واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Export از Poser به Max Hamed Jalili 14 ارديبهشت 1385, 17:59سلام دوستان من می خواهم یه کاراکتر از Poser به 3dsmax به صورت T-Pose خروجی (Export) بگیرم مثلا شما کاراکتر James رو که در Poser هست فرض کنید در خود Poser امکان اینکه شما حالات مختلف صورت رو به کاراکتر اعمال کنید بسیار راحته . مثلا برید قسمت صورت حالات لب ها و مقدار حالت خنده رو بکنید 100 تا کاراکتر بخنده . من می خواهم یه کاراکتر رو به 3dsmax ؛ ب Export کنم به نحوی که این حالات هم روی کاراکتر رو در 3dsmax هم بتونم انجام بدم حالا یا به این شکل که Poser خودش کاراکتر رو به صورت Morph شده خروجی بده یعنی اینکه در 3dsmax در قسمت Modify ویرایشگر Morph اعمال شده باشه و همه این حالات رو داشته باشه یا اینکه تک به تک کاراکتر ها رو با حالات مختلف Export کنم بعد در 3dsmax با Morph به کاراکتر اصلی اعمال کنم و استفاده کنم .منظورم اینه که یک بار کاراکتر رو با حالت خنده از Poser Export بگیرم یه بار باحالت گریه یه بار باحالت .... بعد همه رو در 3dsmax Import کنم و با Morph به کاراکتر اصلی اعمال کنم این کارهارو چه طوری انجام بدم که کاراکترم به صورت T-Pose در 3dsmax ؛ Import بشه ؟!! einollahia 15 ارديبهشت 1385, 08:51با سلام هیچ راهی وجود نداره مگه همون راه دوم خودتون که تک تک همه حالات را Export کنید بعد با Morpher حالات رو به هم پیوند بدید. یه پیشنهاد از من: اگه فقط سر کاراکتر رو از یکی از برنامه ها مثل poser یا FaceGen Modeller و ... Export بگیری و morpher رو بعد بهش بدی و کاراکتر هم خودت بسازی کارت توجه بیشتری رو جلب می کنه. چون که امروزه تقریبا همه تا کاراکتر رو می بینن می فهمن که برای Poser هست یا نه و با این کار توجه کمتری جلب میشه. Hamed Jalili 15 ارديبهشت 1385, 11:19منظورتون اینه که همه کارکتر رو خودم بسازم و فقط سر رو از برنامه های دیگه بیارم ؟ این کار رو می تونم ؛ من بدن رو راحت میسازم ولی با سر مشکل دارم !! راستی حتی اگه بدن رو هم از برنامه دیگه Import کنم مهم نیست چون لباس رو در 3dsmax طراحی می کنم و به کاراکتر اعمال می کنم در این صورت اصلا بدن معلوم نمیشه حالا اگه راه دوم رو انجام بدم و بخواهم بدن رو به صورت T-Pose و یکپارچه وارد 3dsmax کنم ؛ چه طوری باید Export بگیرم یا چه طوری باید Import کنم اصلا Plugin ی هست که کار Poser رو در Max انجام بده ؟ Mehdi_Lover3dsmax 18 ارديبهشت 1385, 17:56ببين حميد جان شما براي اين كار دو راه داريد اول اينكه از پلاگين bodystudio استفاده كني و كاراكتر را به همون صورت كه در poser هست به max بياري براي مشكل morphهم ميتوني فقط head كاراكتر رو بعد از دادن morph در poser با پسوند obj يا 3dsبه max import كني و با استفاده از modifier morpher كارو تموم كني در ضمن اگه اين پلاگينو پيدا كردي ما رو هم خبر كن من خودم اين پلاگينو دارم ولي crack شو ندارم. اما راه دوم يك پلاگين ديگست كه خودش تمام morpher ها رو با كاراكتر به max مي ياره جالب تر اينكه خودش يك biped به مدل نسبت ميده و با استفاده از skin يا physiqu مدلو skin ميكنه اسم اين پلاگن رو فلا نميگم اميدوارم كمك كرده باشم Hamed Jalili 18 ارديبهشت 1385, 18:18بابا اسم Plugin آخری رو بگین لازم ه اینجا اومدیم یه هم کمک کنیم نه اینکه دهن همو آب بندازیم !!! Mehdi_Lover3dsmax 18 ارديبهشت 1385, 20:53اقا حميد چرا ناراحش شدي خواستم قدرشو بدوني اينم لينكش براي download Hamed Jalili 19 ارديبهشت 1385, 07:00ممنون مهدی جان راستی اسم من حامد نه حمید !! ناراحت هم نشد و قدرش رو هم می دونم !!! دست گلت درد نکنه حالا برم Download کنم ببینم چیه ! Mehdi_Lover3dsmax 21 ارديبهشت 1385, 17:48ببین حامد جان من خودم از همیجا download کردمش قسمت import از poser به max خوب کار میکنه ولی قسمت Import morpher هاش درست کار نمی کنه ببین شما هم همین مشکل رو دارین اگه داشتی خبر بده Hamed Jalili 24 ارديبهشت 1385, 02:28حتما نگاه میکنم و به شما هم اطلاع میدم . من یه کم فراموش کارم اگه دیدین تا 2 3 روز جواب ندادم یه گوش زدی همین جا بکنید ؛ ممنون میشم . Hamed Jalili 25 ارديبهشت 1385, 01:33مهدی جان من از این Plugin اصلا سر در نیاوردم چی کار میکنه ؟ چطوری باید ازش استفاده کنم میشه یه توضیح راجع به این Plugin بدی ؟ Mehdi_Lover3dsmax 26 ارديبهشت 1385, 19:03ببین این پلاگین help داره ازش استفاده کن
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 502]