محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1845009758
تحلیل بازی "بازی با کلمه" -
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: تحلیل بازی "بازی با کلمه" arman_p 07 تير 1388, 18:09اگر فلاسفه لطف کنن بازی "بازی باکلمات" رو دانلود کنن و یک توضیح کلی نسبت به روش ساخت آن بدهند. :D:cool::lol::rose::paint::D:):rose: BioDread 07 تير 1388, 20:35لینک دانلود بده! arman_p 07 تير 1388, 20:48این هم لینک دانلود مستقیم_پسورد: Avang2005 09 تير 1388, 23:30سلام دوست من ببين دوست من . ساخت اين بازي ها زياد سخت نيست اينا فقط با چند دستور و شرط اينا رو مي سازن البته اينو بگم كه بايد بدونيد در كجاي برنامه چه شرطي رو وارد كنيد اينقدر پيچيده نيست موفق باشيد arman_p 10 تير 1388, 07:01خوب من در دوقسمت بازی اشکال دارم. 1- سازنده چکار کرده تا توانسته هر بار که بازی را آغاز می کنیم سوالات عوض شود. 2- همان طور که می دانید هربار که ده سوال را جواب دهید در یک گنجینه گشوده می شود.دفعه ی بعد هم که بازی را اجرا می کنیم،گنجینه همچنان باز است. خوب این بدان معناست که1- از یک کد رندوم و 2- یک کد برای ذخیره ی اطلاعات استفاده کرده است. چگونه؟ :wink: Avang2005 10 تير 1388, 13:03سلام دوست من براي Random كه برات توضيح دادم توي پست قبلي براي ذخيره هم مي توني از SharedObject استفاده كنيد اگه وقت شد برات يه نمونه براي ذخيره با SharedObject اينجا ميزارم موفق باشيد arman_p 11 تير 1388, 11:49با سلام وقت بخیر سوالی که دارم.اینه که چگونه می توانم بر روی تصاویر انیمیشن سازی کنم؟ چون هر بار که در Motion tweening و Shape tweenin از تصاویر استفاده می کنم؟ انیمیشن به هم میریزه. راه حل چیست؟ با تشکر arman_p 11 تير 1388, 11:52اگر طریقه ی استفاده از Shared object رو توضیح بدید.ممنون می شوم Avang2005 11 تير 1388, 12:48سلام دوست من خوب اينم يه نمونه كه قولشو داده بودم براي SharedObject براي انيميشن هم كه گفتيد بيشتر توضيح دهيد و نمونه بزاريد موفق باشيد نمونه : arman_p 11 تير 1388, 13:20نگاهی به نمونه بیاندازید همه چیز دستگیرتان خواهد شد. Avang2005 11 تير 1388, 15:21سلام دوست من من كه چيزي متوجه نشدم . شرمنده موفق باشيد arman_p 11 تير 1388, 17:57خوب ببینید مساله ای طرح می کنم. فرض کنید ما عکس یک ماشین و یک ببر را در رایانه داریم.(با فرمتjpg) حالا می خواهیم ماشین را طی یک عمل Motion tweening به تصویر ببر تبدیل کنیم. برای این کار تصویر ماشین را در فریم 1 قرار داده ایم. سپس با ساخت کلید فریم بعدی در فریم 10 تصویر ببر را قرار می دهیم. سپس بین کلید فریمی که تصویر ماشین است و کلید فریمی که تصویر ببر است،Motion tweening را اجرا می کنیم. خوب قاعدتا باید ماشین حرکت کرده و به ببر تبدیل شود، اما این اتفاق به درستی انجام نخواهد شد. اگر مشکل را حل کردید. نمونه بگذارید با تشکر arman_p 11 تير 1388, 18:58با عرض پوزش. در پست قبل به جای Motio tweening از Shape tweening اتفاده می کنیم. و بر روی تصاویر دستور break apart را اجرا می کنیم که در نتیجه در کارمان اختلال به وجود خواهد آمد. ++Hadi++ 11 تير 1388, 20:48استفاده از تابع راندوم یا random برای تولید اعداد تصادفی در فلش: سلام دوستان خسته نباشین من می خوام اینجا که در مورد یه حالت راندوم بحث کردین چیزایی رو در مورد تابع راندوم بگم شاید به دردتون نخوره و اینا رو بدونین ولی اینو واسه آیندگان می نویسم تا شاید به درد کسی خورد.ولی برای گفتن این مطالب باید مقدماتی رو از ++C بگم. در ++c ما برای تولید عدد راندوم یا تصادفی از تابع ()rand استفاده می کردیم ولی با استفاده از این تابع ، اگه ما در یه حلقه 20 تایی 20 تا عدد راندوم تعیین می کردیم و اعداد رو به ترتیب در یه کاغذ ثبت می کردیم و برنامه رو می بستیم و 40 بار دیگه برنامه رو Run می کردیم و به 20 عدد تولید شده در هر بار نگاه می کردیم، می دیدیم که در هر 40 بار اجرای برنامه ، 20 عدد به ترتیب برابر به ما می داد. اونم دقیقا به همون ترتیبی که در کاغذ نوشتیم. برای حل این حالت از ()srand استفاده می کردیم و در اون تابع زمان سیستم کامپیوترمونو پاس می دادیم یعنی می نوشتیم : srand(time(0)); و بعد از تابع ()rand استفاده می کردیم و دیگه اعدادمون که با ()rand تولید می شد کاملا تصادفی می شد و تولید دنباله اعداد تصادفی در هر لحظه بستگی به زمان اجرای اون داشت. در فلش این مشکل به صورت پیش فرض حل شد و دیگه خود فلش به صورت پیش فرض زمان رو در کار تولید اعداد تصادفی دخالت می داد. در فلش تابعی به نام floor هست که اعداد اعشاری رو می گیره و اونا رو به پایین گرد می کنه.یعنی : Math.floor(2.775) == 2 //true این مثالها رو که می زنم رو با استفاده از اکشن اسکریپت 3 می نویسم . در فلش ما با استفاده از یکی از متد های کلاس ریاضیات یا Math می تونیم اعداد اعشاری کاملا تصادفی بین صفر و یک بسازیم: Math.random(); این تابع یک عدد اعشاری کاملا تصادفی بین 0 و 1 بوجود می یاره و در این حین خود 0 و 1 بوجود نمی یان و این امر غیر ممکن و بعید هست که خود 0 و یا 1 بدست بیان ، چون بین این دو بینهایت عدد اعشاری هست.پس در این مورد معمولا تولید خود 0 و 1 رو غیر ممکن می دونن و صرفنظر می کنن. ما برای بدست آوردن یک عدد صحیح تصادفی بین 1 تا 8 از کد زیر استفاده می کنیم: Math.floor(Math.random()*8+1); و برای بدست آوردن یک عدد صحیح تصادفی بین 3 تا 9 می نویسیم : Math.floor(Math.random()*7+3); علت مثال آخر هم اینه که تابع فلور همراه تابع راندوم ضربدر 7 اعداد تصادفی بین 0 تا 6 تولید می کنه و با جمع اون با 3 ، یه عدد صحیح بدست می یاد که حداقل 3 و حداکثر 9 بدست می یاد. خوب با یاد گیری این مطلب می شه کارهای تصادفی خیلی زیادی کرد از جمله همون چیزی که خواستین یعنی بازی کلمات و امثال اینا . شما برای تولید بازی کلمات از این روش استفاده می کنین : یه مووی کلیپ با مثلا 8 تا فریم که تک تک فریم ها با استفاده از F6 جدا از همند و روی هر فریم کلیک کرده و در اون سوالات و جواب ها رو می نویسین.فرض کنین رو هر فریم یه سوال با 4 گزینه جواب داشته باشیم.خوب یه لایه دیگه برا اکشن طراحی می کنیم و فریم فریم لایه اکشن رو با فشار F6 از هم جدا می کنیم و در هر فریم اکشن دستور ()stop به اضافه دستوراتی برای اجرای بعد از انتخاب گزینه و فشار کلید تایید رو می نویسیم. حالا نوبت می رسه به مرحله انتخاب تصادفی .کافیه بنویسین : var i:Number= Math.floor(Math.random()*8+1); myQuestionMovie.gotoAndStop(i); با این کار می تونین یکی از این سوالات رو تصادفی ببینیم . منطق کار اینه حالا هر جوری و هر چند تا که می خوایین از این تابع استفاده کنین و از این سوالا رو انتخاب کنین... در ضمن من با استفاده از تابع راندوم مثالی رو درست کردم که برا دانلود الحاق کردم حتما دانلود کنین خوشتون می یاد. بای... arman_p 13 تير 1388, 13:41مطلب بسیار عالی بود.آقای آونگ اگر جواب بدی نوکرتمی. به biodread می گم. از این تاپیک برو بیرون BioDread 13 تير 1388, 13:58یه بار دیگه چرت بگی احتمالا مدیر بهت اخطار میده!!! در ضمن من معمولا انقدر با ادب نیستم!!! Avang2005 13 تير 1388, 15:08سلام دوست من آقای آونگ اگر جواب بدی نوکرمی اي بابا ببينيد اين دوستمون چي نوشته :d با اين بايودرد هم اينقدر كل كل نكن موفق باشيد arman_p 13 تير 1388, 20:06حرفهای بایودرد را جدی نگیرید. چون من خودم با ادبه و الان شکسته نفسی می فرمایند. خوب گذشته از این ها اگر امکان دارد نگاهی به پست های قبل بیاندازید و جواب سوال کوچک مرا بدهید. با تشکر ایندفعه هر کی می خواهد جواب بده حتی بایودرد اما خواهش می کنم نگویید "منظورت چیست؟" Avang2005 13 تير 1388, 20:14سلام دوست من خوب براي من كه مشكلي نداره . اين نمونه رو ببين ببين كجاش مشكل داره و اينو بگم كه فقط مي تويند Shap بكار ببريد ولي اين كار رو مي تونيد توسط ماسك كردن Shap با اون عكس انجام بديد براي اطلاعات بيشتر در انجمن سرچ كنيد موفق باشيد نمونه : arman_p 13 تير 1388, 20:26نزدیک شدید. خوب ببینید الان به جای استفاده از دایره و مربع از دو تا تصویر استفاده کنید. ونتیجه را بگذارید با تشکر Avang2005 13 تير 1388, 20:33سلام دوست من خوب براتون توضيح دادم كه اين كار فقط براي Shape نه عكس ولي اگه بخوايد براي عكس بكار ببريد بايد از Mask استفاده كنيد موفق باشيد arman_p 13 تير 1388, 21:01اما نمی شه که. آیا راهی هست که عکس رو به Shape تبدیل کنیم. مثل این Avang2005 13 تير 1388, 22:18سلام دوست من آره ميشه . با خود فلش هم ميشه . ولي كيفيت خيلي مياد پايين براي اين كار گزينه Modify --> Bitmap ---> Trace Bitmap رو بزنيد با تنظيم Curve fit بر روي Pixel و Corner رو تنظيم كنيد بر روي Many Corners و در قسمت Minimum Area يك عدد مثلا 8 رو وارد كنيد و بعد OK رو بزنيد . عكس شما به Shape تبديل مي شود موفق باشيد arman_p 13 تير 1388, 22:34جز زدن دکمه ی تشکر چطور از شما تشکر کنم. arman_p 13 تير 1388, 22:38اما درخواستی که دارم اینه بدلیل اینکه کاربران و بینندگان این سایت همیشه بیش از 500 نفر است. پیشنهاد می کنم به دلیل اینکه مبحثی با موضوع موبایل و برنامه های آن را در سایت ایجاد کنید. از کاربران فعال تقاضا می شود این پیشنهاد را با مدیر در میان گذارید. با تشکر Avang2005 14 تير 1388, 06:57سلام دوست من نميشه . بدليل اينكه اين انجمن براي گرافيستها و مالتي مديا طراحي شده موفق باشيد arman_p 14 تير 1388, 09:34نه منظورم ایجاد یک انجمن برای موبایل و برنامه های موبایل است. اگر امکان دارد این موضوع را به مدیران سایت درمیان گذارید Avang2005 14 تير 1388, 18:35سلام دوست من من كه گفتم اينجا انجمن گرافيكه نه موبايل با اين حال با مدير يه صحبتي مي كنم اگه مدير يه انجمن براي تعميرات هم بزنه آموزش تعميرات تلويزيون و غيره رو هم مي زارم البته بايد اول صحبت كنم موفق باشيد arman_p 14 تير 1388, 19:04اگر انجمن گرافیسته پس چرا موضوعاتی مثل زبان های برنامه نویسی server و client یا موضوعاتی مثل سخت افزار و تجهیزات فیلم سازی یا کارگردانی و نویسندگی یا مدیریت وب سایت و هاستینگ و مدیریت وبلاگ داخل سایت بحث می شه. منظورم همون اصطلاحی که برای این بحث ها در جوابت خواهی آورد. منظورم اینه که یه موبایلش هم ایجاد کنید. همین:sad: با تشکر arman_p 14 تير 1388, 19:10ام سوالی که دارم اینه : من داخل فلش یک جعبه ی متن داینامیک ایجاد کردم و نام آن را pp نهادم. سپس در فریم آن این کد اکشن اسکریپت را نوشتم. pp.text = Math.sin(30); این یه مثال بود خوب همه می دانیم که sin30 = 0.5 اما وقتی فیلم swf را اجرا می کنیم نتیجه ای مغایر می بینیم یعنی -0.988031624092862 خوب قاعدتا این جواب اشتباه است. زیرا تا آنجا که امسال خواندیم هیچگاه سینوس یک زاویه نباید منفی باشد. اگر امکان دارد توضیح دهید Avang2005 14 تير 1388, 21:25سلام دوست من اول بهتر بود كه براي اين سوالتون يك تاپيك جديد بزنيد تا بيشتر به جوابتون برسيد خوب براي اينكار شما بايد 30 رو ضربدر 3.14 كه همون عدد p بكنيد و تقسيم بر 180 به كد زير توجه كنيد : p = tt.text * Math.PI / 180 ما در اينجا عدد 30 رو از درجه به راديان تبديل مي كنيم و در آخر Sin عددي كه در متغير p ثبت ميشه رو بدست مياريم كه همون راديان عدد 30 درجه است موفق باشيد اينم نمونه : arman_p 15 تير 1388, 07:48با سلام همیشه می گویند : اگر خواستی بر کسی شناخت پیدا کنی باید ببینی دوستانش چه کسانی هستند. وقتی دیدم بایودرد یک همچین دوست استادی دارد فکر کردم خوب شاید اونم همین طوری باشه. از این رو از او به خاطر پست های قبلی معذرت می خواهم. آیم ساری بپا نسری.:lol: شوخی کردم:cry: arman_p 15 تير 1388, 07:51اما سوالی که دارم اینه: شما همیشه وقتی یک طرح فلش رو درست می کنید و به گوشی 5800 می برید می بینید که در زیر فایل شما چند دکمه ایجاد شده. اما می خواهیم این دکمه ها وجود نداشته باشند. آیا برای حل این مشکل راه حلی وجود دارد. ایندفعه بایودرد هم جواب بده Avang2005 15 تير 1388, 12:28سلام دوست من من براي موبايل تا حالا فلش نساختم نمونه بزاريد موفق باشيد ++Hadi++ 17 تير 1388, 11:01شاید انجمن flash lite برا این سوال بهتر باشه.... arman_p 17 تير 1388, 13:10سوال دیگری دارم. با سلام فرض کنید در فلش سه فریم داریم.که هر فریم فرمان stop(); را داراست. ودر هر فریم یک دکمه است.و کد مربوط به همه ی دکمه ها on(release){ gotoAndStop(4); } است. و اما در فریم شماره ی 4 یک فرمان stop(); و یک دکمه وجود دارد. خوب تا اینجا اگر در هر کدام از فریم های 1و2و3 روی دکمه کلیک کنیم. به فریم شماره ی 4 خواهیم رفت. حال می خواهیم کدی به دکمه ی فریم 4 نسبت دهیم تا بتوانیم به فریمی که بوده ایم برویم. یعنی اگر در فریم شماره ی 2 دکمه را فشار دهیم و به فریم شماره چهار می رویم. و وقتی در آنجا روی دکمه کلیک کنیم و دوباره به فریم قبلی یعنی فریم 2 برگردیم. همین طور زمانی که در فریم 3 هستیم وقتی روی دکمه کلیک کردیم به فریم 4 می رویم و وقتی روی دکمه ای که در فریم 4 است کلیک می کنیم،دوباره به فریم قبل یعنی3 برویم. ببخشید که نتوانستم به خوبی سوالم را مطرح کنم. اما هرچه که فهمیدید جواب دهید با تشکر فراوان arman_p 17 تير 1388, 13:12سوال دیگری دارم چگونه می توانم با استفاده از یک داینامیک تکست و یک دکمه می توانم عددی را به عدد دیگری برسانم. خیلی تشکر می کنم Avang2005 17 تير 1388, 17:01سلام دوست من براي سوال اوليت من يه نمونه خيلي ساده درست كردم كه اول بصورت راندوم يكي از فريم هاي 1 تا 3 رو انتخاب مي كنه و بعد توسط مقداري كه در تكست ظاهر ميشه به فريم خودش منتقل مي كنه و به همون فريم قبلي بر مي گرده البته گفتم اين بصورت خيلي ساده هست موفق باشيد اينم نمونه : Avang2005 17 تير 1388, 17:02سلام دوست من سوال دیگری دارم چگونه می توانم با استفاده از یک داینامیک تکست و یک دکمه می توانم عددی را به عدد دیگری برسانم. خیلی تشکر می کنم بيشتر توضيح بديد ! موفق باشيد arman_p 18 تير 1388, 09:00با سلام شما در فلش یک Dynamic text و یک Button ایجاد کنید. حال شما می خواهید (با استفاده از تابع ریاضی pow(); که عددی را به توان عدد دیگری میرساند) زمانی که کمپایل می کنید در جعبه متن پویا عددی را بنویسید و بر روی دکمه کلیک کنید سپس عدد دوم را در همان جعبه متن پویا بنویسید. و نتیجه در همان جعبه متن به این صورت نمایش داده شود. عدد اول(عددی که قبل از زدن دکمه نوشتیم) به توان عدد دوم(عددی که بعد از زدن دکمه نوشتیم) برسد. همین با تشکر arman_p 31 تير 1388, 14:44با سلام شما در فلش یک Dynamic text و یک Button ایجاد کنید. حال شما می خواهید (با استفاده از تابع ریاضی pow(); که عددی را به توان عدد دیگری میرساند) زمانی که کمپایل می کنید در جعبه متن پویا عددی را بنویسید و بر روی دکمه کلیک کنید سپس عدد دوم را در همان جعبه متن پویا بنویسید. و نتیجه در همان جعبه متن به این صورت نمایش داده شود. عدد اول(عددی که قبل از زدن دکمه نوشتیم) به توان عدد دوم(عددی که بعد از زدن دکمه نوشتیم) برسد. همین با تشکر:rose: arman_p 31 تير 1388, 14:46اگر ممکن است این سوال را زود تر جواب دهید . اگر متوجه توضیح من نمی شوید می توانم بیشتر توضیح دهم. با تشکر arman_p 03 مرداد 1388, 08:36اگر ممکن است جواب دهید. از صبر کردن زیر پایم علف سبز شد. arman_p 03 مرداد 1388, 08:37هر کاری می کنم نمی توانم از غوره حلوا سازم.غوره ها خشک شد. خواهش می کنم جواب دهید. با تشکر Avang2005 03 مرداد 1388, 12:13سلام دوست من با سلام شما در فلش یک dynamic text و یک button ایجاد کنید. حال شما می خواهید (با استفاده از تابع ریاضی pow(); که عددی را به توان عدد دیگری میرساند) زمانی که کمپایل می کنید در جعبه متن پویا عددی را بنویسید و بر روی دکمه کلیک کنید سپس عدد دوم را در همان جعبه متن پویا بنویسید. و نتیجه در همان جعبه متن به این صورت نمایش داده شود. عدد اول(عددی که قبل از زدن دکمه نوشتیم) به توان عدد دوم(عددی که بعد از زدن دکمه نوشتیم) برسد. همین حالا اين سوال بود يا جواب ؟؟؟؟ موفق باشيد arman_p 04 مرداد 1388, 17:41با سلام خوب این یک سوال بود که علامت سوال نداشت. اگر وقت دارید یک نمونه بگذارید که این کار را انجام دهد. در واقع طرز استفاده از تابع pow در یک متن پویا و به شکل بالا اگر منظورم را نگرفتید،توضیح بدهم. با تشکر arman_p 04 مرداد 1388, 17:57اما یک سوال دیگر هست که فکر کنم تو انجمن هم باشه،اما اگر جواب بدهید موجب خوش حالی اموات خواهید شد. فرض کنید با استفاده از فلش صفحه ای را به عنوان اتوران سی دی طراحی کرده اید. خوب ما می خواهیم با کلیک بر روی دکمه ی ریاضیات،فایل math.pdf از مسیر C:/programfile/math.pdf لود و اجرا گردد. با تشکر به خاطر جوابی که خواهید داد. mshgames 04 مرداد 1388, 19:05شما دیگه چرا این عنوان برایه تاپیکت گذاشتی " تحلیل بازی با کلمات" بهتر نیست بنویسی " سوالاتی درباره فلش (از اول - تا آخر) دارم " بنده خدا تو همینجوری سوال هی می پرسی بیشتر این سوالات جوابشون در انجمن هست یه خورده زحمت بده به خودت و یه سرچی بکن قرار نیست تمام کارا رو دیگرون انجام بدن واست که Avang2005 04 مرداد 1388, 21:38سلام دوست من منم با محمد عزيز موافقم اينجور فقط ديرتر به جوابت مي رسي حالا برو ديگه در انجمن سرچ كن براي pow هم يه تاپيك جداگونه بزن تا بررسي كنيم موفق باشيد arman_p 05 مرداد 1388, 10:07باشه دیگه تکرار نمیشه. اما سوالی دارم ،اگر نارحت نمی شوید مطرح کنم. چطور می توانم به این نمونه بیشتر شکل بازی بدهم.یعنی اگر همه درست بودن کلمه right نوشته شود و اگر همگی اشتباه بودن کلمه wrong نوشته شود. این سوال که دیگه ارتباط با موضوع تاپیک داره. اگر امکان داره اون دو تا سوال قبلی رو هم جواب بدین.(خوب اون ها هم تا حدی با موضوع ارتباط دارن) متشکرم arman_p 06 مرداد 1388, 10:44با سلام اصلا جواب ندهید. با تشکر Avang2005 06 مرداد 1388, 12:32سلام دوست من خوب شما توسط دستوزهاي شرطي مي تونيد اين كار رو انجام بديد بطور مثال بگيد اگر فلان سوال اين بود و فلان سوال اون بود و .... كلمه Right رو نشون بده در غير اينصورت wrong نمايش بده موفق باشيد arman_p 07 مرداد 1388, 09:45با سلام خیلی متشکرم خودم فهمیدم به خاطر همین گفتم اصلا جواب ندهید. به هر حال ممنون با تشکر arman_p 07 مرداد 1388, 09:47با سلام اگر کتابی برای کلاس های اکشن اسکریپت یا در کل اکشن اسکریپت پیشرفته چه انگلیسی چه فارسی وجود دارد خواهش می کنم،معرفی کنید؟ با تشکر فراوان Avang2005 07 مرداد 1388, 13:21سلام دوست من بنظر من بهترين مرجع براي يادگيري Help برنامه فلش موفق باشيد
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 617]
صفحات پیشنهادی
تحلیل بازی های 23 خرداد
تحلیل بازی های 23 خرداد-تحلیل بازی های 23 خرداد در سومین روز جام جهانی سه بازی انجام می شود که در اولین دیدار الجزایر با نتیجه یک بر صفر مغلوب اسلوونی شد و در ...
تحلیل بازی های 23 خرداد-تحلیل بازی های 23 خرداد در سومین روز جام جهانی سه بازی انجام می شود که در اولین دیدار الجزایر با نتیجه یک بر صفر مغلوب اسلوونی شد و در ...
تحلیل بازی "بازی با کلمه" -
تحلیل بازی "بازی با کلمه" arman_p 07 تير 1388, 18:09اگر فلاسفه لطف کنن بازی "بازی باکلمات" رو دانلود کنن و یک توضیح کلی نسبت به روش ساخت آن بدهند.
تحلیل بازی "بازی با کلمه" arman_p 07 تير 1388, 18:09اگر فلاسفه لطف کنن بازی "بازی باکلمات" رو دانلود کنن و یک توضیح کلی نسبت به روش ساخت آن بدهند.
تحليل بازي پرتغال - آلمان ؛ كابوس پرتغال به حقيقت پيوست
تحليل بازي پرتغال - آلمان ؛ كابوس پرتغال به حقيقت پيوست-تحليل بازي پرتغال - آلمان ؛ كابوس پرتغال به حقيقت پيوست تيم آلمان شب نخست مرحله يك چهارم نهايي ...
تحليل بازي پرتغال - آلمان ؛ كابوس پرتغال به حقيقت پيوست-تحليل بازي پرتغال - آلمان ؛ كابوس پرتغال به حقيقت پيوست تيم آلمان شب نخست مرحله يك چهارم نهايي ...
تحلیل فنی و داوری بازی سرخ آبی
تحلیل فنی و داوری بازی سرخ آبی(پیش از بازی)رئیس كمیته داوران فدراسیون فوتبال:ایوانف به خوبی از عهده داربی تهران بر می آیدپنجاه و هشتمین داربی دو تیم تهرانی ...
تحلیل فنی و داوری بازی سرخ آبی(پیش از بازی)رئیس كمیته داوران فدراسیون فوتبال:ایوانف به خوبی از عهده داربی تهران بر می آیدپنجاه و هشتمین داربی دو تیم تهرانی ...
اقتصاد - نظريه بازي و تحليل اقتصادي
اقتصاد - نظريه بازي و تحليل اقتصادي اقتصاد - نظريه بازي و تحليل اقتصادي كنشگران اقتصادي، بهطور منفرد، تمام منابع لازم براي كسب منفعت و لذت را در اختيار ...
اقتصاد - نظريه بازي و تحليل اقتصادي اقتصاد - نظريه بازي و تحليل اقتصادي كنشگران اقتصادي، بهطور منفرد، تمام منابع لازم براي كسب منفعت و لذت را در اختيار ...
تحلیل فنی بازی ایران - کره
تحلیل فنی بازی ایران - کرهچیدمان بازیكنان نیاز به تغییر داردانتقاد بیاندازه از نصرتی صحیح نیستفاصلهی كریمی با دروازه زیاد بودمدرس فدراسیون بینالمللی ...
تحلیل فنی بازی ایران - کرهچیدمان بازیكنان نیاز به تغییر داردانتقاد بیاندازه از نصرتی صحیح نیستفاصلهی كریمی با دروازه زیاد بودمدرس فدراسیون بینالمللی ...
تحلیل داوری بازی های هفته 19
تحلیل داوری بازی های هفته 19-داوران بازی بزرگ از تركیه میآیند؛ منوچهر نظری: داورانی از سختترین لیگ اروپا را دعوت كردهایمرییس كمیته داوران فدراسیون فوتبال از ...
تحلیل داوری بازی های هفته 19-داوران بازی بزرگ از تركیه میآیند؛ منوچهر نظری: داورانی از سختترین لیگ اروپا را دعوت كردهایمرییس كمیته داوران فدراسیون فوتبال از ...
تحلیل داوری بازی صبا باتری و ابومسلم
تحلیل داوری بازی صبا باتری و ابومسلم-تحلیل داوری بازی صبا باتری و ابومسلممصطفی ممیز:میثاقیان باید اخراج میشدكارشناس داوری فوتبال كشور قضاوت مسعود ...
تحلیل داوری بازی صبا باتری و ابومسلم-تحلیل داوری بازی صبا باتری و ابومسلممصطفی ممیز:میثاقیان باید اخراج میشدكارشناس داوری فوتبال كشور قضاوت مسعود ...
تحلیل تصویری بازی استقلال و پرسپولیس
تحلیل تصویری بازی استقلال و پرسپولیسدر این انیمیشن شما می توانید سبك بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس را در مقابل یكدیگر مشاهده كرده و نقاط ضعف و قوت ...
تحلیل تصویری بازی استقلال و پرسپولیسدر این انیمیشن شما می توانید سبك بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس را در مقابل یكدیگر مشاهده كرده و نقاط ضعف و قوت ...
تحلیل كارشناسی تبیان از بازی پرسپولیس و پگاه
تحلیل كارشناسی تبیان از بازی پرسپولیس و پگاه-تحلیل فنی و كارشناسی بازی پر گل لیگ( پرسپولیس – پگاه گیلان)پرویز ابوطالب پدرعلم فوتبال ایران و ...
تحلیل كارشناسی تبیان از بازی پرسپولیس و پگاه-تحلیل فنی و كارشناسی بازی پر گل لیگ( پرسپولیس – پگاه گیلان)پرویز ابوطالب پدرعلم فوتبال ایران و ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها