واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: رندر از مدل جدید من به نام Tiny moeinkarimi 27 فروردين 1388, 17:29سلام به همه من این مدل رو در مدت 4 روز ساختم. البته هنوز Rigg نکردمش و این مدل اولیه هستش. امیدوارم با نظرات خوبتون به من در هرچه بهتر شدن این مدل کمک کنید !!!! راستی چه پیشنهادی برای فضایی که این کاراکتر رو در اون بزارم میدید ؟؟؟ منتظر نظراتتون هستم .:. soroosh .:. 27 فروردين 1388, 18:56خوب شده . فقط پاها فکر میکنم تو حالت طبیعی قسمت انگشتها و ... اینطوری نباشن . ضمنا مدل قسمت گردن هم مشکل داره . انگار یه دونه چوب درسته بلعیده و اونجا گیر کرده ... موفق باشید . gigamax 27 فروردين 1388, 20:29سلام دوست من .... نسبتا خوب شده اما چون آدم سخت گیریم گیر هامو میدم !! :d نیگا پاهاش باید قسمت وسطش بیاد جلو نه که بره عقب . مگه تا حالا اردک نداشتی ؟!! باید برجستگی انگشتهاش روی اون پره پاش هم مشخص بشه گردنش خیلی صافه یعنی هیچ انحنایی نداره که سروش جان هم اشاره کرد البته منکر این نمیشم که کار جالب و فانتزی شده اما توی کار فانتزی هم باید بعضی چیزارو رعایت کنی موفق باشی دوست من animations 27 فروردين 1388, 22:33خوبه به نظر من. ریگ که کنی، می تونی حالتهاش رو از این خشکی در بیاری. کاش یه وایر هم می ذاشتی. به خاطر این می گم وایر که یه نگاهی به مفاصلش بندازم. :wink: moeinkarimi 27 فروردين 1388, 23:44خوبه به نظر من. ریگ که کنی، می تونی حالتهاش رو از این خشکی در بیاری. کاش یه وایر هم می ذاشتی. به خاطر این می گم وایر که یه نگاهی به مفاصلش بندازم. :wink: خیلی ممنون از اینکه نظر دادید.حقیقتاً من خیلی در Rigging محارت ندارم و انشاالله با کمک شما به این مهارت دست پیدا میکنم.من در اونجایی از Rig مشکل دارم که میخوای Biped رو به Character نسبت بدی. من نسبت میدم ولی یکسری از جاها انتخاب نشده. من اینجا نمیدونم باید چی کار کنم ؟؟؟؟ animations 28 فروردين 1388, 00:11من ریگ مایا رو کمابیش بلدم ، ولی مکس رو نه. فقط می دونم باید اینجای کار، یه پنجره دیگه (که قیافه ش شبیه ماشین حسابه) باز کنی توی مکس و ورتکسهای غلط رو به مفاصل درستشون نسبت بدی. کمک دیگه ای نمی تونم بکنم راستش. من توی مکس فقط و فقط انیمیت بلدم. می بخشید moeinkarimi جان. شرمنده که نتونستم بیشتر کمک کنم... :sad: .:. soroosh .:. 28 فروردين 1388, 00:14من هم تو مکس صفر هستم . ( البته برای انیمیت و ریگ و ... هم تو مایا صفرم ولی ... ) تو مایا این کاری که انیمیشن عزیز گفتن درسته . راه دیگش هم استفاده از paint skin هست . ( اگه درست اسمش یادم باشه ) که دقیقا همون کار را میکنه فقط راحت تره و این کار توسط یک قلم و مثل براش فوتوشاپ انجام میشه و هر جا که نیاز هست به فلان مفصل وصل بشه را پینت میکنه و قسمتهایی که اضافه وصل هستن را از حالت پینت با همون ابزار در میاری . حالا این دقیقا تو مکس چطوری انجام میشه نمیدونم اما باید همین موردی که من گفتم را توش پیدا کنی . به احتمال ۹۰ درصد باید این امکان هم تو مکس وجود داشته باشه . moeinkarimi 28 فروردين 1388, 00:20از animations و Soroosh عزیز تشکر میکنم. امیدوارم که موفق باشید mkf.cgi 28 فروردين 1388, 08:37سلام. كار قشنگي شده ,در مورد مشكلاتش هم دوستان صحبت كردن و ديگه اينكه بزار يه توضيحاتي باسه نسبت دادن يه biped به كاراكترت بگم : ميتوني از اصلاح كننده ي skin استفاده كني و استخوان ها ي biped رو وارد ليست skin كني و بعد با روشن كردن اصلاح كننده,اينولپ هاي(envelopes) هر استخون فعال ميشه كه با بزرگ و كوچيك كردن و يا اضافه كردن مقطع به اينولپ ميتوني نواحيه تاثير گذار روي پوست رو براي هر استخون مشخص كني. در ضمن يادت نره كه biped رو كاملا با كاراكنرت مچ كني. موفق باشي. moeinkarimi 28 فروردين 1388, 10:22خیلی ممنــــــــــــــــــــون از توضیحت !!!!! امیدوارم که بتونم Rigg بکنمش :neutral:
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 533]