تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 دی 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ساختمان پزشکان

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1843820257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مایا با قدرت می تازد -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مایا با قدرت می تازد wild-mans 24 فروردين 1389, 23:54New Solutions for 3D Editorial این قسمت به معنی راه حلهای جدید برای طراحی 3 بعدی در مایا می باشد در واقع این قسمت جدید تاکید بر آن دارد که شما بتوانید با مسائل و ایدههای جدید قسمت سه بعدی را طراحی کنید. قابلیتهای این قسمت: 1- تسریع کردن قبل از تجسم شکل یا به عبارتی سرعت بخشیدن به افکتهای ریل تایم و رندر اولیه برای مشاهده شما و روند ساخت کلیپ در حالت جدید با امکانات سه بعدی طراحی شده. 2-قابلیت جدیدی برای دوربین که با نام دوربین ترتیب سنج در این نسخه قرار گرفته از مزایای آن می توان به طرح بندی و مدیریت شاتهای چندگانه (multiple) در یک سکانس یک انیمیشن اشاره کرد. 3- شما می توانید طرحبندی دوربین را در مایا انجام دهید و یا با استفاده از فایلهایی با پسوند edl که خروجی هایی از نرم افزار قدرتمند فاینال کات ()یا فایلهای xml و aaf که در اکثر نرم افزارهای جلوه های ویژه و میکس موجود می باشند استفاده کنید. 4-شما می توانید پس از به وجود آوردن حالات مختلف شات دوربین و انجام پروژه تنظیمات دوربین را با پسوند edl ذخیره کنید و برای دفعات بعد از آنها استفاده کنید و یا از نرم افزار فاینال کات جهت باز کردن و تنظیم آنها با فیلم نهایی استفاده کنید. اینهم لینک ویدئو: اینجا () یا حق wild-mans 25 فروردين 1389, 12:17Accelerated Skinning Workflow قسمتی دیگری که به نرم افزار قدرتمند مایا در نسخه 2011 اضافه شده این است که شما می توانید در بازه زمانی خیلی سریعتر عمل طراحی بیرونی یدن کارکتر خود یا آبجکت خود را انجام دهید طراحی خارجی بدن یک مدل همیشه جزء دقدقه های اصلی طراحان حرفه ای مدلهای سه بعدی بوده در بعضی مواقع متریال شما در جایی ست نمی شود و یا سایه ناخواسته ای به خاطر لبه های سخت در روی کارکتر یا مدل شما ایجاد می شود.ارمغان جدید نرم افزار مایا در این نسخه طراحی واقع گرایانه شکل برای شما با حالات مورد نظر شما در زمان کمتری می باشد.ابزار جدید برای طراحی ظاهر کارکتر و ابزار چرخشی و گرافیکی جدید و همچنین ابزار دوگانه برای تنظیمات و جزئیات چهار طرف شکل برای هرچه صافتر و دقیقتر کردن ظاهر شخصیت و حجم تعاملی اتصالات و طراحی و قابلیت فراهم کردن چندگانه برای شما برای طراحی رنگ بیرونی مانند رنگ پوست و ازار حجم دهنده و اعمال تغییرات وزنی به کارکتر و ابزار انحنا و کج و معوج کردن بازخورد وزن و قابلیت سطح فرو رونده در قسمت انحنا دادن به شکل. لینک ویدئو () یاحق wild-mans 26 فروردين 1389, 17:11Color Management در نسخه جدید مایا ابزاری به نام فوق وجود دارد این ابزار که مطابق شکل پیوست شده درموقع گرفتن خروجی در لایه اصلی وجود دارد وظیفه دارد تا شما بتوانید تصمیم گیری و موجب شود خلاقیت شما در رنگ هارمونی رنگ فیلم شکوفا شود. قابلیت جدید این قسمت پشتیبانی کال از فناوری 32 بیت میباشد در ضمن شما می توانید هارمونی رنگ کار خود را با معیارهای حرفه ای و جهانی تطبیق دهید! شما می توانید بافتها معیوب و معایب خروجی را با این نرم افزار برطرف کنید و یا حتی اگر آنها با دقت هم کار شده اند با این قابلیت آنها را تقویت کنید. شما در این قسمت می توانید کلیه معیار های تصویر از قبیل گاما و کنتراست و نور و ... تصویر را هم مطابق نظرتان و در زیر مجموعه ای از این قسمت تغییر دهید.این قسمت از موتور خروجی منتال ری حمایت می کند و بطور کامل از آن پشتیبانی میکند. درض من شما می توانید این قابلیت را برای هر نرم افزار خروجی بگیر دیگر هم فعال کنید یعنی شما می توانید حتی اگر موتور خروجی جدیدتری هم به بازار آمد از این قابلیت در آن استفاده کنید. یا حق wild-mans 27 فروردين 1389, 22:2864-Bit Support for Mac OS X قابلیت جدید و خوبی که به نرم افزار قدرتمند مایا اضافه شده قابلیت حمایت و پشتیبانی از سیستمهای مکینتاش بر پایه 64 بیت می باشد. در واقع سیستمهای 64 بیتی سرعت بالاتری را نسبت به سیستمهای همپای خود در سری 32 بیتی دارند. در مکینتاش هر فایل گرافیکی مایا دارای حجم بسیار کمتری نسبت به همان فایل در پلاتفورم ویندوز خواهد بود و این به شما کمک می کند تا قابلیتهای زیر را نسبت به کاربران بقیه پلاتفورمها و مکینتاش کاران 32 بیتی داشته باشید: 1-چون حجم فایل ذخیره شده و مقدار اطلاعات پردازش شده در هر لحظه بسیار کمتر از ویندوز است در نتیجه حافظه رم شما کمتر اشغال شده و سرعت بالاتری دارید. 2-شما می توانید فایلهای سنگینتری را بسازید و با خیالی آسوده که ناشی از عدم هنگ یا لگ زدن سیستم است به کار خود ادامه دهید. 3-محاسبات و پردازش شما نسبت به نسخه 32 بتی بسیار سریع تر شده است. یا حق یا حق wild-mans 28 فروردين 1389, 16:56Nondestructive Live Retargeting این قابلیت که به تازگی با نرم افزار مایا همراه شده روند ساخت و تدوین اینمیشن را بسیار سریعتر و راحتتر می کند. قابلیتهای جدید: 1-استفاده مجدد(reuse) وتصحیح (correct) و همینیطور بالاتر رفتن دقت ردگیری حرت افکتهاو قسمتهایی که از نرم افزار humanlk استفاده میکنند. 2-انتقال انیمین از یک کارکتر به قسمتهای دیگر بدون نیاز به آنکه لازم باشد از اول فایل رندر و مشاهده شود 3- تنظیم انتخاب مجدد پارامتر به طور زنده قابل مشاهده می باشد. لینک ویدئو () یا حق ir4d 29 فروردين 1389, 17:45خوشمان آمد!:rose: wild-mans 29 فروردين 1389, 23:48Enhanced User Interface این قسمت همان طور که از اسمش پیداست مربوط میشود به قابلیت جدید نرم افزار مایا که همان گسترده شدن منابع و فایلهای مرجع . قابلیتهای جدید: 1-شما می توانید خیلی ساده تر به بخشها مختلف دسترسی پیدا کنید. 2-می توانید مدیا ها را به صورت آفلاین تغییر دهید و آنها را به همانگونه بدون نیاز به به روزرسانی ذخیره و استفاده کنید. 3-می توانید به سادگی از روی نمونه ای آماده پروژه خود را بسازید و از نمونه کارهای دوستانتان استفاده کنید 4- شما در نسخه جدید با تعداد بسیار بیشتری افکت و حرکت منحصر به فرد در بین کلیپها رو به رو هستید. 5- کار بر روی جلوه های ویژه به شدت آسانتر شده و شما می توانید مشکلات خود را از دوتانتان در سایت ما بپرسی و جواب آنرا در اسرع وقت و کاملا رایگان بگیرید. 6 دستورات بیشتری برای برنامه نویسان در این برنامه به وجود امده و کار آنها به مراتب ساده تر شده و تعداد خطوط افزایش پیدا کرده. لینک ویدئو () یا حق boragh 02 ارديبهشت 1389, 21:14با سلام دوست گرامي عده ايي معتقدند كه مايا نرم افزار كاملتر و قوي تري نسبت به تري دي مكس است و بعضي ديگر كه با تري دي مكس كار كرده اند منكر اين موضوع ! به هر حال كسي مي تواند به اين سئوال جواب دهد كه با هر دو كار كرده ولي به هر حال من باز هم از شما اين سئوال را مي پرسم كه كدام يك قوي تر و كامل تر است ( براي ساخت انيميشن هاي سه بعدي ) با تشكر HamidBN 02 ارديبهشت 1389, 22:22با سلام دوست گرامي عده ايي معتقدند كه مايا نرم افزار كاملتر و قوي تري نسبت به تري دي مكس است و بعضي ديگر كه با تري دي مكس كار كرده اند منكر اين موضوع ! به هر حال كسي مي تواند به اين سئوال جواب دهد كه با هر دو كار كرده ولي به هر حال من باز هم از شما اين سئوال را مي پرسم كه كدام يك قوي تر و كامل تر است ( براي ساخت انيميشن هاي سه بعدي ) با تشكر با قدرت میشه گفت هیچ کسی نیست که در هردوتاش قوی باشه و بتونه جواب شما را بده با رجوع به سایت Adutodesk می تونین به جوابتون برسین مایا مخصوص انیمیشین و جلوه های ویژه است مکس مخصوص طراحان صنعتی و برای انیمیشین و جلوه های ویژه در رتبه بعد از مایا است pclord 02 ارديبهشت 1389, 22:42با کار کردن نمیشه گفت یه نرم افزار از یکی دیگه قویتره.همون طور که گفتم باید هر دوتا رو نصب کنی و با هر کدوم راحت تر بودی کار کنی.مایا به تنهایی یک نرم افزار کامل هست و در اروپا و آمریکا بیشترین استفاده رو نسبت به برنامه های دیگه داره. تری دی مکس به تنهایی کامل نیست ،اما با پلاگین کامل میشه، و یکی از بدیهاش دردسر پیدا کردن پلاگین و کرکشون هست. در مورد این که کدوم قوی هست بارها تو همین انجمن روش بحث شد،اما آخر به جواب نرسید. در حال حاضر مایا قویترین و گران ترین نرم افزار سه بعدی جهان هست و این چیزی هست که همه جا نوشتن.اما با تری دی مکس و حتی یه نرم افزار ضعیف سه بعدی ساز میشه بهترین انیمیشن ها رو ساخت.شما مطمئن باش یه مایا کار حرفه ای اگه با یه تری دی مکس کار حرفه ای مسابقه بده ، هیچ برنده ای نخواهد داشت،چون هر چیزی که با مایا ساخته میشه،عین همون رو میشه با تری دی مکس و حتی Blender و Cinema 4d ساخت. بهتره وقتتو تلف نکنی و از همین حالا با یکی شروع به کار کنی.اگه بخوای واقعا حرفه ای بشی آروم آروم که یاد گرفتی در آینده با برنامه های دیگه آشنا میشی و کار باهاشونو به راحتی یاد میگیری. موفق باشی. mahdilal 03 ارديبهشت 1389, 00:14من هم با نظر دوستمون موافقم مهم این هست که شما بلد باشی با اون نرم افزاری که می خواهی یاد بگیری به صورت حرفه ای کار کنی امین تری دی 04 ارديبهشت 1389, 22:57با سلام دوست گرامي عده ايي معتقدند كه مايا نرم افزار كاملتر و قوي تري نسبت به تري دي مكس است و بعضي ديگر كه با تري دي مكس كار كرده اند منكر اين موضوع ! به هر حال كسي مي تواند به اين سئوال جواب دهد كه با هر دو كار كرده ولي به هر حال من باز هم از شما اين سئوال را مي پرسم كه كدام يك قوي تر و كامل تر است ( براي ساخت انيميشن هاي سه بعدي ) با تشكر جواب سوال تو من می تونم بدم چون 4 سال مکس کار کردم ببین دوست من به نظر من مقایسه اصلا خوب نیست چرا چون که هیچ سرانجامی ندراه ممکنه یک سری مکس رو ویک سری مایا رو ترجیح بدن من زمانی که داشتم مکس رو میگذاشتم کنارو به سمت مایا کوچ میکردم واقعا واسام سخت بود مثلا یک سری کارهای روتوی مکس به راحتی انجام میدادم ولی تو مایا پوستم کنده میشد که البته دلیلشم مشخص بود نا آشنایی با برنامه ولی الان حدود سه سال که دارم مایا کار میکنم ولی هنوز مکس رو دوست دارم ولی به یک دلیل اونم وجود پلاگینهاش . من معتقدم هر کسی که دوست داره می تونه با هر نرم افزاری که باش راحت فعالیت حرفه ایشو ادامه بده به عنوان مثال یکی از دوستان من فقط SoftImage کار میکنه و کارشم فوقالعادست هیچ علاقه ای هم به مکس و مایا نداره . ok پس بنابراین یورز برنامه ای باش که از کار کردن باش لذت ببری نه فقط به خاطر اینکه فعلا برنامه قوی تره پس من حتما باید با اون کارکنم تنها دلیلی هم که من مکس رو رها کردم ( البته نه به صورت کامل ) این بود که دیگه جواب گوی نیاز من نبود HamidBN 04 ارديبهشت 1389, 23:45دمت گرم داش امین یک سئوال تنها دلیلی هم که من مکس رو رها کردم ( البته نه به صورت کامل ) این بود که دیگه جواب گوی نیاز من نبود شما که با تجربه هستی اگه جستجوی توی برنامه های دیگه کردی گزینه اولت بعد از مکس چی هست ؟ و چرا ؟ 1835ali 05 ارديبهشت 1389, 00:08تنها دلیلی هم که من مکس رو رها کردم ( البته نه به صورت کامل ) این بود که دیگه جواب گوی نیاز من نبود من نمی خوام وارد این بحث تکراری (مکس بهتره یا مایا) بشم ولی این که شما میگی از ضعف مکس نیست ؟ به نظر من مکس برای انیمیشن واقعاً ضعیفه برای شبیه سازی هم همین طور فقط چون آموزش هاش زیاده و موتور قوی vray برای interior & car design رندر های خوب و مدلینگ راحت تری داره کاربر هاش بیشترن البته توی چند سال اخیر اکثر شرکتهای معروف ساخت آموزش روی مایا فوکوس کردن چون خیلی وسیعه امین تری دی 05 ارديبهشت 1389, 12:59دمت گرم داش امین یک سئوال شما که با تجربه هستی اگه جستجوی توی برنامه های دیگه کردی گزینه اولت بعد از مکس چی هست ؟ و چرا ؟ خب مسلما بدون شک Maya چون خیلی باش راحتم و هر کی بخواد حرفه ای کار کنه من مایا رو پیشنهاد میدم البته با اعتراف کنم که Softimage خیلی قویه من بنا به چند دلیل این حرف رو میزنم : 1- وجود سیستم فوق حرفه ای ICE سیستم Particle دهیش که بیش از 400 صد Node داره .فقط میتونم بگم ! Number One 2- وجود نرم افزار مجزا Face Robot که سیستم موشن صورت رو Simulate میکنه 3-گستردگی منتال ری نسبت به مایا و مکس 4-وجود Syflex در خود برنامه ( دیگه چی میخوای ) 5-تکنیکهای کارکتر سازی فوق حرفه ای 6-وجود دینامیک Physx خیلی قویش 7-وجود Hair Cut پیشرفته که با Physx هماهنگی خواصی داره ووووووو.............. اما برای کسی که بخواد از صفر بره سمت این برنامه ...... من معتقدم کار اشتباهی باید اول دیدت رو نسبت به دنیای سه بعدی ارتقاع بدی بدش جرعت کنی بری سمت این برنامه فوق العاده یا حق Amin 4D 05 ارديبهشت 1389, 13:30خب مسلما بدون شک Maya چون خیلی باش راحتم و هر کی بخواد حرفه ای کار کنه من مایا رو پیشنهاد میدم البته با اعتراف کنم که Softimage خیلی قویه من بنا به چند دلیل این حرف رو میزنم : 1- وجود سیستم فوق حرفه ای ICE سیستم Particle دهیش که بیش از 400 صد Node داره .فقط میتونم بگم ! Number One 2- وجود نرم افزار مجزا Face Robot که سیستم موشن صورت رو Simulate میکنه 3-گستردگی منتال ری نسبت به مایا و مکس 4-وجود Syflex در خود برنامه ( دیگه چی میخوای ) 5-تکنیکهای کارکتر سازی فوق حرفه ای 6-وجود دینامیک Physx خیلی قویش 7-وجود Hair Cut پیشرفته که با Physx هماهنگی خواصی داره ووووووو.............. اما برای کسی که بخواد از صفر بره سمت این برنامه ...... من معتقدم کار اشتباهی باید اول دیدت رو نسبت به دنیای سه بعدی ارتقاع بدی بدش جرعت کنی بری سمت این برنامه فوق العاده یا حق با سلام. خواستم بگم امین جان، اینکه شما می گید 400 گره، فقط مربوط می شه به Ice سافت ایمیج، نه فقط بحث پارتیکال ها. شاید خیلی از این گره ها کاربرد چندانی نداشته باشن توی بحث ذرات تو ICE. اما من هم مثل شما قدرت کم نظیر Ice برنامه SoftImage رو خیلی خیلی قبول دارم و تنها برنامه ای رو که می تونه از اون نظر با Ice سافت ایمیج برابری کنه رو Houdini می دونم. اونم به خاطر سیستم گره ایش و البته به رغم داشتن پدیده ی نادری به اسم VEX. توی بقیه ی نرم افزار ها سیستم های ذره ای با این دو نرم افزار نمی تونن رقابت کنن اما توی زمینه های دیگه چرا. مثلا همین SoftImage قبل از اینکه توسط اتودسک خریداری بشه قرار بود بحث Fluide و Liquid بهش اضافه بشه که بعد از خیرداری توسط اتودسک دیگه این موضوع به فراموشی سپرده شد. البته پلاگین هایی توسط همین ICE برای همین دو کار به وجود آمدند که خیلی هم قدرت دارند ولی می بینید که SoftImage هم مثل تمام نرم افزار های دیگه داری معایب خاص خودش هست. با تشکر. امین تری دی 05 ارديبهشت 1389, 17:55با سلام. خواستم بگم امین جان، اینکه شما می گید 400 گره، فقط مربوط می شه به Ice سافت ایمیج، نه فقط بحث پارتیکال ها. شاید خیلی از این گره ها کاربرد چندانی نداشته باشن توی بحث ذرات تو ICE. اما من هم مثل شما قدرت کم نظیر Ice برنامه SoftImage رو خیلی خیلی قبول دارم و تنها برنامه ای رو که می تونه از اون نظر با Ice سافت ایمیج برابری کنه رو Houdini می دونم. اونم به خاطر سیستم گره ایش و البته به رغم داشتن پدیده ی نادری به اسم VEX. توی بقیه ی نرم افزار ها سیستم های ذره ای با این دو نرم افزار نمی تونن رقابت کنن اما توی زمینه های دیگه چرا. مثلا همین SoftImage قبل از اینکه توسط اتودسک خریداری بشه قرار بود بحث Fluide و Liquid بهش اضافه بشه که بعد از خیرداری توسط اتودسک دیگه این موضوع به فراموشی سپرده شد. البته پلاگین هایی توسط همین ICE برای همین دو کار به وجود آمدند که خیلی هم قدرت دارند ولی می بینید که SoftImage هم مثل تمام نرم افزار های دیگه داری معایب خاص خودش هست. با تشکر. سلام دوست عزیر میشه لطفا از معایب سافت ایمج کمی واسا ما صحبت کنید ؟ خیلی خوشحال میشه بشنون دوست من :) در ضمن هیچ Node در ICE نیست کاربردش جزیی باشه با ترکیب اونها میشه هر کار غیر ممکنی رو ممکن کرد در ضمن قبلا هم گفتم اصلا قصد مقایسه ندارم و خوشم نمیاد که سافت امیج رو با هودینی مقایسه کنم چون سرانجامی نداره :wink: من فقط نظر خودم رو گفتم :wink: Amin 4D 06 ارديبهشت 1389, 05:40سلام دوست عزیر میشه لطفا از معایب سافت ایمج کمی واسا ما صحبت کنید ؟ خیلی خوشحال میشه بشنون دوست من :) در ضمن هیچ Node در ICE نیست کاربردش جزیی باشه با ترکیب اونها میشه هر کار غیر ممکنی رو ممکن کرد در ضمن قبلا هم گفتم اصلا قصد مقایسه ندارم و خوشم نمیاد که سافت امیج رو با هودینی مقایسه کنم چون سرانجامی نداره :wink: من فقط نظر خودم رو گفتم :wink: خب از معایبش که گفتم یکیش همون نداشتن بحث Fluide و Liquid. اما شما جوری سوال می کنید آدم فکر می کنه که Soft Image اصلا عیبی نداره. تعصبی برخورد کردن در مورد نرم افزارها چیز خوبی نیست دوست من.البته چون من فقط با Ice سافت ایمیج کار کردم و با چیزهای دیگه اش کار نکردم در مورد اونا از معایبش با خبر نیستم. در مورد گره ها هم خیلی خیلی از اون گره ها کارشون جزئی هست و فقط و فقط در مواردی خاص کاربرد دارن و خیلی هاشون رد سطح پایین استفاده نمی شن و فقط برای کارهای سطح بالا و فوق حرفه ای هست. هر چند با این حرفتون که می گید می شه هر کار غیر ممکنی رو ممکن کرد موافقم چون Ice همون طور که می دونید یه محیط برنامه نویسی ویژوال هست و توی برنامه نویسی هم هر کاری بخوای می تونی انجام بدی. راستی منم قصد مقایسه نداشتم و فقط سعی کردم یه کم آگاهی دوستان رو در مورد نرم افزارهای سه بعدی و قابلیت هاشون بیشتر بالا ببرم، هر چند مقایسه کار اشتباهی نیست و اون تعصب بیب جا و کاذبه که مشکل ساز هست. با تشکر. reza_1001 06 ارديبهشت 1389, 21:44سلام در مورد مايا 2011 بايد بگم كه خيلي باگ داره و چپ وراست به مشكل بر ميخوره مثلا يه دفعه اوتلاينر خالي از سكنه ميشه يا پارامترهاي چنل باكس غيب ميشن البته بايد بگم كه پروژه اي كه باهاش كار ميكنيم يه كمي سنگين شده و از ورژن 64 بيتيش استفاده ميكنيم فكر كنم دليلش هم اينتر فيس جديدش باشه البته چيزاي خوب هم داره مهمترينش رندر شبكه با منتال ري هست كه خودمون با 4 تا سيستم 4 هسته اي تستش كرديم ...تنظيمش هم خيلي آسون هست موفق باشيد boragh 16 خرداد 1389, 12:22با درود خدمت تمام دوستان گرامي من مدت ها خواستم مايا را از طريق كتاب هاي موجود در بازار ياد بگيرم اما با توجه به آپشن هاي زياد اين نرم افزار امكان پذير نبود! آيا ممكن است لطف فرموده بنده را در جهت آموزش از طريق كتاب يا آموزشگاه ويا... راهنمايي كنيد؟ باسپاس از دوستان گرامي wild-mans 16 خرداد 1389, 12:32سلام شرمنده بچه ها این تاپیک هدف دیگه ای داشت واسه آشنایی با قابلیتهای جدید مایا بود من بعد از 2 ماه اومدم میبینم بحث تاپیک عوض شده میشه به ادامه بحث مایا و قابلیتهاش بپردازیم؟ یا حق




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1002]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن