واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: آیا انحصار مایا به دست AutoDesk تاثیری بر جربان این دو برنامه داشته ؟ ++Hadi++ 04 بهمن 1388, 15:36سلام دوستان من دو ساله که در فلش و برنامه نویسی فلش (به خصوص 3 بعدی ) پیشرفت خوبی رو داشتم و قبلا دوست داشتم 3 بعدی کار حرفه ای باشم . من تا حدودی 3d max رو واردم ، الان تصمیم دارم از بین 3d max و مایا ، مایا رو انتخاب کنم . حالا که شنیدم مایا تحت انحصار Autodesk در اومده و خود 3d max هم تازگیها خیلی خیلی داره پیشرفت می کنه . شاید autodesk در نظر داشته باشه از این فرصت برای پیشرفت فوق العاده یکی از برنامه اصلی و اصیل خودش یعنی 3d max استفاده کنه تا مایا . نظر شما چیه ؟ از الان به بعد روی کدومشون می شه بیشتر سرمایه گزاری کرد ؟من کارم بیشتر مدلینگ و جلوه های ویژه و متریال و شاید در آینده کارهای انیمیشنی باشه . ممنون از شما ... FDK 04 بهمن 1388, 15:52سلام در این زمینه هم تو فروم هم همه جا آنقدر صحبت شده و به نتیجه نرسیدند و نمی رسند که ....... هر کدوم اینا ویژگی های خودشونو دارن و تقریبا همدیگه رو پوشش میدن با هر چی راحتتری کار کن ، چون گفتی قبلا 3DSMax کار کردی به نظرم بهتره ادامه بدی . مثل اینکه یه نفر برا نوشت از خودکار بیک استفاده کنه اونیکی از استدلر هر دوتا شون می تونن بنویسن بستگی به دستخطشون داره . خلاقیت پیروزه ali_118 04 بهمن 1388, 16:15اصولا شرکت ها با خرید نرم افزارها اقدام به تغییرات اساسی در برنامه نمیکنند. خب 3DsMax هم از زمانی که من یادمه Discreet 3DsMax بود و همونطور که دیده شد تحولات صورت گرفته در برنامه یک سیر تحول عادی رو دنبال کرده . این مورد مطمئنا برای مایا و سایر نرم افزار ها صادق خواهد بود. شما اول هدفت رو مشخص کن ، بعد از اون با توجه به هدفت امکانات نرم افزار ها رو بررسی کن و یکیشو انتخاب کن. موفق باشی. Amin 4D 04 بهمن 1388, 16:44سلام دوستان من دو ساله که در فلش و برنامه نویسی فلش (به خصوص 3 بعدی ) پیشرفت خوبی رو داشتم و قبلا دوست داشتم 3 بعدی کار حرفه ای باشم . من تا حدودی 3d max رو واردم ، الان تصمیم دارم از بین 3d max و مایا ، مایا رو انتخاب کنم . حالا که شنیدم مایا تحت انحصار autodesk در اومده و خود 3d max هم تازگیها خیلی خیلی داره پیشرفت می کنه . شاید autodesk در نظر داشته باشه از این فرصت برای پیشرفت فوق العاده یکی از برنامه اصلی و اصیل خودش یعنی 3d max استفاده کنه تا مایا . نظر شما چیه ؟ از الان به بعد روی کدومشون می شه بیشتر سرمایه گزاری کرد ؟من کارم بیشتر مدلینگ و جلوه های ویژه و متریال و شاید در آینده کارهای انیمیشنی باشه . ممنون از شما ... سلام. اگه قراره بیشتر در زمینه مدلسازی کار کنی مکس رو انتخاب کن و اگه قرار بیشتر در زمینه انیمیشن و جلوه های ویژه رو کار کنی برو سراغ مایا. البته علاقه تم اینجا تاثیر زیادی روی انتخابت داره. این نظر من بود. موفق باشی. ++Hadi++ 04 بهمن 1388, 17:04از همه دوستان عزیز ممنونم ... :Mohsen: 04 بهمن 1388, 18:30به نظر من هم فرق نمیکنه کدمو انتخاب کنی اگه قبلا مکس کار کردی و بیشتر باهاش راحتی برو سراغ همون البته تا اینجا سیاست آتودسک این بوده هر دو نرم افزار رو یه جورایی به هم شبیه کنه 3D Art 07 بهمن 1388, 12:15برنامه های حرفه ای به ترتیب rank soft image maya max این برنامه ها 3d base هستند یعنی برای خلق بازی یا فیلم برنامه هایی مثل vue , zbrush , mudbox , photoshop ,bodypaint... توشون دخالت دارند و تویاین برنامه ها با هم ترکیب میشن و پروژه مورد نظر رو خلق میکنند . من خودم مکس کار میکنم ولی اگه خیلی دوست داری حرفه ای کار کنی میتونی مایا کار کنی چون 5 برابر مکس آموزش برای مایا هست تو نت! ولی توصیه من به شما اینه اصول تری دی رو یاد بگیری نه برنامه خاصی چون اصول برنامه های 3 بعدی کاملا منطبق بر همه من خیلی از آموزش های مایا رو (making of) رو چون بیشتر با مایا کار میشه رو ترجیح میدم و تو مکس ازش استفاده میکنم چون فرقی با هم نداره! راستی بازی assassin creed و far cry2 رو با مکس ساختند پس قدرت مکس کم نیست یعنی بستگی به شما داره که چه طور کارکنی 3D Art 07 بهمن 1388, 12:17راستی یه چیزی رو یادم رفت بگم مکس و مایا با هم کل کل ندارن کاربراش با هم کل کل دارن ولی بهترین کار رو کسانی میکنند که خودشون رو پایبند به هیچ برنامه ای نمیدونند و فقط دنبال نو آوری هستند! 3dsmax_davood 08 بهمن 1388, 19:20راستی یه چیزی رو یادم رفت بگم مکس و مایا با هم کل کل ندارن کاربراش با هم کل کل دارن ولی بهترین کار رو کسانی میکنند که خودشون رو پایبند به هیچ برنامه ای نمیدونند و فقط دنبال نو آوری هستند! درود خواستم پيغام خصوصي بدم ديدم هنوز فعال نشده براي شما شما شيرازي نيستيد عزيز برادر؟؟:rose:
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]