تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راهنمای عضویت ویژه


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: چگونه عضو ویژه تبیان شویم؟ راهنمای عضویت ویژه شما می‌توانید از طریق صفحه اصلی سایت، قسمت خدمات، به فرم عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.
راهنمای عضویت ویژه
در این صفحه توضیحات لازم درباره عضویت ویژه و خدماتی که به اعضای ویژه تعلق می‌گیرد ذکر شده است. برای ثبت عضویت ویژه گزینه کنار کلمه موافقم تیک بزنید.  

در این مرحله گزینه انجام روند پرداخت فعال شده و با کلیک روی آن به مرحله بعد خواهید رفت.
راهنمای عضویت ویژه
  قابل توجه اعضایی که مشخصات خود را در فرم عضویت‌شان ثبت نکرده‌اند: ثبت اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی و آدرس پست الکترونیک در این مرحله الزامی است.
راهنمای عضویت ویژه
  با سه روش می‌توانید عضو ویژه تبیان شوید: 1- هزینه کرد 15000 امتیاز 2- استفاده از کد بازاریابی و پرداخت 135000 ریال 3- پرداخت 150000 ریال • در صورتی که تمایل دارید با هزینه کرد 15000 امتیاز عضو ویژه شوید در این مرحله در کنار عبارت عضویت ویژه تیک بزنید.
راهنمای عضویت ویژه
  با انتخاب این گزینه مبلغ قابل پرداخت برای شما صفر شده و با کلیک بر روی عبارت تایید عضویت ویژه شما ثبت و 15000 امتیاز از شما کسر می‌شود.
راهنمای عضویت ویژه
 
راهنمای عضویت ویژه
  • در صورتی که تمایل دارید با کد بازاریابی عضویت ویژه‌ی خود را ثبت نمایید، کد بازاریابی مورد نظرتان را در کادر مخصوص کد بازاریاب ثبت کرده
راهنمای عضویت ویژه
  و سپس روی گزینه ثبت کلیک نمایید.
راهنمای عضویت ویژه
  در صورتی که کد بازاریابی مورد نظر شما صحیح باشد این پیغام به شما نمایش داده شده و مبلغ قابل پرداخت برای شما 135000 ریال می شود.
راهنمای عضویت ویژه
  • در صورتیکه تمایل دارید با پرداخت 150000 ریال عضویت ویژه خود را ثبت نمایید کافیست از انتهای صفحه شیوه پرداخت مورد نظرتان را انتخاب نمایید.   در صورتی که ایمیلی که در اطلاعات عضویت تان ثبت کرده اید غیرفعال شده است از طریق این قسمت ایمیل جدید خود را ثبت نمایید.
راهنمای عضویت ویژه
  نحوه پرداخت وجه: شما می توانید هزینه عضویت ویژه را از طریق کارت های عضو شبکه شتاب و یا واریز به شماره حساب موسسه پرداخت نمایید.
راهنمای عضویت ویژه
  1- کارت اعتباری (در این روش وجه به صورت Online از حساب کسر می شود) شما می توانید با انتخاب کارت پرداخت سامان یا کارت پرداخت پارسیان، از طریق هر یک از کارت های عضو شتاب هزینه مورد نظر را پرداخت نمایید. قابل ذکر می باشد از درگاه بانک سامان تمامی کارتهای عضو شتاب و همچنین از درگاه بانک پارسیان، کارت بانک ملت و کشاورزی پشتیبانی می گردد. پس از انتخاب یکی از سامانه های پرداخت کارت سامان یا کارت پارسیان، روی گزینه تایید کلیک کنید.
راهنمای عضویت ویژه
    سامانه پرداخت از طریق بانک های مورد نظر برای شما نمایش داده می شود. مشخصات حساب تان را ثبت و روی گزینه تایید کلیک کنید.
راهنمای عضویت ویژه
  در صورتی که پرداخت با موفقیت صورت گیرد، عضویت ویژه شما ثبت شده است. بعد از تایید، سرویس های مورد نظر از طریق صندوق پیام برای شما ارسال می شود. 2- واریز به حساب : در صورتی که نوع پرداخت را واریز به حساب انتخاب کرده و روی گزینه تایید کلیک کنید.  
راهنمای عضویت ویژه
عضویت ویژه شما ثبت شده و این پیام برای شما نمایش داده می شود.
راهنمای عضویت ویژه
  در این روش وجه را به شماره حساب 0101692812002 سیبای بانک ملی به حساب موسسه تبیان واریز نموده، شماره فیش (شماره قرمز رنگ) را با طی مراحل زیر از طریق بخش پیگیری سفارشات، در قسمت در نظر گرفته شده برای  کد پرداخت وارد نمایید.
راهنمای عضویت ویژه
 
راهنمای عضویت ویژه
 
راهنمای عضویت ویژه
  عضویت ویژه شما مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تایید سرویس های مورد نظر از طریق صندوق پیام برای شما ارسال می شود. شما می‌توانید سوالات و مشکلات مربوط به عضویت ویژه را در بخش مشاوره عضویت مطرح نمایید همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل و یا جهت پیگیری عضویت ویژه خود می توانید در ساعات اداری با شماره 81202313 تماس بگیرید.     تهیه و تنظیم برای تبیان: واحد امور کاربران سایت تبیان





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن