تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801771000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انیمیت کردن کاراکتر ساخته شده در زیبرا -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: انیمیت کردن کاراکتر ساخته شده در زیبرا m3d 23 ارديبهشت 1389, 20:30سلام . یه سوال دارم : اگه بخوام یه کاراکتر رو تو زیبراش بسازم بعد با مکس حرکتش بدم چطوری باید از ازدیاد سگمنتها تو مکس جلوگیری کنم؟ منظورم اینه که معمولا تو مکس یه لو پالی میسازیم بعد از اعمال مادیفایر اسکین بهش مش اسموت میدیم . ولی کاراکتر ساخته شده تو زیبراش رو چطوری میشه با این تکنیک تو مکس حرکت داد؟ sharin 25 ارديبهشت 1389, 10:29سلام دوست من ، منم تاپيك قبلي رو كه در مورد normal map بود به همين دليل زدم كه اين مشكل حل بشه . براي rigging ، كاراكتر شما بايد lowpoly باشه ، با استفاده از اين تكنيك مدل lowpoly شما در رندر مثل همون مدل پر سگمنتي كه مي گيد ، حتي بهتر از اون ، يعني مدلي كه تو zbrush ساختيد رندر مي شه. متوجه شديد ؟؟؟!!؟؟!!! m3d 26 ارديبهشت 1389, 13:07آره تاپیک رو دیدم . بسیار ممنونم sharin جان فقط یه سوال این نرمال مپ رو کجای مکس باید ببریم؟ منظورم باید به عنوان کانال بامپ به متربال آبجکت بدیم با کانال دیسپلیس یا کانال دیگه؟ اصلا نرمال مپ یه فرمت تصویریه دیگه؟ مثل بیت ومپ و اینا؟ sharin 26 ارديبهشت 1389, 23:22نه عزيز. من كه اين همه توضيح دادم !!:shock: pclord هم مطالب آموزشي براي مكس رو كه گفت !! خود من فقط با مايا بلدم.:green: از نرمال مپ هم ، هم مي شه براي bump و هم displacement استفاده كرد كه معمولا براي بامپ استفاده مي شه. هر فرمتي هم مي تونه داشته باشه. zb با فرمت psd مي ده بيرون كه بعدا مي تونيد tif يا هر چيزيش كنيد. دوباره تاپيك رو از اول بخوني بد نيست. موفق باشي. يا علي. m3d 29 ارديبهشت 1389, 12:31چشم دوست عزیزم . حتما دوباره میخونم . ممنون Baloot3D 31 ارديبهشت 1389, 00:23سلام دوستان در مورد Normalmap ، طبق گفته Autodesk و آموزشهای Gnomon ، اسلات Normal Bump مخصوص استفاده صحیح و اصولی از این ویژگی مهم هست . 1- در این قسمت نقش Normalmap رو اضافه می کنیم . 2 - بامپ تکسچر اصلی کار رو در اینجا وارد می کنید . 3-این قسمت هم مربوط به گرفتن Normalmap از ZBrush هست .اگر تنظیمات شما در هنگام گرفتن Normalmap درست بوده باشه ،نیاز به تغییر این قسمت ندارید . 4-شدت اعمال Bump های گذاشته شده . موفق باشید :rose: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1505]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن