تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804881047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شبیه سازی آب با ---------- 3 میلیون پارتیکل . -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: شبیه سازی آب با ---------- 3 میلیون پارتیکل . امین تری دی 02 تير 1389, 14:44سلام خدمت دوستان :rose: لطفا ببنید و نظرتون رو بگید ممنون موفق باشید :rose: Mandana 02 تير 1389, 15:22ریل فلو ئه آیا یا مایاه؟ خعلی خوشگل شده اگر همینطوری بصورت پارتیکل ازش رندر بگیرین خعلی با مزه میشه به شخصه دوسش داشتم سیمولیت اش چقدر زمان برد؟مشخصات سیستمتونم میگین؟ میسی:rose: hadi_nn 02 تير 1389, 15:31خیلی قشنگ شده بود! من که خوشم اومد طبیعی بود hmv-ray 02 تير 1389, 15:33باریکلـــــــــــــــــــ ـــا :rose: بهت تبریک میگم 30min 02 تير 1389, 15:36یاد یک صحنه از Titanic افتادم که آب میومد تو سالن که تو Making Of هم یک چیزی مشابه مال شما بود البته اون واقعی بود و این CG . خیلی عالی هستش . فقط یک چیزی که عجیب به نظرم آب که با این فشار میاد تو به دیواره میخوره تا بالای دیواره میره و بعد میپاشه به کف . اما در این کلیپ آب از دیوار بالا میره و عرض سقف رو هم طی میکنه و از سمت دیگه پایین میاد ! این به نظرم یک جورایی غیر طبیعی هستش . ولی حرکت موج و آب کف اتاق خیلی عالی هستش . موفق باشید . Farrokh 02 تير 1389, 15:36مرسی بسیار زیبا و عالی بود ایا این شانس رو خواهیم داشت که رندرشو هم ببینیم ؟ مووفق باشی Farrokh 02 تير 1389, 15:39فقط یک چیزی که عجیب به نظرم آب که با این فشار میاد تو به دیواره میخوره تا بالای دیواره میره و بعد میپاشه به کف . اما در این کلیپ آب از دیوار بالا میره و عرض سقف رو هم طی میکنه و از سمت دیگه پایین میاد ! این به نظرم یک جورایی غیر طبیعی هستش . ولی من فکر می کنم خیلیعجیب نباشه ها چون با اون سرعت اگه خاصیت چسبندگی آب رو هم به سرعت اضافه کنی دیگه می فهمی که خیلی هم غیر طبیعی نیست 30min 02 تير 1389, 17:04ولی من فکر می کنم خیلیعجیب نباشه ها چون با اون سرعت اگه خاصیت چسبندگی آب رو هم به سرعت اضافه کنی دیگه می فهمی که خیلی هم غیر طبیعی نیست خوب این دقیقا در فیزیک هم هست و یک جورایی مثل حرکات پرتابی توپ یا راکت هست قوانینش که تا یک حدی شما مسیر بیشتری میتونید داشته باشید با زاویه بیشتر که حدش 45 درجه است . در اینجا هم حد داریم که تا اونجایی که من اطلاع دارم محاسبه حدش مشکل هست چون المان های زیادی دخیل هست اما اگر بخوام ساده تر بگم به این صورت هستش که : اگر آب تا پایین تر از سرعت حد برخورد بکنه به دیوار از دیوار بالا میره تا جایی که جاذبه بهش غلبه کنه و سرازیر بشه . اما اگر بالاتر از سرعت حد باشه بعد از برخورد بازتاب خواهد داشت که با یک جهش به سمت مقابل بر میگرده . راستش من به تنظیمات این تکنیکی که امین کار کرده آشنا نیستم . اما اگر امکان انتخاب حالت چسبندگی هم باشه به نظرم ایشون زیاد انتخاب کردن این حالت رو !!! همونطور که گفتم دقیقا همین حالت رو در تایتانیک در صحنه شکسته شدن در و برخورد به دیوار روبرو داریم . با اینکه سرعت و فشار خیلی بالاست اما چون از سرعت حد بالاتر هستش با یک بازتاب در مسیر سالن قرار میگیره . ببخشید طولانی شد FATEMEH 02 تير 1389, 19:39خیلی جالب بود عین بقیه کاراتون موفق باشی امین تری دی 02 تير 1389, 20:16بچه ها واقعا ممنونم از نظراتتون :) واسای ساخت این آب از Real flow استفاده کردم و در مورد سیستم باید بگم که . . . . . از 4 گیگ رم استفاده کردم ( DDR 2 ) سی پی یو AMD Athlon ?(tm)64 x2 dual core در مورد صحبت های 30min جان هم باید بگم که حق باشماست ولی سیمولیت مجداد آن به Time زیاد احتیاج داره که فکر نمی کنم فرصتش پیش بیاد که بخوام این ایراد را رفع کنم ولی با این حال مرسی از توجه شما . :rose: .:. soroosh .:. 02 تير 1389, 22:06امین جان عالی شده و تبریک میگم . کلا حرکت مایعات و بازی با پارتیکل ها را دوست دارم . به قول ماندانا خانم اگه همینطوری به صورت پارتیکل ازش رندر بگیری خیلی عالی در میاد چون حرکات خیلی زیبایی میبینم و با هر شرایط سیمولیتی این حرکات دیده نمیشن . موفق باشی. امین تری دی 02 تير 1389, 23:00چشم و سعی می کنم رندرش کنم ولی قول نمیدم چون واقعا سیستم قوی می خواد واسای رندرش و همین طور هنور من نتونستم با سیستمم پارتیکل ها شو به مش تبدیل کنم . :wink: majid.shiraz 03 تير 1389, 12:5620 هم آب هم انیمیشن (خوش بحالت) ولی آب خیلی رو سقف بازی میکنه فکر نکنم اینقدر اون بالا بمونه golestan-design 03 تير 1389, 21:02خيلي قشنگ شده بود ممنون از زحماتتون MHD 3D 07 تير 1389, 09:16قشنگ بود، واقعا لذت بردم امین تری دی 07 تير 1389, 18:04بازم ممنون از نظراتتون :rose: :wink: Amin 4D 08 تير 1389, 01:12چشم و سعی می کنم رندرش کنم ولی قول نمیدم چون واقعا سیستم قوی می خواد واسای رندرش و همین طور هنور من نتونستم با سیستمم پارتیکل ها شو به مش تبدیل کنم . :wink: امین جان یه پیشنهاد. به جاب اینکه یه بار دیگه با RealFlow بیای مش رو بسازی و اکسپورت کنی پارتیکال هات رو ببر توی Hodini و اونجا براش مش بساز. حتما می دونی که هودینی برای این کار ابزار قدرتمندی داره و بدون اینکه دوباره بیای از نو محاسبات رو انجام بدی برای این کارت می تونی مش هم بسازی. مشکلی بود در خدمتم. موفق باشی. kamifa 1986 08 تير 1389, 07:26خيلي عالي بود. موفق باشي Amin 4D 08 تير 1389, 08:30راستی یه سوال دیگه امین جان. این کار رو با قابلیت جدید Hybrido توی RealFlow 5 زدی یا نه؟ بازم ممنون. امین تری دی 08 تير 1389, 12:21از Grid Fluid استفاده کردم :wink: امین تری دی 08 تير 1389, 12:23امین جان یه پیشنهاد. به جاب اینکه یه بار دیگه با realflow بیای مش رو بسازی و اکسپورت کنی پارتیکال هات رو ببر توی hodini و اونجا براش مش بساز. حتما می دونی که هودینی برای این کار ابزار قدرتمندی داره و بدون اینکه دوباره بیای از نو محاسبات رو انجام بدی برای این کارت می تونی مش هم بسازی. مشکلی بود در خدمتم. موفق باشی. پیشنهاد خوبیه ولی ممنون امین تری دی 08 تير 1389, 12:27من این صحنه رو از نو سیمولیت کردم با 4 میلیون پارتیکل انشالله به زودی می گذارم تو سایت همه ببینن ممنون :wink: Amin 4D 08 تير 1389, 12:33پیشنهاد خوبیه ولی نمیشه چون زمانی که از Grid Fluid استفاده کنی بت خروجی پارتیکل نمیده و فقط اجازه داری بعد از سیمولیت اون رو توی خود Real flow مش کنی دوست من اشتباه می کنی امین جان. من الان یه تستی زدم دیدم می شه Grid Fluid رو هم به صورت پارتیکال اکسپورت کرد. فقط من اینجایی که هستم هودینی ندارم و گرنه پارتیکال ها رو می بردم داخل هودینی و مشش رو هم می ساختم تا ببینید. البته من الان پارتیکال های این کار رو توی Cinema 4D ایمپورت کردما. پس می شه. راستی منتظر ورژن جدید کارت هستیم. راستی ایندفعه مشش رو هم ساختی یا فقط پارتیکال ها رو محاسبه کردی؟ موفق باشی. امین تری دی 08 تير 1389, 22:30فعلا ففقط پارتیکل هاشو - حدواد 20 ساعت ط.ل کشید با یک سیستم 4 میلیون تومنی سیمولیت کردم ( سیستم یکی از دوستان ) :wink: با 16 گیگ رم DDR 3 و Cup Core i7 Amin 4D 09 تير 1389, 05:23فعلا ففقط پارتیکل هاشو - حدواد 20 ساعت ط.ل کشید با یک سیستم 4 میلیون تومنی سیمولیت کردم ( سیستم یکی از دوستان ) :wink: با 16 گیگ رم DDR 3 و Cup Core i7 امین جان بازم یه سوال. شما از Splash یا Foam یا Mist هم استفاده کردی یا فقط همون Gride Fluid بدون این چیزا؟ با این ریل فلو جدیدم نمی شه کار زد. فوق العاده سرعتش کمه. واسه یه کار ساده که می خوای بزنی سیستم باید خودش رو بکشه و چندین ساعتی درگیر باشه. امین تری دی 09 تير 1389, 17:39امین جان بازم یه سوال. شما از Splash یا Foam یا Mist هم استفاده کردی یا فقط همون Gride Fluid بدون این چیزا؟ با این ریل فلو جدیدم نمی شه کار زد. فوق العاده سرعتش کمه. واسه یه کار ساده که می خوای بزنی سیستم باید خودش رو بکشه و چندین ساعتی درگیر باشه. آره خب معمولا کار با پارتیکل ها سیستم قوی می خواد در مورد سوالتم باید بگم که فقط از Gride Fluid استفاده کردم و نیازی به استفاده از Splash نبود :wink: Amin 4D 09 تير 1389, 21:41آره خب معمولا کار با پارتیکل ها سیستم قوی می خواد در مورد سوالتم باید بگم که فقط از Gride Fluid استفاده کردم و نیازی به استفاده از Splash نبود :wink: یعنی بدون Splash اینقدر زمان برده؟ پس اگه بیای Splash رو هم اضافه کنی فکر کنم یه هفته ای کارش باشه محاسبه اش. ولی حیف که Splash رو به کارت اضافه نکردی. آخه خیلی کار رو رئال تر می کنه این Splash. بی صبرانه منتظر دیدن کارت هستم. حتما باید کار جالبی باشه. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 576]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن