تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806952799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Partical Fluide--------SideFX Houdini 10 -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Partical Fluide--------SideFX Houdini 10 Amin 4D 24 خرداد 1388, 08:23سلام به همه بر و بچه های خوب مجید انلاین، خوبید همگی؟ داشتم با هودینی ور می رفتم نتیجه اش شد ای،ن گفتم بذارمش اینجا نظر بدید، آخه خودم خوشم اومد ازش، کار توی هودینی 10 ورژن 64 بیتی انجام شده و رندر هم با رم 4 گیگ و سی پی یوی 4400 دو هسته ای، ای ام دی حدود سه دقیقه طول کشیده. وقتی که روی این کار گذاشتم هم یه ربع بود. پیشاپیش از همه تشکر می کنم به خاطر نظرات خوب و حرفه ای تون. فعلا بای. H.S 24 خرداد 1388, 09:27ايول به نظره من خيلي خوب شده Dr.xyz 24 خرداد 1388, 12:15جالبه ادامه بده TAO 24 خرداد 1388, 14:45می خواستم در خواست کنم اگر ممکنه توضیح مختصری در مورد houdini و خصوصیاتش بدین تا همگی بیشتر با این نرم افزار با هسته ی مدرن در ضمینه ی انیمیشن آشنا بشیم. mkf.cgi 24 خرداد 1388, 21:05اول اينكه كار قشنگي شده و كار با هوديني رو ادامه بده چون نرم افزار واقعا جالبيه. من با هوديني كار كردم به نظر قدرت بسيار بالايي در ساخت انيميشن و جلوه هاي ويژه داره ولي يه مشكل بزرگ داره و اون مدلينگ ضعيف برنامه است البته خود سازندگان هم بر اين تاكيد دارن كه اين برنامه مخصوص ساخت جلوه هاي ويژه و انيميشن هست. به خاطر همين ابزار هاي مدل سازيه دقيق و كاملي نداره! ريگينگ در اين برنامه خيلي ساده و كاربردي انجام ميشه كه كاربر رو از سردرگمي خلاص مي كنه. در كل به نظرم هنوز نميتونه جاي مكس و مايا رو بگيره همونطوري كه هيچ برنامه اي به طور كامل و دقيق تمام قابليت هاي كار انيميشن سه بعدي رو نداره ! موفق باشيد. Amin 4D 25 خرداد 1388, 16:25از همگی در مورد نظرات ممنون. TAO جان برای شما بگم که هودینی در همه زمینه های انیمیشن سه بعدی فعالیت کرده و جایی برای ساخت پلاگین نذاشته یعنی همه چیش کامله. هودینی همه این زمینه ها رو پوشش می ده: ساخت و مدلسازی، کاراکترینگ و ریگینگ، نورپردازی و مترالگ،رندر که با سه تا موتور رندر توپ که از جمله رندر من، منتال و مانترا، کامپوزیتی خیلی قوی برای تلفیق انیمیشن ها با فیلم های واقعی. مزیت اصلی هودینی همون سیستم گره ایه اونه، چیزی مثل ICE توی SoftImage (اگه درست گفته باشم) یا Xpresso توی Cinema 4D. این سیستم گره ای قادر به انجام کارای خیلی جالبی هست. علاوه بر اینها هودینی توی سیستم ذرات یا پارتیکال ها خیلی قویه، دینامیک سیمولیشن خیلی توپی هم داره که در همه زمینه های دینامیکی از rigid bodies گرفته تا Wire Simulation خیلی قدرتمنده. یکی دیگه از مزیت های دیگه هودینی اینه که به اسکریپت نویسی توی اون خیلی توجه شده، به صورتی که توی اکثر جاهای نرم افزار حتی برای اندازه و یا مقدارها می توان از اسکریپت ها استفاده کرد که این موضوع بعضی کارها رو خیلی خیلی راحتر کرده. جدیدا شرکت های بزرگ سه بعدی سازی دارند کم کم به سمت هودینی حرکت می کنن. بچه ها شرمنده آخه نمی شه اینجا کامل در مورد هودینی حرف زد، توضیحات ما هم که ناقصه و لی شما میتونید به سایت هم یه سری بزنید و اطلاعات جامعی در مورد اون بدست بیارید. بچه ها اگر هم خواستید ببینید چه فیلم هایی از Houdini استفاده کردند به این آدرس برید. در اونجا می تونید توضیحاتی رو هم در مورد هر فیلمی که با هودینی ساخته شده ببینید. این هم آدرس: mkf.cgi جان در مورد حرف های شما هم بگم که گفتی که مدلینگ توی برنامه ضعیفه که اصلا درست نیست، مدلینگ توی هودینی خیلی هم قویه ولی چیزی که هست اینه که یه کم کار با اون در صورتی که تازه کار باشیم مشکله و این باعث می شه ما مدلینگ رو ضعیف بدونیم. همون طور که گفتید با هودینی کار کردید و حتما می دونید هودینی ابزار مدلسازی زیادی داره، چیزهای جالبی هم توی هودینی هست مثل l-system که توی هیچ نرم افزار سه بعدی ساز دیگه نیست و یه چیز بی نظیره، هودینی توی خودش ابزار sculpt رو هم داره که این هم از مزیت های هودینیه. اینم گفتید که ریگینگ سادس که اینم خیلی حرف اشتباهیه. توی هودینی با این سیستم گره ایه پیچیدش یه کارایی در زمینه ریگینگ شده که ادم با دیدنشون حیرت زده میشه، علاوه بر اون هودینی قابلیت این رو هم داره که جمعیت رو شبیه سازی کنه یعنی همون کاری که نرم افزار massive انجام میده که این قابلیت هم توی نرم افزارهای سه بعدی تکه. در مورد این که نمیتونه جای مایا و مکس رو بگیره هم باید گفت، در حال حاضر درسته چون قیمت این نرو افزار زیاده (این هم به خاطر قابلیت های بی شمار اونه) خیلی کم از اون بیرون از ایران استفاده می شه برای همین آموزش های کمی از اون در دسترسه ولی قابلیت های اون نسبت به مایا بیشتر چه برسه به مکس. خب ببخشید بچه ها سرتون رو درد آوردم ولی لازم بود این حرفا رو بزنم تا یه کم اطلاعاتتون در مورد این غول سه بعدی ساز بیشتر بشه. TAO 25 خرداد 1388, 16:51تشکر از اطلاعاتتون، من با ICE توی XSI کار کردم راستش گمان میکنم بیش از سیستم گره ای هودینی قدرت داره چون به شما عملا اجازه ی ساخت یک نرم افزار جدید رو در محیط XSI میده. وحتی بیشتر. در مورد سیستمهای event base بدون شک Soft Image XSI منحصر به فرد و جلوداره. در مورد سیستمهای ذره ای اگر توانایی های جدید ICE رو که هنوز رو به تکامله در نظر نگیریم particle flow ها در 3ds max حرف اول رو میزنه و همونطور که میدونین حتی فیلمهایی که با مایا و xsi ساخته میشن در بخش Flow Motion خصوصا Particle ها به 3ds max وابسطه هستن، شاید مثال زدن فیلم Spider Man III, Super Man return, Blade و ... کافی باشه. در مورد Fluid ها و Dynamic ها توانایی مایا انکار ناپذیره و بیش از 90% محبوبیت مایا برای همین توانایی هست. شاید بد نباشه بدونیم که 3 بار 3ds max و 5 بار مایا هر کدوم به تنهایی و 6 بار به صورت مشترک این دو نرم افزار برنده جایزه ی اسکار بهترین جلوه های ویژه شدن. در مورد فضا های باز و Crow تنها نرم افزار استثنایی موجود VUE هست که 2 بار تا به حال برنده جایزه ی اسکار شده (یکی برای دزدان دریای کاراییب 2 و دومی توی خاطرم نیست ...) در مورد دیجیتال Sculpture بی شک ZBrush و پس از اون mudbox بهترین انتخواب ها هستن که تا به حال حداقل یک بار ZBrush برنده ی جایزه ی اسکار شده. در هرحال موتور بسیار مدرن houdini و البته آفرهای بسیار خوبی مثل Render man باعث توجه به این نرم افزار میشه. صرف اینکه یک نرم افزار توانایی های بالایی داره، دلیل خوب بودن یا موفقیت نیست، توانایی برقراری ارتباط یا به قول عامیانه "راه دست بودن" یک نرم افزار گاهی مهم تر از توانایی اون خواهد بود و البته نباید فراموش کرد که هودینی کم سن و ساله و هنوز جای رشد بسیار زیادی داره و البته در حال رشد هست. مطمئنا برای افرادی که قصد تغییر نرم افزار یا شروع یک نرم افزار رو دارن Houdini و XSI انتخواب هایی بی نظیر اما سخت خواهند بود و 3ds max یا Maya انتخوابهایی مطمئن، به اثبات رسیده و راحت تر با منابع اطلاعاتی و آموزشی بسیار زیاد خواهند بود. Amin 4D 25 خرداد 1388, 18:06ممنون TAO جان. اطلاعات خوب و کاملی بود. راستش من در مورد ICE توی XSI زیاد اطلاعات ندارم و ممنون می شم در مورد اون توضیحات بیشتری رو بدید. در مورد سیستم گره ای هودینی هم باید بگم که وقتی با اسکریپت مخلوط بشه خیلی قدرتمند و پیچیده می شه که توانایی های بسیار زیادی داره مخصوصا با این کتابخانه عظیم گره های هودینی که فقط در مورد دینامیکش بیش از صد گره مختلف داره که قابلیت ایجاد شبیه سازی های دینامیکی فراوونی رو میده که انجام اونا با دیگر نرم افزارها یه کار دور از عقله. حالا ببینید که در زمینه مایعات، پارتیکال ها، پارچه، مو و چمن و....، نخ و سیم و ایجاد شکستگی و ترک ها این گره ها چی کار می کنه. در مورد ICE هم فکر کنم فقط شامل سیستم های ذره ای و متریال و کامپوزیت در XSI می شه ولی سیستم گره ایه هودینی توی تموم زمینه های هودینی وجود داره که اینم یه برتری محسوب میشه. من فکر میکنم که هودینی اومده تا با مکس و مایا به مبارزه بپردازه چون هودینی هم توی زمینه Fluid ها قدرت بسیار زیادی داره و هم در زمینه Dynamic . که البته توی زمینه Dynamic قدرت بیشتری داره. در مورد پارتیکال ها هم باید بگم که هودینی اگه از مکس سر نباشه از اون چیزی کم نداره. نمونشم توی فیلم های هری پاتره که برای ساخت سیستم های ذرات از هودینی استفاده شده، نمونه بعدیش "وال ای" که اون طوفان های عظیمی که توش رخ می ده با هودینی ساخته شده. برترین قدرت هودینی که همون Dynamic اش هست باعث شده توی فیلم هالک 2 نیز از اون برای ساخت صحنه های زد و خوردی که در اونها شکستن و تکه تکه شدن اجسام وجود داره استفاده بشه.در بازی زیبای "گراید" که یه بازی اتومبیل رانی با گرافیک بالاست نیز برای ساخت تصادفات و مجروح شدن اتومبیل ها از هودینی استفاده شد. این ها فقط نمونه ای از کارهاییه که در ساختشون از هودینی استفاده شده و توی سایت خود هودینی لیست کاملی از اونها وجود داره. TAO جان بازم ازت خواهش دارم که در مورد ICE یه کم بیشتر توضیح بدی آخه خیلی علاقه مندم در موردش اطلاعات بیشتری بدست بیارم. TAO 25 خرداد 1388, 18:53شاید بهتر باشه یه تاپیک جدید در این باره ایجاد کنیم، اما اگه اجمالی بخوام بگم ICE ابزاری برای ساخت افکت، مو، متریال، پارتیکل، فلوید، داینامیک، پارچه، دفرمیشن (حتی نفس کشیدن یا ضربان قلب)، کامپوزیت، ساخت شیدر، رندر، انیمیشن، Post Render، Pre Render، مایعات، اینترفیس و خلاصه ساخت پلاگین و حتی یک نرم افزار جدید انیمیشن سازی درون XSI هست. اصاصا قابل قیاس با بقیه نیست . جالب توجه اینکه مجموع Event های ICE تشکیل یک بسته ی جدید رو میده که میشه به عنوان یه Event جدید از اون استفاده کرد. نا گفته نمونه که موتور XSI از 5 عوض شد و کاملا مدرن شده و از این لحاظ از هوندی و مکس و مایا قوی تره، البته من مکس رو ترجیح میدم چون ابزارهاش کمتره و آدم رو در گیر پیچیدگی نمیکنه. این لینک رو برای دیدن قسمتی از توانایی های Ice در پارتیکل ها و دفرمیشن ها ببینید. راستی تا یادم نرفته ICE توانایی ساخت محیط Envirenment رو هم داره و کاملا Real Time یعنی به هر تغییری در View port ها دیده میشه. اگه اطلاعات بیشتری خواستین بهتره یک پست جدید رو بسازیم و در اون تفاوتها و خصوصیات هر کدوم رو از نظر علمی و از نظر متخصصها و همینطور از دید کاربر عادی بررسی کنیم، چون نظر آدمها بسته به توانایی ها و مقدار کار کرد با یک نرم افزار و حرفه ای بودن فرد متفاوته . نمونه ای از مقایسه ی این سه نرم افزار البته 3 سال پیش با توانایی های محدود تر. خیلی ناقصه. آمار محبوبیت نرم افزارها : یک نمونه بهتر و حرفه ای تر از مقایسه ی بین نرم افزارهای 3d باز هم یکم قدیمی شده اما بهتر از قبلی هست. Comparison of 3d tools Technical details Package Platforms Supported Video Extension Language(s) Price with stated Functionality 3ds Max Windows 32/64 Bit Direct X (), Software Rendering, OpenGL, Heidi MAXScript 3,495$ Animation Master Windows, OSX Direct X, OpenGL 299$ Art of Illusion Any OS that supports Java Software Rendering, OpenGL Beanshell, Java Free/Opensource $0 Blender Windows, OSX, Linux, FreeBSD, Irix, Solaris Software Rendering, OpenGL C, Python Free/Opensource $0 Carrara Pro Windows, OSX Software Rendering, OpenGL 549$ Carrara Std Windows, OSX Software Rendering, OpenGL 249$ Cinema 4D Windows 32/64 Bit, OSX PPC/Intel, Linux Software Rendering, OpenGL COFFEE 2,995$ Houdini Windows, Linux, 32/64 bit Software Rendering, OpenGL HScript, VEX, Python 7,995$ LightWave 3D Windows, Windows 64-bit, OSX OpenGL LScript 795$ Maya Windows, OSX, Linux Direct X, Software Rendering, OpenGL MEL,Python 6,999$ Modo Windows, OSX OpenGL, Software Rendering Python,PERL, LUA 895$ Silo Windows, OSX ? ? 109$ Truespace Windows 595$ Wings3D Windows, OSX, Linux OpenGL 0$ XSI Windows, Linux Direct X, OpenGL VB Script, JScript, Python 6,995$ ZBrush Windows, OSX Software Rendering ZScript 489$ Modeling Tools Package NURBS Patch SubD Polygon Smooths 3gons Smooths ngons 3ds Max Yes Yes Yes Yes Yes Yes Art of Illusion No No Yes Via Plugin Yes Via Plugin Blender Yes No Yes Yes Yes No Carrara Pro No No Yes Yes Yes Yes Carrara Std No No Yes Yes Yes Yes Cinema 4D Yes Via Plugin Yes Yes Yes Yes Houdini Yes Yes Yes Yes Yes Yes LightWave 3D No Yes Yes Yes Yes Yes Maya Yes No Yes Yes Yes Yes Modo No Yes Yes Yes Yes Yes Silo No No Yes Yes Yes Yes Wings3D No No Yes Yes Yes Yes XSI Yes No Yes Yes Yes Yes ZBrush No No Yes Yes No No Workable Polygon Limit (3GHZ p4 (or equivalent), Average 1gb ram, quad polys) Package 10,000 50,000 100,000 500,000 1,000,000 3ds Max Yes Yes Yes Yes Yes Art of Illusion Yes Yes Yes No No Blender Yes Yes Yes Yes Yes Carrara Pro Yes Yes Yes ? ? Carrara Std Yes Yes Yes ? ? Cinema 4D Yes Yes Yes Yes Yes Houdini Yes Yes Yes Yes Yes LightWave 3D Yes Yes Yes Yes Yes Maya Yes Yes Yes Yes Yes Modo Yes Yes Yes Yes Yes Silo Yes Yes Yes Yes ? Wings3D Yes Yes Yes No No XSI Yes Yes Yes Yes Yes ZBrush Yes Yes Yes Yes Yes UV Unwrapping Package Basic Pelt LSCM ABF++ multi uv sets subsurfed uv 3ds Max Yes Yes Via Plugin No Yes Yes Art of Illusion Yes No No Via Plugin Yes Yes Blender Yes No Yes Yes Yes Yes Carrara Std Yes Yes No No Yes ? Carrara Std Yes Yes No No Yes ? Cinema 4D Yes ? Yes No Yes Yes Houdini Yes Yes No No Yes Yes LightWave 3D Yes Via Plugin No No Yes Yes Maya Yes ? Via Plugin No Yes ? Modo Yes ? Yes No Yes Yes Wings3D Yes ? No No ? ? XSI Yes Via Plugin No No Yes Yes ZBrush Yes No No No No No Texturing and Painting Package Node Based Texturing 2d paint 3d paint Paint Simultaneously Across Multiple Objects Layer Based Painting Paint Simultaneously Multiple Materials Vertex Paint 3ds Max Yes Via Plugin Via Plugin ? ? ? Yes Art of Illusion Yes No No No No No No Blender Yes Yes Yes No No No Yes Carrara Pro Yes No No No No No No Carrara Std Yes No No No No No No Cinema 4D Via Plugin Yes Yes Yes Yes Yes Yes Houdini Yes Via Plugin Via Plugin No Yes No Yes Lightwave Yes No No ? ? No Yes Maya Yes Yes Yes ? No ? Yes Modo No ? Yes ? ? No Yes Wings3D No No No No No No ? XSI Yes Yes No ? ? ? Yes ZBrush No Yes Yes No No No No Animation and Simulation Package Simple Character Particle Physics Softbody Cloth Hair Fluid Smoke Flame Crowd 3ds Max Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Via Plugin Yes Art of Illusion Yes Yes Yes No No No No No No No No Blender Yes Yes Yes Yes Yes No Yes Yes No No Via Plugin Carrara Pro Yes Yes Yes Yes No Via Plugin Via Plugin No No No ? Carrara Std Yes Yes Yes Yes No Via Plugin Via Plugin No No No ? Cinema 4D Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Via Plugin Via Plugin Via Plugin Via Plugin Houdini Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Lightwave Yes Yes Yes Yes Yes Yes Via Plugin Yes Via Plugin Via Plugin No Maya Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Via Plugin Modo No No No No No No No No No No No Wings3D No No No No No No No No No No No XSI Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes No Yes ZBrush No No No No No No No No No No No Rendering Package Primary Renderer RIB Support Other Renderers Net Render # Net Nodes 3ds Max Scanline, Mental Ray, Light Tracer, Radisosity Engine (Lightscape) Via Plugin Brazil r/s, VRay, finalRender, finalToon, Illustrate! Yes Unlimited Art of Illusion Raster, Raytracer, Vector Renderer, Advanced Renderer No No No None Blender Blender Via Plugin YafRay, Mental Ray, Sunflow, Kerkythea, Indigo Via Plugin Unlimited Carrara Pro Raytrace, Hybrid, NPR, Toon II No ToonPro, WireframePro Yes 5 Carrara Std Raytrace, Hybrid, NPR, Toon II No ToonPro, WireframePro No None Cinema 4D Internal ? Final Render Yes Unlimited Houdini Mantra Yes Import/Export Renderman, Mental Ray, Air Yes 5 Distributed LightWave LightWave ? FPrime, Kray Yes 999 Maya Internal, Mental Ray, Vector Renderer, Hardware Renderer (OpenGL) Via Plugin Renderman, FinalRender, Turtle, VRayBeta ? ? Modo Internal + OpenGL External script None No No Wings3D ? ? YafRay ? ? XSI Mental Ray Via Plugin Indigo, Renderman Yes 8 ZBrush ZBrush No No No No Interface and Customization Package Screen Layout Key Bindings Mouse Bindings Menus Buttons 3ds Max Yes Yes ? Yes Yes Art of Illusion Yes No No No No Blender Yes No No No No Carrara Pro Yes Yes ? No No Carrara Std Yes Yes ? No No Cinema 4D Yes Yes Yes Yes Yes Houdini Yes Yes No Yes Yes LightWave 3D Yes Yes No Yes Yes Maya Yes Yes Yes Yes Yes Modo Yes Yes Yes Yes Yes Wings3D ? Yes ? ? ? XSI Yes Yes Yes Yes Yes ZBrush Yes Via Plugin No Yes Yes Silo Yes Yes ? Yes Yes Supported File Formats Import Package OBJ 3DS DXF FBX LWO Q3D VRML MB MA x Collada 1.4 JPEG TIFF PSD AEP BMP GIF PNG EXR HDR 3ds Max Yes Yes Yes Yes ? ? Yes No No Via Plugin Yes Yes Yes Yes ? Yes Yes Yes Yes Yes Art of Illusion Yes Via Plugin Via Plugin No Via Plugin No No No No No No Yes Yes No No Yes No Yes No Yes Blender Yes Yes Yes No Yes No Yes No No Yes Yes Yes Yes Yes No Yes Yes Yes Yes Yes Carrara Pro Yes Yes Yes Yes Yes No Yes No No ? ? Yes Yes Yes Yes Yes No Yes No Yes Carrara Std Yes Yes Via Plugin No Via Plugin No Via Plugin No No ? ? Yes Yes Yes No Yes No Yes No Yes Cinema 4D Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes No No Yes No Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Houdini ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? LightWave 3D Yes Yes Yes Via Plugin Yes Yes Yes No Via Plugin Via Plugin ? Yes Yes Yes Via Plugin Yes No Yes Via Plugin Yes Maya Yes Via Plugin Yes Yes No No ? Yes Yes ? Via Plugin Yes Yes Yes No Yes Yes Yes Yes Yes Modo Yes Yes Yes Yes Yes ? ? No Yes ? ? Yes Yes ? ? Yes Yes Yes Yes Yes Wings3D Yes Yes No Yes No No No No No No No ? ? ? ? ? ? ? ? ? XSI Yes Via Plugin Via Plugin Via Plugin No No No No No Yes Yes Yes Yes Yes No Yes Yes Yes Yes Yes ZBrush Yes No Yes No No No No No No No No Yes Yes Yes No Yes No No No No Export Package OBJ 3DS DXF FBX LWO Q3D VRML MB MA x Collada 1.4 JPEG TIFF PSD AEP BMP GIF PNG EXR HDR 3ds Max Yes Yes Yes Yes Via Plugin ? Yes No No Via Plugin Yes Yes Yes Yes ? Yes Yes Yes Yes Yes Art of Illusion Yes No No No No No Yes No No No No Yes Yes No No Yes No Yes No Yes Blender Yes Yes Yes No Yes No Yes No No Yes Yes Yes Yes Yes No Yes Yes Yes Yes Yes Carrara Pro Yes Yes Yes Yes Yes No Yes No No ? ? Yes Yes Yes Yes Yes No Yes No No Carrara Std Yes Yes Via Plugin No Via Plugin No Via Plugin No No ? ? Yes Yes Yes No Yes No Yes No No Cinema 4D Yes Yes Yes Yes No Yes Yes No No Yes No Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Houdini ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? LightWave 3D Yes Yes Yes Via Plugin Yes Yes Yes No No Via Plugin ? Yes Yes Yes Via Plugin Yes No Yes Via Plugin Yes Maya Yes Via Plugin Yes Yes No No Yes Yes Yes ? Via Plugin Yes Yes Yes No Yes Yes Yes ? Yes Modo Yes Yes Yes Yes Yes ? ? No Yes ? ? Yes Yes ? ? Yes Yes Yes Yes Yes Wings3D Yes Yes No Yes No No Yes No No No No ? ? ? ? ? ? ? ? ? XSI Yes Via Plugin Via Plugin Via Plugin No No No No No Yes Yes Yes Yes Yes No Yes Yes Yes Yes Yes ZBrush Yes No No No No No No No No No No No Yes Yes No Yes No No No No این هم یک نمونه ی دیگه. Amin 4D 26 خرداد 1388, 08:39TAO جان ممنون به خاطر توضیحاتت، منم با ایجاد یه تایپک واسه ICE موافقم حتما این کار رو بکن. من قبلا XSI رو نصب کردم ولی زیاد ازش خوشم نیومد. اینترفیسش یه جوریه. آدم رو جذب نمی کنه. بیشترین کاربرد اون هم فکر کنم توی بازی سازی باشه چون شرکت Copcom تموم بازیهاش رو با Xsi می سازه. درسته که توی زمینه فیلم و تبلیغات هم ازش استفاده شده اما تخصصش توی بازی سازیشه. اینم یه آدرس برای مقایسه نرم افزار های سه بعدی. خیلی کامله برای سال 2007. اینو حتما ببین خیلی جالبه حتما ببینش چون بیشتر روی قدرت نرم افزارها تاکید کرده نه روی قابلیت ها و توانایی هاشون. ali_tavanaie 26 خرداد 1388, 13:20فکر کنم باید یه مقدار جلای ماده ت رو کم کنی، یک مقدار غیر طبیعی هست رفلکت هاش. Amin 4D 27 خرداد 1388, 11:16ali_tavanaie جان از نظرت ممنون، ولی کار فقط یه تست برای Partical Fluid بود و روی رندر و متریال اصلا تمرکز نداشتم.




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1047]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن