واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Audi R8 لطفا نظر بدید mb_tic 06 شهريور 1388, 23:49">سلام به همه این کار و تازه زدم خوشحال میشم اساتید نظر بدن توضیحات:maya 2008 - MentalRay - Photoshop () () () () () R8 - Wire 01.JPG () 3C/a%3E .:. soroosh .:. 07 شهريور 1388, 00:01ابتدا ورودتون را تبریک میگم . بعد اینکه کار زیبایی شده دوست عزیز . مدلینگ کار به نظر بدون نقص میاد . بعضی قسمتها کمی نافرمی دیده میشه که احتمالا به دلیل نامنظم بودن رفلکت ها باشه . پیشنهاد میکنم برای رندر ماشین به رندرهای بهتر و عکسهای صنعتی که از ماشین میگیرن بیشتر توجه کنید تا بهتر بتونید به ساخت استودیو بپردازید . ضمنا پیشنهاد میکنم روی استودیو بیشتر کار کنید و رفلکتهای ایجاد شده را منظم تر و به جا تنظیم کنید . موفق باشید . mb_tic 07 شهريور 1388, 00:30اول ازت تشکر میکنم و بخاطر پایین بودن سیستمم روی رندر نمیتونم زیاد مانور بدم و اگه بگی این نا فرمی ها حدودا کجاست حتما روش کار میکنم چون من تمرکزم بیشتر روی مدلینگه و به توپولوژی کار خیلی اهمیت میدم در مورد استودیو هم مرجعی داری بم معرفی کنی. بازم ممنون alirezak4 07 شهريور 1388, 00:35خیلی عالی شده ایول بابا MehdiFX 07 شهريور 1388, 10:04خیلی خوب شده... فقط چندتا سوال میشه از محیط نرم افزارت هم عکس بزاری تا ببینم نور های را در کجا قرار دادی و کلا رفلکت های سفید را چطور بدست آوردی.... و اینکه از چه نوری استفاده کردی؟ ادامه بده خیلی قشنگ شده.... با تشکر موفق باشی .:. soroosh .:. 07 شهريور 1388, 10:53بابت وایر ها ممنون من اون موقعی ندیدم . چرا اینقدر های پلی ؟!!! فکر نمیکنم نیاز باشه . ضمنا میتونی از منتال ری پروکسی هم استفاده کنید که دیگه داخل خود sence نیاز به اسموت کردن نداشته باشید تا راحت تر بتونید رو مدل کار کنید ... sepi90 07 شهريور 1388, 11:08عالی :wink: داش ممد 07 شهريور 1388, 12:46سلام بابا محشر شده ولی نور پردازیت تکهتکه شده دوباره می گم مدلینکد عالیه بای 3ehzad/ 07 شهريور 1388, 13:47به نظر من بزرگترین اشتباهت بکگراند یا همون استادیوت هستش به نظر من باید رنگ پشت سفید باشه تا ماشین بهتر جلوه کنه داش ممد 07 شهريور 1388, 14:05به نظر من بزرگترین اشتباهت بکگراند یا همون استادیوت هستش به نظر من باید رنگ پشت سفید باشه تا ماشین بهتر جلوه کنه نه من موافق نیستم سفید باشه باید یه چیزی باشه که کار بهتر جلوه کنه :-? mb_tic 07 شهريور 1388, 14:18خیلی خوب شده... فقط چندتا سوال میشه از محیط نرم افزارت هم عکس بزاری تا ببینم نور های را در کجا قرار دادی و کلا رفلکت های سفید را چطور بدست آوردی.... و اینکه از چه نوری استفاده کردی؟ ادامه بده خیلی قشنگ شده.... با تشکر موفق باشی از هیچ منبع نوری استفاده نکردم فقط hdri حتی نور پیش فرض هم غیر فعال کردم با یه کم تنظیمات نتیجه همین شد mb_tic 07 شهريور 1388, 14:34بابت وایر ها ممنون من اون موقعی ندیدم . چرا اینقدر های پلی ؟!!! فکر نمیکنم نیاز باشه . ضمنا میتونی از منتال ری پروکسی هم استفاده کنید که دیگه داخل خود sence نیاز به اسموت کردن نداشته باشید تا راحت تر بتونید رو مدل کار کنید ... soroosh عزیز در صحنه رندر پلی ها پایینه فکر کردم تو وایر اگه high poly باشه زیباتر میشه در مورد منتال ری پراکسی هم بیشتر برام بگو تا حالا نشنیده بودم masoud_warcraft 07 شهريور 1388, 14:51خيلي خوب شده.آ او دي هم ماشينهاي لوكسي ميزنه.:) .:. soroosh .:. 07 شهريور 1388, 14:53دوست عزیز : برای تست میتونید تو صحنه جدید این کارهایی که میگم را انجام بدید . یک مکعب با تعداد فیس های 6 تا ایجاد کنید ( منظورم همون مکعب عادی بدون خطوط اضافی هست . خب حالا از منوی windows از قسمت rendering editors و mentalray گزینه approximation editors را انتخاب کنید . حالا مکعب را انتخاب کنید و از پنجره باز شده از قسمت subdivision روی گزینه creat کلیک کنید . خب حالا با منتال ری از صحنه رندر بگیرید . میبینید که مکعب در رندر به صورت اسموت شده رندر گرفته میشه در صورتی که داخل صحنه اسموت نیست و ... این کار در صحنه هایی که آبجکت زیادی دارید به کمک شما میان که دیگه نیاز به اسموت کردن اجسام نداشته باشید و حجم فایل شما سنگین نشه و ... mb_tic 07 شهريور 1388, 23:06soroosh عزیز تشکر یکی از بزرگترین مشکلهام ok شد. .:. soroosh .:. 07 شهريور 1388, 23:10خواهش میکنم دوست عزیز . ضمنا از نسخه 2009 به بعد هم شما فقط با زدن کلید 3 از روی کیبورد میتونید داخل صحنه جسم را اسموت شده ببینید و نیاز به منتال ری پروکسی هم ندارید و در رندر هم اسموت شده رندر میشه و با کلید 1 هم مجدد بر میگردید به همون حالت لوپلی . زمانی فقط نیاز به منتال ری پروکسی پیدا میکنید که عدد خاصی را نیاز دارید تا برای میزان اسموت در نظر بگیرید .
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]