تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804943894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئیس دوره ای شورای امنیت: به زودی درباره تحریم ایران رای گیری می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رئیس دوره ای شورای امنیت: به زودی درباره تحریم ایران رای گیری می کنیم باراک اوباما رئیس جمهور این کشور امیدوار است رای گیری در شورای امنیت درباره پیش نویس افزایش تحریم های ایران در اواخر بهار یعنی در 21 ژوئن (31 خرداد) روی دهد.

آمریکا از رای گیری در شورای امنیت درباره تشدید تحریم های ایران تا روز 31 خرداد جاری ( 21 ژوئن ) خبر داد. به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری ها، امریکا اعلام کرد امیدوار است شورای امنیت سازمان ملل متحد به احتمال بسیار تا روز 21 ماه جاری میلادی (31 خرداد) درباره پیش نویس ارائه شده به این شورا رای گیری کند. بنابراین گزارش، فلیپ کراولی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت باراک اوباما رئیس جمهور این کشور می گوید که امیدوار است رای گیری در شورای امنیت درباره پیش نویس افزایش تحریم های ایران در اواخر بهار یعنی در 21 ژوئن روی دهد. درهمین ارتباط، سفیر مکزیک در شورای امنیت دیروز چهارشنبه گفت: انتظار می رود شورای امنیت به زودی درباره پیش نویس تحریم ایران را به رای بگذارد. احتمالا این رای گیری در 10 روز آینده انجام می شود. "کلود هیلر" که کشورش یکی از اعضای غیردائم شورای امنیت است و هم اکنون ریاست دوره ای این شورا را برعهده دارد؛ اضافه کرد: کارشناسانی از 15 کشور عضو شورای امنیت پیش نویس افزایش تحریم ایران را بررسی کردند.این پیش نویس توسط آمریکا تهیه و ارائه شده بود. وی افزود: 10 کشور عضو غیردائم شورای امنیت منتظر پیوست های پیش نویس شامل نام افراد و شرکت هایی هستند که در فهرست سیاه سازمان ملل متحد قرار خواهند گرفت. نماینده مکزیک در شورای امنیت به خبرنگاران تاکید کرد: تا آنجایی که من می دانم ارائه کنندگان پیش نویس خواهان اقدام فوری شورای امنیت و رای گیری در 10 روز آینده هستند اما روز مشخصی برای این منظور تعیین نشده است. در صورت تصویب این پیش نویس، دور چهارم تحریم های شورای امنیت علیه ایران اعمال می شود.   پیش از این آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، چین و روسیه با این پیش نویس موافقت کرده بودند. دیپلمات های غربی که خواستند نامشان فاش نشود نیز گفته اند که این شش کشور امیدوارند تا پیوست ها تا روز یکشنبه آینده در اختیار 10 عضو غیردائم شورای امنیت قرار گیرد. در این پیوست ها نام افرادی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شرکت های وابسته به این نهاد، شرکت های وابسته به سازمان های حمل و نقل کالای ایران وافراد و شرکت های دیگر مرتبط با برنامه های هسته ای و موشکی ایران آورده شده است.   براساس پیش نویس تحریم ایران، دارائی این افراد و شرکت ها توقیف و محدودیت های مسافرتی بر آنها اعمال خواهد شد. رویترز اضافه می کند: منابع دیپلماتیک در شورای امنیت می گویند که 12 کشور از مجموع 15 کشور عضو شورای امنیت،  پیش نویس افزایش تحریم های ایران را تایید خواهند کرد و سه کشور لبنان، ترکیه و برزیل نیز رای ممتنع یا مخالف خواهند داشت.در همین حال علی اصغر سلطانیه نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی این نهاد را به فاش کردن اطلاعات متهم کرد. او گفت که چنین موضوعی دلیل اصلی کاهش اعتماد کشورهای عضو در آژانس در تعامل با این نهاد می شود. سلطانیه همچنین اقدام برخی در آژانس بین المللی انرژی اتمی را درباره فاش کردن اطلاعات اشتباه و انتقال آنها به رسانه ها را زیرسوال برد. وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا ایران آماده توقف غنی سازی 20 درصدی است یا خیر گفت: ایران غنی سازی را به دلیل دروغ پردازی های غرب متوقف نمی کند. دروغ هایی مثل ادعای اینکه ایران بمب هسته ای را در مدت یک سال تولید می کند ولی یک سال گذشت پس بمب اتمی مورد ادعا کجاست؟





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن