واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: دوتا سوال مهم :Mohsen: 22 دي 1386, 11:11سلام دوستان دوتا سوال مهم بروبچ مجيد آنلايني منتظرم :) اوليش : تو Editable poly و Editable mesh وقتي تعدادي از Vertex يا Edge يا Polygonهاي يه شي رو انتخاب ميكنيم چطوري ميشه تو يه گروه جاشون داد و يك نام براشون انتخاب كرد كه اگه موارد ديگه اي از همون چيزهايي رو كه گفتم انتخاب كرديم ، دوباره بتونيم به Vertex يا Edge يا Polygonهاي قبلي كه انتخاب كرديم دسترسي داشته باشيم (آخيش چه سخت بود گفتنش ، نميدونم فهميديد چي گفتم يا نه ؟!!!) دوميش : نميشه يه كاري كرد موقعي كه دو تا جسم تو صحنه داريم و در حالت عادي اونهارو با ابزارمعمولي حركت ميديم مثل دوتا جسم سخت باشن و داخل همديگه فرو نرن ؟!!!!!! ( كه بعيد ميدونم مكس اينقدر IQ داشته باشه ، فكر كنم فقط با reactor ها بشه اين كارو كرد) hosienmax100 22 دي 1386, 11:45سلام محسن اولی : تمامی قسمت های مورد نظر رو انتخاب کن بعد توی ابزار یه چیزی هست بنام edit named selection set اونجا یه اسم براش انتخاب کن و بعد اینتر دومی: من دقیقا نمیدونم چه کاری میخواهی انجام بدی توضیح بیشتر بده :Mohsen: 22 دي 1386, 18:34عليك سلام حسين ممنون ولي نفهميدم اين edit named selection set رو از كجا بايد پيدا كنم ، اونجاهايي كه احتمال ميدادم گشتم ولي نبود بزار سوال دومو بهتر بگم . البته بعيده كه راهي داشته باشه ، به هر حال سواله ديگه پيش مياد در حال عادي مثلا وقتي 2 تا مكعب ساده درست كردي مثل شكل زير اونا از تو هم با حركت دادن راحت رد ميشن ، ميخوام ببينم روشي وجود داره كه جنس اونها رو سخت كنه و مثلا يكي از مكعبها رو كه با ابزار select and move حركت ميديم وارد اون يكي نشه ( ديگه نميدونم چجوري بگم ببخشيد) () roohollah 22 دي 1386, 19:02اوليش : تو Editable poly و Editable mesh وقتي تعدادي از Vertex يا Edge يا Polygonهاي يه شي رو انتخاب ميكنيم چطوري ميشه تو يه گروه جاشون داد و يك نام براشون انتخاب كرد كه اگه موارد ديگه اي از همون چيزهايي رو كه گفتم انتخاب كرديم ، دوباره بتونيم به Vertex يا Edge يا Polygonهاي قبلي كه انتخاب كرديم دسترسي داشته باشي سلام رفقا:) بخش متریالها دیگه، پایین ترین بخش تو Edit Mesh...:wink: دوميش : نميشه يه كاري كرد موقعي كه دو تا جسم تو صحنه داريم و در حالت عادي اونهارو با ابزارمعمولي حركت ميديم مثل دوتا جسم سخت باشن و داخل همديگه فرو نرن ؟!!!!!! خوب معلومه:shock: نمیدونم!!!!!:lol: meysam_flash 22 دي 1386, 19:57محسن جان برای مورد دوم باید از particle استفاده کنی.ولی شرمنده من بلد نیستم hosienmax100 22 دي 1386, 20:16سلام ببخشید واضح نگفتم این قسمت منظورم بود در مورد سوال دوم باید بگم فک نکنم چنین چیزی رو بتونی توی view ها بصورت دستی انجام بدی اما از راکتور و ..میشه استفاده کرد البته شاید بچه ها راه حل شو بدونن :) pouria_ddd 22 دي 1386, 20:28همون طور که گفتی با راکتور میشه با RBCollection اما گفته باشم که زیاد دقیق در نمیاد و گوشه هاش بازم تو هم می زه :Mohsen: 23 دي 1386, 14:55از حسين و بقيه بچه ها ممنونم مشكل اولم حل شد ولي دومي !!؟؟ اصلا فكر نميكنم جواب داشته باشه
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]