واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: یک مشکل فوق العاده حیاتی با 3dmax moeinkarimi 26 فروردين 1388, 13:47سلام.من یک Head با 3dmax ساختم.حالا UNWRAPING کردمش. حالا با فورمت obj اکسپورتش کردم و وارد نرم افزار ZBRUSH کردمش.وقتی تغیراتم رو تو ZBrush انجام میدم و با OBJ اکسپورتش میکنم و حالا با 3dmax بازش میکنم و میخوام UNWraping بکنمش ، خیلی خوب از آب در نمیاد. چون که اون فایل obj حالا دیگه تمام ساختاری که من در قسمت Modifilder استفاده کرده بودم مثل(editable poly-turbo smoth-edit poly و....) العان دیگه نیستن و یک گزینه به نام Mesh smoth هستش و من العان خیلی خوب نمیتونم UNWraping بکنمش. چون اون موقع Poly های ابتدایی هم وجود داشت. اما العان فقط MESH SMOTH هستش. شما میگید من چی کار کنم که Head مورد نظرم رو به ZBRUSH ببرم و کارام رو رو Head انجام بدم و برش گردونم به 3dmax و unwraping بکنمش بدون اینکه مشکلی پیش بیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ hosienmax100 26 فروردين 1388, 18:47سلام اول اینکه باید مدل رو تو مکس collapse کنی بعدش صرفآ جهت اینکه ابجکت flip بشه از reset xform استفاده کن و دوباره collapse ./ البته تا اینجا مشکل شما مربوط به اینا نمیشد ولی گفتم / هنگام اکسپورت face رو quade همینطور تیک texture coordinate فعال هست دیگه که معمولا هست واسه اینکه تو زبراش هم uv تو چک کنی در صورت مشکل با uv مثلا اگه از zmapper استفاده کنی از قسمت auv tile میتونی تنظیمش کنی / این اکسپورت بود خب درسته وقتی به زبراش میبری low ئه موقع برگشت high میشه ( بعضی وقتها به اشتباه بعضی ها کلا مدل high پلی رو با face بالا میارن تو مکس _خدا میدونه چه جوری میکشه sys ولی این راه استفاده ش نیست ) اگه تنظیمات اکسپورت رو درست اعمال کنی و دوباره برا ایمپورت tex coor . center pivot رو تیک زده باشی فک نکنم با uv مشکلی داشته باشی // خودم هم نفهمیدم چی گفتم / ببخشید / موفق باشید moeinkarimi 26 فروردين 1388, 21:05خیلی ممنون عزیزم. تو این تاپیم ما رو شرمنده کردیها :rose: AREF 26 فروردين 1388, 21:56برو تو سایت 51render.com توش من دیدم آخرین ورژن نرم افزار فوق جرفه ای 3d convertor اومده.خیلی دیوانه وار عالیه. nimaanimator 27 فروردين 1388, 00:23در مورد رآکتورها توضیح بدبن moeinkarimi 27 فروردين 1388, 11:48دوست عزیز یک سرچی هم تو فروم بزنی بد نیست. مطمئناً چیزهای خوبی در این باره پیدا میکنی !!!!! اگر هم نبود میتونی تاپیک بزنی و از بچه ها درخواست کنی :shock: gigamax 27 فروردين 1388, 11:50در مورد رآکتورها توضیح بدبن دوست من به مجید آن لاین خوش اومدی ... این جا بحث درباره یه چیز دیگس ... اگر سوالی داری یه تاپیک که متناسب با سوالت بزن موفق باشی سلام.من یک Head با 3dmax ساختم.حالا UNWRAPING کردمش. حالا با فورمت obj اکسپورتش کردم و وارد نرم افزار ZBRUSH کردمش.وقتی تغیراتم رو تو ZBrush انجام میدم و با OBJ اکسپورتش میکنم و حالا با 3dmax بازش میکنم و میخوام UNWraping بکنمش ، خیلی خوب از آب در نمیاد. چون که اون فایل obj حالا دیگه تمام ساختاری که من در قسمت Modifilder استفاده کرده بودم مثل(editable poly-turbo smoth-edit poly و....) العان دیگه نیستن و یک گزینه به نام Mesh smoth هستش و من العان خیلی خوب نمیتونم UNWraping بکنمش. چون اون موقع Poly های ابتدایی هم وجود داشت. اما العان فقط MESH SMOTH هستش. شما میگید من چی کار کنم که Head مورد نظرم رو به ZBRUSH ببرم و کارام رو رو Head انجام بدم و برش گردونم به 3dmax و unwraping بکنمش بدون اینکه مشکلی پیش بیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میگم اگر بدون modifire اسکپورت کنی ببری تو زی براش بعد بیاری تو مکس بعد بهش modifre بدی درست نمیشه ؟! البته ظاهرا مشکل حل شده اما اینم فکر کنم جواب بده موفق باشی
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 698]