تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813419472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش ساخت چراغ ماشین ( سطح آموزش حرفه ای) -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: آموزش ساخت چراغ ماشین ( سطح آموزش حرفه ای) داش ممد 15 تير 1388, 16:20مرحله اول Modeling : مانند شکل بالا یه Sphere یا همون کره درست کنید و تنظیماتش رو دست نزنید. اون رو به Editable Poly تبدیل کنید. حالا از Sub-Object حالت Polygon رو انتخاب کرده و نیمه چپ کره رو انتخاب کنید. ابزار Move رو انتخاب کنید. شیفت رو پایین نگه دارید. حالا ازش کپی بگیرید و اسمش رو "Light Lense" بذارین. حالا نیمه چپ رو Move کنید. به طرف راست. مرحله دوم Texturing : تفکیک متریال ها : برای ساخت متریال شیشه این تنظیمات رو اعمال کنید. امیدوارم مفید بوده باشه. داش ممد 15 تير 1388, 22:00این سایت این کار است




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2948]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن