واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: بارگذاری یک فایل فلش در فلشی دیگر با Loading oyama 19 16 بهمن 1388, 13:10سلام.شاید سوالم خیلی ساده باشه.شرمنده. داخل فایل فلش اصلیم، می خوایم توی یه فضای کوچک، فایل فلش دیگه ای رو صدا کنم.اما دارای loading دایره ای باشه.همون که می چرخه.واسه سایت نمی خوام.فرض کنید، واسه طراحی سی دی مولتی مدیا هستش. مرسی DaDaDooDoo 16 بهمن 1388, 16:38سلام دوست عزیز ، این سوال بارها پرسیده شده ... در انجمن سرچ کنید پیدا می کنید . ولی Preloading در Local (مثلاً مالتی مدیا ) معمولاً استفاده نمی شه چون سرعت پردازش بالاست و لود شدن اطلاعات طولی نمی کشه و اگر هم Preloadin بگذارید شاید اصلاً دیده نشه ... Avang2005 16 بهمن 1388, 19:43سلام دوست من با تشكر از راهنمايي دوست عزيز ! ببينيد همونجوري كه گفتند Preloading در local اصلا معني نداره البه Preloading هاي مخصوص local هم وجود داره ولي بنظر من چيز منطقي نيست ! در مورد لود swf هم اول يك موي كليپ طراحي كنيد و اسم اون رو MC بذاريد و در فريم اول اكشن : loadMovie("file.swf",MC) قرار بديد دراين كد فايل file.swf در MoviClip بنام MC لود ميشه براي اطلاعات بيشتر در انجمن سرچ كنيد موفق باشيد ++Hadi++ 16 بهمن 1388, 21:23اکشن 2 باشه یا 3 ؟ oyama 19 16 بهمن 1388, 21:54کاملا منطقی هستش.من که نمی خوام Loadinge ، صد ثانیه ای باشه.برای قشتگیه کار این کارو می خوام انجام بدم.مثلا، 2 ثانیه. مرسی oyama 19 16 بهمن 1388, 22:013 باشه.مرسی (با 2 چقدر فرقشه عزیز؟ ) توی سایت خودت، هیمن کارو کردی.همینو می خوااااااااااااام . ای ول.تازه سایتتو دیدم ++Hadi++ 16 بهمن 1388, 22:09این در مورد بارگذاری : این در مورد بارگذاری از ایکسمل بصورت داینامیک : پست شماره 5 در مورد لودینگ ، به دو صورت می تونی برای لودر تصویر و swf ، لودینگ بزاری : 1- لودینگ در خود swf لود شده باشه . 2- اگه مورد عکس و swf بدون لودینگ داره ، ترجیحا از این دستور در اکشن 3 استفاده کن : var Loaded:Number=0; var Total:Number=0; var Analogy:Number=0; loader.contentLoaderInfo.addEventListener(Progress Event.PROGRESS,Progress); function Progress(evt:ProgressEvent):void { Loaded=evt.bytesLoaded; Total=evt.bytesTotal; Analogy=Math.floor((BigLoaded/BigTotal)*100); Loading.LoadText.text=String(Analogy); if(Analogy>99) { evt.currentTarget.removeEventListener(ProgressEven t.PROGRESS,Progress); Loading.LoadText.text=String(100); TweenMax.to(Loading,1,{alpha:0,onCompleteListener: visNo}); } } function visNo(evt:TweenEvent):void { Loading.visible=false; } و در نهایت و با ویرایش این دستور به نسبت سورست همه چیز رواله . در ضمن خیلی فرقها بین اکشن 2 و 3 هست . 2 برا گرافیستایی خوبه که نمی خوان کارای حرفه ای برنامه نویسی بزنن و 3 واسه حرفه ای ها خوبه . برای تغییرات در syntax هاشونم این مقاله رو در help فلش یا در سایت adobe یا سایتای انگلیش مثل گوگل پیدا کن : actionscript 2.0 migration موفق باشی ... oyama 19 16 بهمن 1388, 22:20شرمنده. گیجم. من می خوام loadingam, توی فلش اول یعنی اصلیه بیادااا. مثلا فایل فلش اصلیم، 800 در 700 هستش.حالا می خوام در یک قالب 500 در 400، وقتی روی یک دکمه کلیک می کنم، عکس بارگزاری بیاد.بعد فلش با قالب 500 در 400 بارگزاری بشه.یعنی بیاد.نه اینکه فلش دوم، خودش loading داشته باشه.اوکی؟
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 566]