واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: کارکتر استودیو(فقط کسانی که کار میکنند) hamed-ddd 06 اسفند 1385, 11:52البته پیشاپیش عذر میخام بابت دبل تاپیک چون جای خیلی پرتی پرسیده بودم و اما سوال : من یه مشکل کوچیک دارم تو mixer ، ) تو بخش کارکتر استودیو) اگه یادتون باشه توی آموزشهای help برنامه یه قسمت داره که خیلی به موضوع بحث میخوره... یه biped در حال راه رفتنه که پاش میره رو پوست موز (یا یخ و....) و میخوره زمین ... ودر لحظه ایکه رو هواست یه دوربین دورش میچرخه و صحنه رو به صورت slowmotion میگیره ...البته من در مورد تکنیک کار مشکل ندارم و بلدم ولی با دو تا مشکل برخورد کردم وقتی شما time wrap رو در منطقه ای که میخوای slow motion بشه زیاد میکنی : 1.انیمیشن از هر طرف (بستگی به نحوه باز کردن time wrap داره) کوتاه میشه یعنی انیمیشن به سرعت شروع میشه .......منطقه slow motion یا time wrap .....و انیمیشن به سرعت تموم میشه چطور میتوان در عین داشتن time wrap طول انیمیشن رو به نسبت درست افزایش داد طوری که تغییری در ابتدا و انتهای انیمیشن ایجاد نشه ....البته دستی میشه ولی دقیق نیست 2.در زمان time wrap از biped حرکات اضافی سر میزنه یعنی در زمانی که به اصطلاح باید فریز بشه اعضای بدن biped حرکات اضافی میکنند (جلو این یکی واقعا کم آوردم !!!) البته این 2 تا مشکل با تمام انیمیشنهای bip وجود داره مثل شکلهای زیر 9906 9907 متشکرم 170 13 مرداد 1386, 12:29سلام hamed-ddd .اگه ميتوني يه سايتي رو برام معرفي كن كه فايل هاي آماده bip. رو براي حيوانات داشته باشه.ممنون ميشم اگه كمكم كني hamed-ddd 13 مرداد 1386, 13:11متاسفم نمیشناسم Sherlock_Holmes 13 مرداد 1386, 14:47سلام در مورد قضيه اول بايد بگم متاسفانه بعيد ميدونم بشه كاريش كرد! (اميد دادم!!:D) منم هرچي ور رفتم نشد. يه فايل خود مكس داره در اين رابطه. دقيقا درباره ليز خوردن روي موز. داخل توتاريالهاست. من حالا برات آپلودش كردم شايد نديده باشيش. اما نكته ي جالب اينجاست كه اگر تو اين پروژه دقت كني ميبيني كه حركات قبل و بعد از time warp عمدا Slow تر از طبيعي ساخته شدند تا موقعي كه Time Warp رو بهش اعمال ميكني طبيعي بشه! (ناراحت نباش خودشونم كم آوردند!!) البته اينا نظر منه شايد واقعا راهي داشته باشه. ... در مورد نكته دوم هم بايد بگم اصولا فيريزي در كار نيست و شما فقط حركت رو Slow ميكني. من روش كار كردم ديدم هرچه time warp زياد تر و طولاني ترباشه اينجور حركات بيشتر سر ميزنه. اگه بشه در اون حالت كاراكتر رو فريز كرد قطعا مشكل حله! من شخصا هر وقت با آبجكتي كار كردم كه كنترلر Bezier روش بوده تو تايمهاي طولاني و كم فريم از اين حركات اضافي داشتم. حالا نميدونم آيا اين موضوع ربطي به اين مشكل داره يا نه. البته همه اينا رو حتما خودتميدوني. فكركنم هيچ كمكي نكردم نه؟!:oops: من باز روش كارميكنم. خودتم اگه به نتيجه رسيدي به ما هم بگو....
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]