر دوستان انتقاد و یا پیشنهادی برای طبیعی تر شدن یا زیبا تر شدن کار دارن خوشحال میشم در اختیارم بگذارند. دانلود ویدیو () دو تصویر از زوایای دیگه : تصحیح شد shirani 08 شهريور 1389, 13:24لطفاً فقط تصاویر را اتچ کنید که حجم صفحه بالا نره :rose: در ضمن نشد هم دانلودش بکنیم specter-1369 08 شهريور 1389, 13:39لطفاً فقط تصاویر را اتچ کنید که حجم صفحه بالا نره :rose: در ضمن نشد هم دانلودش بکنیم بخاطر تذکر ممنونم پست رو اصلاح کردم.لینک رو با دو Isp متفاوت چک کردم مشکلی نداره.:rose: VirtualSaeed 09 شهريور 1389, 05:45برا اینکه طبیعی تر بشه چنتا مورد به نظر من میرسه ؛ یکی اینکه دود قپه قپه بشه .... منظورم اینه که یه راندومایزی به همه قسمتاش ، تعداد پارتیکالا، سرعتشون، اندازشون و خصوصیات دیگه بدی بهتر میشه و دوم رنگشه که هیچ دودی به این رنگ نمیشه البته این رنگ قشنگ هست ولی گفتی طبیعیتر میگم که رنگها باید سچوریت بشن یعنی به خاکستری نزدیک بشن و وقتی همه رنگها به خاکستری نزدیک شدن باید سه لایه رنگی سایه ، نور و خنثی رو داشته باشیم که این کار دو لایه خنثی و سایه رو داره .... سوم هم تو عکس دوم دود سایه مالاون پارتیکل نیست :wink: specter-1369 09 شهريور 1389, 10:36برا اینکه طبیعی تر بشه چنتا مورد به نظر من میرسه ؛ یکی اینکه دود قپه قپه بشه .... منظورم اینه که یه راندومایزی به همه قسمتاش ، تعداد پارتیکالا، سرعتشون، اندازشون و خصوصیات دیگه بدی بهتر میشه و دوم رنگشه که هیچ دودی به این رنگ نمیشه البته این رنگ قشنگ هست ولی گفتی طبیعیتر میگم که رنگها باید سچوریت بشن یعنی به خاکستری نزدیک بشن و وقتی همه رنگها به خاکستری نزدیک شدن باید سه لایه رنگی سایه ، نور و خنثی رو داشته باشیم که این کار دو لایه خنثی و سایه رو داره .... سوم هم تو عکس دوم دود سایه مالاون پارتیکل نیست :wink: از نظرات و پیشنهاد های خوب و با ارزش شما ممنونم.شاید یه مقدار منظور رو بد رسوندم منظور از طبیعی این نبود که به شکل دود واقی باشه اتفاقا نظرم این بود که به فانتزی نزدیک تر باشه تا واقعیت.اتفاقا من تمام تلاشم رو کردن تا جنس smoke یکنواخت در بیاد و به قول شما قپه قپه نشه.در مورد پیشنهاد دوم 100 درصد موافقم بله یک لایه بازتاپ نور نیاز هست حتما روش کار میکنم چون خودم هم قصد داشتم لایه بازتاب رو اضافه کنم اما باور کنید توی نرم افزار امکان پخش Real و live رو نداشتم به همین خاطر کلا بی خیال شدم اما سعی خودم رو میکنم.در مورد مساله سومی هم که مطرح کردید خدمتتون عرض کنم که هر دو عکس از یک فریم هستن اما از دو زاویه متفاوت و تنها کاری که من کردم این بود که camera رو دستکاری کردم همین! black.dragon 09 شهريور 1389, 18:33material دود خیلی خوب از کار در اومده، از زنگش هم خوشم اومد... هرچند که به علت کمبود امکانات امکان میکس حرکت دود با آهنگ نبود، اما خوب بقیه موارد خوب کار شده. اون عکس دوم هم که دوستمون گفتند، فکر میکنم زاویه دید دوربین از بالای دود هست به همین علت قوس حرکت دود مشخص نیست اما به دلیل مایل بودن زاویه ی سایه اون قوس مشخصه و یک جور خطای دید به وجود میاد، در واقع سایه با حرکت دود کاملا میکس هست. good luck سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 416]